İlk bölümler SIKICI ola bilir. Ama yeni bölümlerde iyi olucak. İnşAllah
Ve hikayemi okuyan ve beyenen her kese tesekkür ederim....Ve arabanını kapısı açıldı. İçinden bir yaşlı bir adam indi. Ve okula doğru yürümeye başladı. Ve bu zaman benim dün gece aklıma geldi. Dün neler olmuşdu ama. Dün okuldan çıkmışdım ki, okulun bahçesinde şoförü gördüm. Şoförle gidib-gelmekden bıkmışdım. Bende evime yürüyerek gitmek istiyordum. Ama annemin saçma kuralları "Genc kiz böyle şeyler yapamaz". Ben ama onun kızı olmak istemiyordum. Ben Helena olmak istiyordum. Ama annem beni onun gibi büyütmek istiyordu. Ama buna asla izin vermem. Ben onun kızı olamam. Ve benim ismim Helenaysa ben eve o arabayla gitmem. Aklımda gizli kaçış planları kurarken.
Bu zaman Angelina ve Jane beni arkadan
-Heyyy Helena. 1 Dakika beklesene kiz...bunu diyorduki ismim yankılanmışdı. Her kes bana bakıyordu. Okulda her kes beni tanıyorlardı.İyi okudugum icin,tabikide yalan. Okumaya nifret ederim. Notlarım süperdir. Ama bu annemin sayesinde oluyor. Okumamın nedeni. Bir zaman universite kazanmakdı. Tabikide başka bir şehirde belki o zaman annemin kanunların dan uzaklaşa bilirdim. O yüzden okuyordum. Ama asıl tanınmamın nedeni okulun volleybol takımında olmamdı. Ve takım kaptanıydım. Ve bana bakan gözler araında şoförümde vardı. Aslında oo benim korumamdı. Hemde arada sırada şoförlüyümüde yapardı.
Offf ben böyle planlamamışdım. Gîzlice kaybolacakdım. Arkamı çevirdiyimde Angelina ve Jane yanımdaydı.
-Efendim Anja. Ben hep onlara isimlerini kısaldılmış formasıyla seslenirdim.
"A"- Kızım beklesene yaa. Sınıfdan tam surat cıkdın. İnsan bir bakar arkadaşları nerde? ne yapıyor? belki bana diyecekleri vardır?
Ben-"Haaaa?"
A-"Şaka ,şaka"
J- "Helena akşama annenden izin alsanda bize gelsen. Angelinada gelicek. Ne dersin"
Ben-"Jane bilmemki. Bakalım annem ne diyecek. Sabah yurt dışında olucak. Belki sabah gelirim."
Nefret ederim annemden izin almaya. Nedeni ise istediyimi yerine yetirmeyeceyinden adım gibi eminim.Angelina-"Yaa kızım gelsene. Hem bak bende yeni haberler var. Gel konuşuruz"
-"Bilmemki"
A- "Cadısın cadı. Gelsen nolur ki. Bak benim kafamı attırma. "
- "Ne dedin sen?"
- "Hiç bişey"
-"Tamam o zaman kızım şaka yapdım. Hep sen mi şaka yapacaksın. Eve gideyim annemden izin alırım." haaa tabii izin verirse. Annemin elinde güc olsa beni eve haps eder
Haaa bide kızlar bana yardım etmeniz lazım hemde hemen.
J-"Ne yardım? "
- "Siz beni seslediz yaaa ben bu zaman kaçış planları yapıyordum. Ve planım suya düştü. Bu okulun kapısına bakın. Ordakı şahsiyyet benim hem korumam hemde şoförüm olur. Ve bildiyiniz gibi ben nereye gidersem gideyim yalniz giderim. Ve bende evime hem korumasız hemde şoförsüz gitmek istiyorum"
Bu zaman Angelina bişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Ben Helenaysam bu Angelinanin bir planı olduğunu kanıtlıyor. Ve Jane bakarak. Göz kırpışdırdı. Jane de anladığım kadarıyla Angelinanin ne planladığını anlamışdı ki başka kızların yanına gitdi. Ve kızlar bir bana ve bide şoförüme bakdılar vee. Oo neee yaaa resmen şoförüme hücum etmişlerdi. Ben bunun şokundayken bir el beni kolumdan çekerek şokdan ayırdı. Ve biz Angelina Ben ve Jane koşarak okuldan ayrıldık. Annem bunu öğrenirse, ben disipline giderim. Bu zaman benim şeytan tarafım
-"Kizim sen çocukmusun. Boş ver gitsin. Nolucak."
Diyer iyi tarafım
"Helena kuzum, noldu sana? akşam yemeyine cezamı yemek istiyorsun " söylemişdiki
Yüzümü Angelinaya döndürdüm. Ve
-"Angelina vallah korkulur senden. Kız o neydi öyle. Jane diyer kizlara ne söyledin öyle? "
Angelina Jane bir-birlerine bakarak yanımdan hızla ayrıldılar.
Bu işin îçinde bir iş dönüyor. Dur bakalım ne çıkıcak. Kendi kendime söyleniyorken...-"Heey AnJe. Beni bekleyin. Size sordum ama cevabı bekliyorum"
J-"Şeyyy "
-"Neeeyy??"
A-"ŞEEYYYY"
-"Kizim benim kafamı atdırmayın. Siz ikiniz insanı deli edib tımarhaneye kapatırsınız. Ne dediniz şu kizlara???? "
Jane-"Tamam... Ama söz ver kızmayacaksın"
-"TAMAM"
Ancelina-" Sözmü??"
-"TAMAM DEDİM YAAA!!!!"
Angelina Jane bakarak... "Ben mi söyleyim yoksa sen mi söylemek istersin??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.