~22~Katil

3.2K 130 7
                                    

MERHABA. NASILSINIZ? ÇOK ÖZÜR DİLERİM YB GECİKDİGI İÇİN. HİKAYEMİ OKUYAN YORUM YAPAN, VOTELEYEN HER KESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİKİ VARSINIZ.

Bradley bana engel oldu. Beni geri itdi. Yerimden çabuk kalkarak

"Çekil karşimdan" diye bağırdım.

Ama nafile karşimdan çekilmedi. Yalniz ikimiz kalmişdik. Bide arabada yanmak üzere olan Helena. Bradley kendi adamini yollamişdi. Bana tek engel Bradley idi. Onuda aradan kaldirmak lazimdi. Yoksa bu işler hep devam edecekdi. Kardeşinin intikamini almak peşindeydi. Ama bunu kendi kardeşi istemişdi. Kardeşinin yüzünü bile hatirlamiyorum. Intikam almak çok ahmakca. Bradley'e bakdim. Ateş püsküren gözleriyle bana bakiyordu.

Araba, alev , Helena. Onu ordan çikarmam lazim. Ama Bradley buna izin vermez. O zaman başlayalim diye söyledim.

Bradley hafif sinsice gülümseyerek belinde olan biçagi çikararak üzerime gelmeye başladi.

"Neo Bradley? Kendi yetenegini mi itirdin? "

Hiç bişey söylemedi. Bu zaman üzerime atladi. Sag sol yaparak biçagi salliyordu. Karnima isabet edecekken geri çekildim. Günah benden gitmişdi.  Biçagi elinden hizli bir şekilde aldim. Hiç bişey anlamayan Bradleye karin kismindan bir kaç kez darbe indirdim. Kan.

Kani görünce aklim başimdan  çikdi. Biçak darbelerini ardi-ardına indirdim. Bradey can çekişiyordu. Onun bu kadar aci cekmesini görünce son darbe yüreğine oldu. Biçaği yüregine indirdikden sonra o kesici aleti geri çekmedim. Yüreğinde saplantili kalan biçagi elimle çevirdim. Bradley ölmüşdü. Ayaga kalkarak bir yerde bir kaç önce öldürdüyüm cesete bide arabaya bakdim. Koşarak arabaya yaklaşdim. Alevin tüstüsü nefes aldirmiyordu. Helenanin kolundan tutarak onu arabadan çikardim. Kucağima alarak arabadan daha uzak bir yere koydum. Haraket etmiyordu. Nabzina bakdiğimda varla yokmuş arasiydî. Acele onu arabaya taşidim. Kendim arabaya binerek tam gazla o olay yerinden uzaklaşdim.

Yoldaydık. Evime varmağımıza az kalmışdı. Eve vardığımızda Helenaya ne s9yleyecekdim. Ne kadar sadist olduğumu yoksa bu kadar katil olduğumu mu? Helena benden kaçacakdır. Kim benle kalmak ister ki? Onun benden ayrı kalmsına razı olamam. Yeniden düzelmişken yeniden Edward olamam. Ben

buna katlanamam. Ona bu kadar ihtiyacım varken bu olmaz.

.....

Arabadan inerek Helenanı kucağıma aldım. Hiç bir haraket etmiyordu. Kapıyı açarak eve girmişdim. Merdivenleri kalkarak  kendi odamın yanındakı odanın kapısını açdım. Helenanı yatağın üzerıne koydum. Nabzına bakdığımda nabzı yine zayıfdı.  Bir şey yapmam gerekiyordu.  Onu hastaneyede götüremezdim. Ama doktor tabikide gelir. Danile söyleye bilirim.

......

-Daniel.

-Efendim abi.

-Helena hiç iyi değil. Nabzı zayıf. Doktor lazım.

-Tamam. Siz şimdi nerdesiniz?

-Kendi evimde.

-Tamam.

-Çabuk ol.

.......

Baygınlık keçirmiş. Ama iyi. Şimdi uyuyor. Rahatsız etmeyin.

Tamam. Diye cevapladım. Doktor gitmişdi.

Abi Bradleye noldu diye Daniel sordu.

-Öldü.

Hiç bir şey söylemedi. Daniel benden küçükdü. En yakın adamımdı. Benjaminde öyle. Hayatımız bize aynı oyunu oynamışdı. Daniel bir çol suç işlemisdi. Uyuşdurucu. Hırsızlık. Benjaminde aynı suçlar. Daniel gitmişdi. Helenanın yanına gelerek ona bakdım. Hiç bir şeyden haberi yokdu. Ne annesinden ne abisinden nede babasından.

Bu zaman kapının zili çaldı. Kim gele bilirki, salona indim. Çekmedeki silahımı götürerek kapıya ilerledim. Yinemi o.  Neden gelmişki bu adam. Kapıyı açarak. Ona bakdım. Beyazlamış saçlarına rağmen dik duruşu. Surat ifadesi yinee aynıydı.

Ne var? Diye sordum.

-Yinemi Edward söyleyerek içeri girdi.

-Ne yinemi?

-Neden bunu yapıyorsun?

-Canım öyle istiyor. O yüzden.

-Bu safer seni bu işden kurtarmam zor.

-Sana beni korumanı söyleyen mi oldu?

-Edward sen benim kızımın tek yadigarısın. Sen benim torunumsun. Benim her şeyimin varisisin. Neden öldürdün onu?

-Söyledim ya canım öyle istedi.

-Polis bunun peşini bırakmaz. Seni nasıl  bu işden çıkarayım. Hapsemi girmek istiyorsun?.

-Evet istiyorum.

-Sen neden böyle çocuk oldun ki? Edward artık bıkdım. Senin bu amellerinden. Sen...

-Söyle hadi çekinme evet katilim dimi? Günahlı günahsiz farketmez her kesi işgence yapan kan görünce aklı başından çıkan bir katil mi?? Ha doğrumu. Söyle hadi. Utanıyorsun dimi. Senin gibi bir adamın böyle  torunu olduğuna cok utanıyorsun. Bak bende bunu istiyorum.

Bana bakarak surat ifadesi bir anda değişdi. Anlaşılan sinirlenmişdi. Kapıyı çarparak cıkıb gitmişdi. Benimde istediyim şey buydu işde.

....

Saat gece yarısını geçmişdi. Kendi odamdaydım. Kendi dünyamda. Karanlık. Bir elimde içki bardağım. Yine sarhoşdum. Ne kadar içdiyimi bile hatırlamıyordum. Ayağa kalkarak yürüme çalışıyordum ki yere düşdüm. Kendi kendime ahh Edward sen böyle hale

düşecek adamıydın diyerek yeniden ayağa kalkdım. Yan odanın kapısını açarak içeri girdim. Helena hayla uyuyordu. Yanına gelerek ona taraf eğildim. Dikkatlice yüzünü inceledim. Helena  diyerek ona bakdım. O ince dudakları.





Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin