28.Akılsız kuklam

3K 126 11
                                    

Selam. Nasılsınız? 46k olmuşuz çoooooook teşekkür ederim. Voteleyenlere ve yorum yapanlara teşekkür ederim. Yb gecikdiği için özür dilerim. Kendime gelmem lazımdı. Şimdi iyiyim. Daha da iyi olucam. (Ama sanmıyorum)

VOTE sayısı az. Zaten Sadist Aşığımı silmeyi düşünüyorum. Yada profili bağlamayı. Bura girmek istemiyorum. Her girişimde hatırlıyorum. Yani vote yine az olursa hikayeni silicem. Nedeni 243 insan okuyor 11 vote. Adil değil.

Taksideydim. Evin adresini yaşlı amcaya tarif ederek yerimi rahatladım. Sırılsıklam olmuşdum. Azacık üşütmüşde ola bilirdim. Kafamı cama yaslarak geçib giden ağaclara bakıyordum. Yağmur dinmemişdi. Aklıma beni arayan numara geldi. Telefonumu çıkardım. Cebimde olduğu için birazcık ıslanmışdı. Ekranın kilidin açdığımda 5 cevapsız arama, Whatsapp dan 25 mesaj vardı. Bunlara aldırış etmeden arayanlar listesine girdim. Numaraya bakdığımda bunu hatırlamaya çalışdım ama aklıma hiçkimse gelmedi. Bu numarayı hatırlamıyordum. Telefonumu kapatarak dışarı bakdığımda eve varmamıza az kalmışdı. Eve vardığımızda cebimdeki parayı çıkardım. Islanmışdı. Bunu amcaya uzattığımda amca bir bakış atdı.
Omuzlarımı kaldırarak.
Amca yağmur.
Amca tamam kızım diyerek gülmüşdü.

Kahrolası açılsanaaa -diye sitem ediyordum. Hep ben bu kapıyı kırarak mı açmalımıyım... Sonunda zafer kazanmışdım. İçeri girer girmez işığı yandırmışdım. Ev mi soğuk yoksa bana mı soğuk düşünürken aynadaki yansımama bakdım. Ben ne zaman bu hale gelmişdim. Yüzüm bem beyazdı. Bakan morgdan kaçdımı sana bilirdi. Gerçekden yaa

-Helena sen zaman bu hale geldin. Gözlerine bak Helena. Sırf intikam . Önceki Helena nerde. Annen olduğu zaman da kötüydün. Ama Edward onunla olduğundan beri onunla karşılaşdığından beri daha da kötüleşdin ,sen öldün Helena. O sana iyi gelmiyor. O seni öldürüyor. Hiç zaman iyi olmicaksın. Senin kaderin böyle Helenaaaa.....

İçimdeki ses her şeyi anlatıyordu bana. Bütün gerçekleri açıklığıylaa. Ama ben bunları duymak istemiyordum. Buna hazır değildim. Ben bu değildim.

Merdivenlerden kalkarak odama girdim. Üzerimi değişerek mutfağa inmişdim. Çok acıkdım diye söylenirken dolapları kurcalıyordum ki.....
Evet evet çips vee vee bana kola lazım diye diye kola yıda bulmuşdum. Çipslerimi özel tabağıma koydum. Kolamıda bardağıma .....
Gözlerim, kafam ... sanki kimsee kafamı kopartıyordu. Gözlerime kara perde inmişdi. İyi hiss etmiyorum.
Tezgahdan tutunarak yere oturmuşdum. Her taraf dönüyor. Buda neydi böyle. Bir kaç dakika bekledikten sona öncekinden iyiydim. Ama yine acıkmışdım. Belki bu zaman içinde yemek yemediğim için ola bilirdi.
Ayağa kalkarak masaya oturmuşdum. Ama hiç ama hiçbir zaman çipslerimden vazgeçmem. Çips ve kolamı alarak salona gectim. Televizyon seyretmeyi sevmiyorum. Hep reklam hep reklam. İnsanı hayatından soğutuyor. Kardeşim bir reklamı aynı anda 5 defa vermelimisiniz. Belki ben seyretmek istemiyorum. Hep gıcık olurum. O yüzden.
En iyisi netden bir film seyr edeyim. Ama nee?? Saata bakdığım da saat 1 di. Imm korku filmi. Hayır hayır çok korkarım. Aşk ıyy o nee cıvık cıvık. Evet evet aksion ve macera
Çipsleri yerken kolamı içiyordum. Bir yandan da 1 gözüm filme 1 gözümde alt yazıdaydı. O halimi siz düşünün. Kahrolası en güzel filmlerin dubblajı olmaz mı hiç. Film bitmişdi. Çipslerimde bitmişdi. Ve bende bitmişdim. Bitkin halde merdivenleri kalkıyordum. Kalkıyorum. Kalkıyorummmm.

Kalkamıyorum.

Derin nefes alarak 2 şer 2şer merdivenleri kalkarak odamın kapsını açar açmaz kendimi yatağıma bırakmışdım. Çok yorulmuşdum. Uzanarak hayatımı gözden geçirdim.

1) En önemlisi annem nerdeydi.
2)Korumam ve şoförüm nerdeydi. Ev bom-boşdu. Bir tek ben vardım. Annemi iyi tanıyorsam buna asla izin vermezdi. Kendisi nerdeydi.
Gözlerim kapanıyordu. Yastığımı kendime doğru çekerek kendimi rüyanın kollarına bırakmışdım.

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin