~5~sadist

8.1K 242 38
                                    

MERHABA HIKAYEMI OKUDUNUZ ICIN TEŞEKKÜRLER. MEDYADA EDWARD VAR. KIM NASIL ISTERSE HAYAL EDEBILIR.

Ancelina içkiyi çok kaçirmişki Jane dudagina bile vurmamişdi. Isaaca baktigimda kizlar onun tarafinda durmuşlardi. 5Ci bardak olan içkimi yudumlarken. Barmene 1 tane daha diye sesle yan tarafima baktim.

20-22 Yaşlarinda bir erkekdi. Ve tam yanima oturdu. Kendi kendime. "Koskoca barda yer yok gelib yanima oturdu" Çocuga baktigimda. Oda bana bakiyordu. Ama erkekleri tanidigim kadariyla bu bakiş hiç iyi bakişlardan deyil. Ooo işler kötüye gidiyor. Yerimden kalkip kalka-düşe yürüyordumki kafamin sert zeminle buluşmasi aninda sendelendim. Ama bir dakika bu divar deyilki. O bu çocuk. O bana bakarak.

"Önüne baksana. Körmüsün lan" dedi

"Afedersin. Ha bu arada lan dedendir. Kizla böyle konuşulmaz. (Ickiden dolayi egomda tavan yapmiş olmaliki bu kelimeler agzimdan döküldü.)"

"Ne dedin sen? sen kizmisin. Ha ha ha "

Tamda cevabini verecekken Ancelina ve Jane yanima geldiler.

Jane-"Noldu Helena?"

"Demek ismin Helena. Bu gün iyi günümdeyim. O yüzden kurtuldun.Bir sonraki sefer göz doktoruna gitde o gözleri konturol etdir "

"Sanami sorucam. Hasbinallah."

Edwardin agzindan

"O kiz kim?"

"Isaacin kuzeni"

"Tamam"

"Ne Tamam? Aklindan ne geçiyorsa unut."

Edward pis-pis siritdi. "O kizi istiyorum."

Isaacin agzindan

Etrafima baktigimda bir sürü kiz vardi. Dikkatimi Ancelina çekdi.

Ancelina çok içmiş o yüzden deli gibi dans ediyor. Jane onun aksine içmemişdi. Ancelinani yere düşme riskine karşi onun karşisinda dans ediyor. Helenaysa dans edenleri yani Ancelinanin ve Jane izliyordu. Edwardsa hiç iyi bakmiyor. Yine aklinda ne geçiyorsa. O çok kötü biri. Onu taniyorsam yine bir plan peşindedir.

Helena

"Kizlar hadi gidelim."

"Hayir."

"Ne demek hayir. Zaten içmişsin. Yerinde duramiyorsun."

"Hayir biz gitmiyoruz ve sende gitmeyeceksin. Helena"

"Ne içdin sen?"

"Bilmiyorum. Ama süper bir şey."

"Insan bakmazmi ne içdiyine."

"Offf Helena. Tamam."

Ben bu kizi ne yapayim şimdi. Kim bilir ne içdi. Ama yok ne hali varsa görsün.

Ama gelib "kafam çartliyor falan deme!"

"Tamam Helena"

Isaac-"Kizlar noldu?"

Anje-"Tipik Helena işte."

Aklima annem geldi. Bana gece yarisini geçmeden evde ol söylemişdi. Saata baktigimda geceyarisini gecmişdi bile.

Şeytan tarafim"Helena sen çocukmusun? Etrafina bir bak görüyormusun. Herkes eyleniyor ama sen küçük kiz çocugu gibisin. Helena..."

Bu gün benim. Elime kaç kez böyle firsat gelirki. Barmene bakarak.

"Bana en keskin içki ver."

Bardagi önüme koydugunda keskin oldugu halinden belliydi. Çok koyu rengdeydi. Içkiyi kafama tikdiyimde bogazimdan aci bir sivi yol almişdi. Hiç böylesini içmemişdim.

Aaaaa kafam çartliyor. Burasi neresi? Ben nerdeyim? Kapi açildiginda Jane içeriye girdi.

"Ahh Jane. Kafam çartliyor.. Ben neden burdayim? Dün geceni hatirlamiyorum."

"O kadar içsem bende hatirlamam.Dün geceni hatirlamak istemezsin."

"Ne yapdimki?"

"imm bir düşüneyim. Bir şişeyi bir çocugun kafasinda kirdin. O biri tahtali köye gidiyordun. Çocuk deliye dönmüsdü. Elinden zor aldik seni. Buna bakarsan 2 şişe kirdin."

"Nee yapdim? söyleme söyleme!!"

"Tamam nasil istersen."

"Peki annem?"

"Annen aradiginda ben ondan Senin için izin istedim. Ama sarhoş oldugundan haberi yok."

"Tamam. "

"Sen dinlen. Rahatina bak. Nede olsa dün çok yoruldun. Şişe kirmakla meşgüldün."

"JANE!!!!!"

"Sen uyu."

Kafam çartliyor resmen. Bir dakika ben şişeni kimin kafasinda kirdimki. Hatirlamam lazim. Şeytana uyarsan böyle olur işte.

Uyandigimda 1 saat uyudugumu fark etdim. Telefonum çaliyordu.

"Helena"

"Efendim Anne"

"Bu akşam konuklarimiz olucak. Ortaklarimiz şam yemeyine gelicekler. O yüzden geri dönüyorum. Ve sende.."

"Tamam anne."

Sözünü tamamlamadan cevaplayib kapattim.

Kendimi yastiga gömdüyümde telefonuma mesaj geldi. Kimdenki? Hiç havamda deyilim. Inşallah önemlidir.

Mesaja baktigimda.

-" Bunun hesabini senden sorucam. Dikkat et .Nede olsa bir sadist tarafinda öldürülmek istemezsin"

Neeyy sadist ne lan?

Ne ölmek mi ? Ben daha gencim...

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin