~18~Bella

3.9K 147 1
                                    

Merhaba. Bu bölümün geç geldiyini biliyorum. O yüzden özür dilerim. Yazmaya vakit olmuyor. Yalniz diyorum geceler yazayim ama gecelerde ders çalişiyorum. Geç vakitlere kadar. Gece boş vakit bulunca yaziyorum.

Ordaydi. Isaacda yanindaydi. Oraya giderek Helanani sesledim. Bana bakarak yanima geldi. Isaacda beni görmüsdü. Helenani burdan götürmeliydim.

Ama Isaaci taniyorsam buna izin vermezdi.

Isaacin agzindan

Yine yine Edward ne istiyorki. Tamam benle arasi iyi degil. Peki Helenani neden kendine bu kadar yakin burakiyor. Onu önemsiyorsa neden böyle? Helenanin başina gelicekleri biliyor ama yine burnunun ucuna gidiyor. Ama ben Isaac bunu onun yanina birakmam. Helena benim için sadece şirket için lazim. Şirket benim olsun gerisi beni ilgilendirmez.

Helananin agzindan

Edwardi gördüm yanina gidiyordum. Isaacin sesiyle Isaaca bakdim.

"Helena" ses tonu garipdi.

"Efendim" diye cevapladim.

"Gitme!"

"Ne?" Söyleyerek o kahverengi gözlerine bakdim. Gözleri öyle bakiyorduki. Yan tarafimdanda Edward seslendi.

"Helena hadi gidiyoruz!" Öyle emin bir şekilde söylemişdiki. Ama ben gitmeyecekdim.

Iç ses- Kizim Sen ahmakmisin. Çocukdan yeni özür diledin. Şimdi yine kavga etmek mi istiyorsun?

Yok yok gitmiyorum. Ben Helenayim. Bana beyaz söylenince ben siyah yapan Helena. Her şeyin ziddi Helena.

Isaacin yanina dogru yürümeye başladim.

Edward arkamdan "Helena!" diye söyledi.

"Edward ben gelmiyorum."

"Geliceksin!"

Aha yine döndük ayni yere.

"Ben GEL-MI-YOR-UM!"diye söyledim.

Bir hişimla yanima gelmiş ve beni kolumdan tutu vermişdi.

"Ben dediysem geliceksin. Nereye söylersem oraya gideceksin. Bu kadar. Anladinmi!" Arabasina dogru sürüklüyordu. Ama ben buna izin verirmiyim. Tabikide Asla

"Sana gelmiyeceyimi söyledim. Ama sen anlamiyorsun."

"Hayir Kukla iyi anliyorum. Ve sen benim sözümü ikiletme."

"Bana kukla söylemeyi kes. Ben kukla degilim."

"Evet kuklasin. Ve benim kuklamsin. Şimdi min şu arabaya!"

Arabasinin kapisini açarak beni resmen arabanin koltugunu itmişdi. Kapiyida baglayarak Isaacin yanina gitdi.

Isaacin önünde durdu.

Hiç bir şey. Isaacin yüz ifadesinde hiç bir şey yokdu. Ne korku ne endişe. Sadece Edwarda bakiyordu. Edward Isaaca bakarak neyse söyledi. Kahretsinki hiç bir şey duya bilmiyordum. Isaacda Edwarda neyse söylemişdi. Olan olmuşdu. Gördüyüm manzara Edwardin yumruklariydi. Ama Isaacida unutmamak gerek. Edward Isaaca hamle yaparak Isaacin suratina bir yumruk vurdu. Ve karnina. Isaac kendini toparlayarak Edwarda vuracakdiki Edward onu çokdan yere sermişdi bile.Isaac yerde yüzü üstde bayqin bir şekilde duruyor. Edward ise arabaya dogru geliyordu. Arabaya oturarak arabani çalişdimasi bir oldu.

Hiç birşey söylemiyordu. "Neden bunu yapdin?"

"NEYI?"

"Nasil neyi? Beni sürüklemen ve Isaaci döymen."

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin