~9~Anahtar

5.3K 206 2
                                    

Merhaba hikayemi okudugunuz için teşekkürler. Inşallah bu bölümü begenirsiniz. Votelemeyi ve yorum yapmayi unutmayin. Yb Inşallah 14  voteden sonra gelicek.

"Aç kapini Helena. Teyzemde evde diyil. Ya sen açiyorsun yada ben açiyorum. Sen iyi kizsin bana zahmet vermessin. O yüzden çabuk kapiyi aç. Biliyorsunki bekletilmeyi sevmem. Ve çok kizgin olurum."

Agliyordum. Isaaca güvenmemeliydim. Onu kendimden uzak tutmaliydim. Ama ben ne yapdim. Dogum gününde özürünü kabul etdim. Helena sen ne işe bulaşdigini bir bilsen. Ne yapmaliyim. Ne yapa bilirim.

Ancelina... Ahh evet

Açsana be kizim. Allah bilir nerdedir şimdi.

Jane.. Lütfen aç. Nolursun aç.

Hiç kimse açmiyor. Ne talehsizim ben.

Annem...

-"Anne lutfen gel. Yardim et anne."

-"Helena gitmemek için behaneler uydurma. "

-"Ama anne."

-"Helena çok işim var. Ve sen burda beni boş-boşuna bekletiyorsun. Sözümü diyemeden kapatdi."

Ahh aşagidan ses geliyor. Kapi...

Lanet olasi kapiyi kirdi. Ayak sesleri.. Onun sesi...

-"Helena nerdesin? Bak beni çok kizdirdin. Nerdeysen şimdi gel. Yoksa sonraki olaylardan ben suçlu olmam."

Hiçqirarak agliyordum. Sakit olmam lazim. Küçüklüyümden beri böyle aglardim. Hep annem üzerime bagirir onun etkisiyle korkdugumdan hiçkirardim. Bir şey bulmam lazim.

Telefonum.. Ahhh Kesin aradigimi gördüler geri aliyorlar.

Bi sen eksikdin.

Mesaj-SADISTden

"Nee oo pek suskunsun. Sesin çikmiyor. Yoksa korkudan küçük dilinimi yutdun."

Ben burda canimin derdindeyim bu ne konuşuyor.

-"Helena"

Hayir gelme bu tarafa gelme. Kaçmam lazim. Ahhh evet buldum. Isaac odama girer-girmez ben banyodan çikarak kapiya ulaşmam lazim.

-"Helena uslu kiz ol ve beni yorma. Odandamisin. "

Banyodan acele çikdim. Merdivenleri acele iniyordum ki  ahh mutfaka girmem lazim. Mutfaga girerek elime bîçak alarak tam surat kapiya ulaşdim.

Ama açilmiyor. Kapi kilitli. Anahtar nerde?.

Elindeki anahtarlari tutarak-

-"Ahh Helena bir yeremi gidiyordun?."

"Yakinlaşma uzak dur benden. Bak elimde bîçak var. Hayir gelme."

"Helena beni çok kizdirdin. Beni bu kadar mi aptal sandin . O küçük aklina sok. Beni hiç zaman kandiramassin."

-"Sen ne pislik herifmişsin be. Sen dur her şeyi anlaticam anneme."

-"Ahh çok korkdum. Istersen şimdi anlat. Sence teyzem sana güvenirmi.

Kesin senin yalan söyledigini sanar. Kim güvenirki sana."

-"Hayir. Konuşma! sus!"

-"Caninmi aciyor. Ben dogrulari söylüyorum Helena. "

-"Yeter artik."

-"Isaac beni aptalmi sandin. Bu ters psixolojiyle bîçaki elimden mi almak istiyorsun."

-"Tabikide hayir. Sadece senin ne kadar zavalli oldugunu söyliyorum."

-"Sus! , Sus!"

-"Sakit ol Helena. "

......

-"Işde bu kadar. Helena gerçekden aptalsin. Şimdi ne ile korkutacalsin beni?.."

Mesaj..

-"Telefonunu hemen bana ver."

-"Vermiyorum."

-"Sana ver dedim."

Üzerime geliyordu. -"Sana telefonunu vermeni söyledim. Hemde hemen.."

Başka şansim yokdu.

-"Bak böyle uslu kiz ol. Ancelina mesaj atmiş. Sen onumu aradin?"

-"evet"

-"Sadist kim? "

-"Sen benim mesajlarimami bakiyorsun. Telefonumu bana ver."

Telefonu elinden alacakdim ki.. beni kendine çekip bîçagi boynuma  tutarak

-"Şşsst Helena sen böyle yaparak  beni çok kizdiriyorsun. Ama güzelim böyle yapma. "

Anahtari ondan almam lazim.

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin