~14~ Cevapsîz sorular

4.8K 196 7
                                    

Merhaba. Hikayemi okuyup voteleyen ve yorum yapanlara çook teşekkür ederim.

Medyada HARRY VAR.

Saat 05:30

Kiyafetlerimi giyib odadan çikdim. Sadistin odasina yürüdüm. Kapiyi çalib içeriye girdim. Ama yokdu. Nereye gitdiki?

Odama geri döndüm. Dün neler olmuşdu ama. Nasilda Edwardin teklifini kabul etmişdim? Bu sorunun tek cevabi vardi- Korku.

Evet korku insana her şeyi yaptirirdi. Bende korkunun etkisiyle Edwardin teklifini kabul etmişdim. Şayet etmemiş olsaydim başima ne olaylarin geleceyi belli deyildi. Ama yinede doğru bişey yaptigim söylenemez. Ben onun kuklasi degilm ki kendisi istediyi zaman yaninda olayim. Hem o kim ki? "Beni ölümle tehdit eden bir sadist."

Ne olduda her şey degişdi. Beni ölümle tehdit eden sadiste nolduda şimdi bana yardim ediyordu. Neden yardim ediyorduki??

Bu kadar cevapsiz kalmiş sorular bunlari kim cevaplayacak diki???

Banyoya girdim. Aynaya baktigimda göz altliqlarimi morardigini, yüzümünse ölüden farksiz oldugunu kanaetine geldim.

Hazirdim. Ama Edward yokdu. Nereye gitmişdiki?

Evime varmişdim. Bu lanet olasi evim. Böyüdüyüm aci günlerimin oldugu yer. Evim.

Lanet olasi evime girdim. Odama kalkiyordum ki, kapi açildi. Annem gelmişdi bana bakiyordu.

"Erkencisin."

"Evet"

"Eşyalarini topladinmi?"

"Hayir."

"Iyi etdin. Toplama zaten hiç biryere gitmiyorsun."

"Neden?"

"Kendin demedinmi gitmek istemediyini?"

"Anne seni tanidigim kadariyla hîç zaman beni dinlemezsin. Ne olduda böyle söylüyorsun?"

"Kahvaltini yaptinimi. Yaptiysan okula git."

"Yaptim." Kapiyi açip çikiyordum ki şoför yokdu.

"Şoför nerde?"

"Şoför artik yok. bu günden yürüyerek gideceksin. Istediyin gibi."

Okula gîrdiyimde Jane gördüm.

"Selam Jane."

"Selam nasilsin? "

"Kötü. Sen nasilsin?"

"Noldu?"

"Nolacak bir hayvan arabasiyla yanimdan tam surat keçdi. Ve ben siril-siklam su oldum. Haaa dur bu hayvan varya bunlada kalmadi arabani sokak ortasinda öyle fark etmiş ki sokagi geçe bilmiyorum. Bende bu heyvani sövüyorum. Arabadan indi. Güneş gözlüyü yüzünde. Mal-mal bakiyor."

Ancelina koşarak yanimiza gelmişdi bile "Kizlar duydunuzmu?"

"Neyi??"

"Okula yeni ögrenciler geliyormuş. Duydugum kadariyla bizim okulun yeni sahibinin torunuymuş. Digerlerini bilmiyorum. Duyamadim."

Jane-"Eylence var desene."

Ancelina "evet kizim yaa. Hem de büyük eglence. Dimi Helena?"

"Haaa."

Jane"Eglence diyoruz. Sen bizi dinlemiyormusun."

"Haa evet"

Ancelina "Yakişiklimidirlar sence."

Jane "Hayvan olmasinlar yeter."

Sinifimiza girdiyimizde ögretmen siniftaydi. Izin alarak siramiza oturduk. Ögretmen sinifi susturarak. -Çoçuklar sinifimiza yeni ögrenciler katildi. Bu zaman kapi açildi ve içeriye yeni ögrenciler girdi.

3 Yeni ögrenci

Kendinizi tanitin çocuklar diye ögretmen söyledi.

Ben Daniel. Sarişin olan söyledi.

Ben Benjamin. Siyah saçli olan söyledi.

Ben Harry. Digeride söyledi.

2 Kişiyi görüyordum ama 3cü kişiyi yüzünü göremiyordum.

Kafami kaldirmadan düşündüm. Ses tanidikdi.

Kafami kaldirdigimda onun bana bakan gözlerini gördüm.

Ortakimizin oglu ve kafasinda şişe kirdigim 2ci şahsiyyet.

Ben bunun şokundaydim ki sadist sinfa girdi.

Ögretmende "Evet çoçuklar 4 cü ögrencimiz Edward"

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin