~17~Derek

4K 166 7
                                    

MERHABA. NASILSINIZ? Hikayeni çok kisa paylaşdigim için özür dilerim. Sizinde beni anlamanizi istiyorum. Hikayemi voteleyen, okuyan ve yorum yapanlara çokkkkkk çokkk teşekkür ediyorum. Yeni bölüm inşallah  10 voteden sonra gelicek. Şimdiden teşekkürler.

Bu anda bir yumruk ve kan.

Harry'in yüzü kan içindeydi.

"Helana sana söylemişdim."

"Ne yapiyorsun?"

"Sana ondan uzak durmani söyledim."

"Neden?"

"Sana uzak dur diyorsam uzak duracaksin. Benim sözümü ikiletmiyeceksin."

"Sende kimsin bee. Bana emr veriyorsun."

"Anlaşmayi unutma Helena."

"Anlaşmada, anlaşma. Yeter artik."

"HELENA "

Ancelina"Helena tamam."

"Ancelina ne tamam ya"

Harry"Helena hiç birşey olmadi. Sadace bir kan."

"Sadece kanmi?? Dalgami geçiyorsun?"

Zil çalmişdi. Edward sinirli bir şekilde sinifdan çikdi.

Ben kendi yerime oturdum. Ders çok sikici geçiyordu. Kim bilir Edward   nerdeydi şimdi. Biraz çok tepki vermiş olabilirim.

Iç ses- Biraz mi? Resmen bagirdin çocuga

Off kafam karişdi. Ben neden onu düşünüyorum ki??

Isaacin agzindan

Arabada Bekliyordum. Ders bitmişdi. Helena arkadaşlariyla birlikde okuldan ayrilmişdi. Bende onun peşinden gidiyordum. Ama dikkatli olmam gerekiyordu. Beni görürse yine benden kaçardi. Bu benim tek şansim olacakdi. O şirketin sahibi olmak için olan son kozumdu. Tek planim buydu. Helenani kendime aşik etmeliydim. Çalişiyordum. O olaydan sonra hiç zaman güvenmedi bana. Abisi onu hep korurdu. Her şey Derekin suçuydu. O hep Helenani benden uzak tutardi. Amacimi tahmin ede biliyordu. Derek  Helenadan önce bana engeldi. Derekin öldürülmesi bana avantajdi. Tek iş Helanada bitiyordu. Sadece ona sahiplenmek. Ama o ahmak kiz hiç zaman beni sevmedi. Zaten bende onu sevmiyorum. Her şeyi teyzem planladi. Şirkete teyzem sahib olacakdi. Bende ona yardim edecekdim. Ama şimdi işler degişdi. O şirket benim. Helena benim tek şansim.

Edwardin agzindan.

Helena anlamiyor. Ne olub bitdiyini. Neler olacagini. Başina neler gele bileceyini. Ona göre o benim kuklam. Ama...

"Neden anlatmiyorsun?"

"Bella anlatamam."

"Edward bence anlatmalisin.."

"Herşeyi bilirse çok üzülür. Onu sadece koruya bilirim. Başka hiç birşey"

Helenanin agzindan

Sagolun kizlar sonra görüşürüz.

"Helena"

Tam arkama bakdigimda ecelimin geldiyini anladim. Isaac.

"Helana nolur kaçma benden. Çok özür dilerim."

"Isaac çik git burdan. Affetmiyorum."

"Helena anla beni seni çok seviyorum. O yüzden seninde beni sevmemen beni deli ediyor."

"Isaac yeter artik. O olaydan sonra ben seni hiç zaman affetmem."

"Helena biliyorsun ki sinirlenince gözüm hiç bir şeyi görmüyor."

"Isaac defol git burdan."

Isaacin agzindan

Bu kiz beni deli ediyor. Onu en derin yerinden vurmaliydim.

"Helena Derekin kabrine gitdim. Çiçekler solmuşdu."

"Çiçeklerimi solmuş?" Helana Dereki çok severdi. O öldükden  sonra 1 hafta boyunca kabrinin yaninda bekledi. Helena karanlikdan hep korkardi. Ama Derek için 1 hafta orada kaldi. Derekin en sevdiyi çiçekleri ekerdi oraya. Hep gelib sulardi. Ama bildiyim kadariyla gitmemişdi. Çünkü benleydi. Ve Derekin kabrine gidecekdi. Tabikide benle. Helanaya bakdigimda gözleri dolmuşdu. Bu bir şansdi. Helenani kollarimin arasina alarak .

"Şst Tamam Helena aglama.

"Gidib çiçekler alib yeniden ekeriz. Sen hiç aglama."

"Yapariz dimi?"

"Tamam şimdi gidelim"

Yoldaydiq. Helena hiç bir şey söylemiyordu.

Helenanin agzindan.

Isaac Abimin çiçeklerinin soldugunu söyleyince çok kötü oldum. Onlar abimin en sevdiyi çiçeklerdi. Ve solmuşlardi.

Isaac bana yardim ediyordu. Ama Edward nerdeydi? bilmiyorum. Ondan özür dilemem gerekiyordu. Çok bagirmişdim. Ama o bana hîç bir şey yapmamişdi. Sadece gitmişdi. Ona msj atdim.

"Selam. Nasilsin?" Yazarak mesaji gönderdim.

"Ne var?" Yani bu kadarmi. Nasil yani ne var.  YA Rahbim  bu nasil bir insan. Odun söylersem oduna yazik.

Ama Helena altdan almam lazim.

"Hiç birşey. Sadece merak etdim. Iyimisin? "

"Merak etme iyiyim."

Isaac bana seslenerek. In geldik. Söyledi.

Abimin kabrine gelmişdik bile. Ahh çiçekler solmuşdu. Isaacin aldigi çiçekleri götürerek solmuş çiçeklerin yerine ekdim. Isaacda üzerine su tökdü.

Telefonum çaliyordu. Arayan Edwarddi.

-Efendim?

-Nerdesin?

-Abimin kabrinde

-Tamam geliyorum.

Burayami geliyor. Abimin kabrini nerden biliyorki?

Edwardin agzindan.

Helenani beklemişdim. Evinedek takip etmişdim. Ona her şeyi söylemek istiyordum. Ama şimdi vakti degildi. Tam Helenanaya sesleniyordum ki o ortaya çikdi. Isaac. Çikarci Isaac. Helenaya neyse söylüyordu. Helanaysa yalniz onu kovuyordu. O ama yalniz konuşuyordu. Rol yapdigi yüzünden belliydi. Isaac Helanaya ne söylemişse Helena aglamaya başladi. O gözlerinden yaşlar akiyordu. Tamda Helenanin yanina gidecekken o Helenaya sarildi. Deliye döndüm bunun sebebi Helenaninda ona karşilik vermesiydi. Geri döndüm. O sirada telefonuma msj  geldi. Helenadandi. O kizgin halimle onu tersledim. Ama onu korumam lazimdi.

Ona arayarak  nerede oldugunu sordum. Abisinin kabrinde oldugunu söyledi. Derekin kabrindeydi. Oraya gitmeliydim. 

Ordaydi. Isaacda yanindaydi. Oraya giderek Helanani sesledim. Bana bakarak yanima geldi. Isaacda beni görmüsdü. Helenani burdan götürmeliydim.

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin