MERHABA.... HIKAYEMI OKUYAN HER KESE TESEKKUR EDERIM. Bu bolum hoşuma gitmedi sebebi apar topar yazmam. Inşallah beyenirsiniz. MEDYADA ISAAC VAR.
"Heyy Anjelina ne diyecekdin bana?? HAAA bide dün geceki olayi anlat. Ne söylediniz kizlara???"
"Helena annen seni Amerikaya mi yolluyor?"
"Ne Amerika?"
Jane-"Haberin yokmu?"
"Hayir. Ahh dün geceki olay. Olanlardan sorumlu olmamasi. Tabi yaa benim oraya gitmek istemediyimi bile-bile"
Jane-"Ne yapacaksin?"
"Anje galiba beni Helenani tanimiyorsunuz. Ben Helanayim. Bulurum bir çaresini."
Okul bitmisdi. Dersler çok sade keçmişdi. Dersde taki Ancelina uykuya kalanadek. Benden duymayiniz ama Ancelina kiş uykusuna yatmiş bir ayi gibi uyur. Ve Jane baktigimda onunda benim aklimdakileri bildiyini sanirsak. Çantasindan kalemlerini çikardi. Jane kalemi alarak bir güzel kaş, bende kara kalemi alarak Ancelinaya bir güzel biyik çizdim. Ayy çok güzel oldu. Ders boştu o yüzden böyle rahatdik. Ve zil çaldi.
"Ancelina"
"Kizim kalksana yaa"
Ancelina gözlerini aralayarak bize bakti.
"Ne var bee. Insani bir koymadiniz uyumaya. Kurt gibi acikdim. Hadi kantine inelim"
"Imm. Hayir olmaz (nede olsa arkadaşim. Küçük durama düşmesini istemem)"
\"Kizim bunlar neden bana böyle bakiyorlar. Lan nee bakiyonuz???. Ayimi oynuyor burda??"
Jenifer-" Ayi deyilde maymun oynuyor. Yeni moda kaşlar süpermiş."
"Nee kaşi lan."
Jane ve ben bir-birimize bakarak kahkahalar atmaya başladik. Ancelina anlamiş ki, çantasindan aynaya alarak kendisine bakti."
Vee yandik biz.
Yani bu olaylar oldu. Arkamdan Ancelina kizim dogum gününe gidiyoruz dimi?
"Ahh unutmuşum. Nerdeydi?"
Ancelina-"Insan hiç kendi kuzeninin dogum gününü unuturmu?? Bizim böyle kuzenimiz olucak ama nerdee. "
"Cok merakliysaniz alin sizin olsun."
Jane-"Ne giyeceksin?"
"Bilmem."
Ancelina-"Kizlar o zaman aliş veriş zamani."
"Evet... Bende bu gün alişverişe cikacakdim.Tamam o zaman. Haa bu arada dogum günü nerede olucak?"
Ancelina-"Yani kendi kuzenin dogum gününün nerde olucagini bilmiyormusun? Yuuh bee kizim!"
"Bilmesem beni tanimiyorsunuz sanardim. Ben o Isaaca gicigim. Lanet olasi "
Ancelina-"Üff tamam anladik. Ama nede olsa o senin kuzenin. Bilmiyorum nerde olucagini. Bana söyliyecekler. Zaten bir.gedicez."
"Tamam. Ben kacar."
Eve vardigimda odama gitdim. Üstüme rahat şeyler giynib odadan çikdim.
Alişverişde çok oyalanmadik. Ben kendime siyah elbise aldim. Üst kisminda dantellerle örtülü bir elbiseydi. Ancelina kirmizi bir elbise, ama çok güzel kaliyordu. Jane ise kendine Gri tonlarinda elbise aldi.
"Kizlar hadi bana gelin. Annemde evde yok."
AnJe-"Tamam"
Eve geldiyimizde. Oturub dinlendikden sonra. Elbiselerimizi giyindik ve saçlarimiza şekil verdik. Evet gitmeye haziriz. Bu zaman Ancelinanin cebi çaldi.
Ancelina-" Kizlar hadi gidelim. Adresi aldim."
Arabama minib adresi şoföre verdik. Evet söylenilen adrese gelmişdik. Ama bura bir bari andiriyor. Yok ya resmen bar burasi. Lanet olasi Isaac. Neyse mecburen gitmeliyiz dogum gününe.
"Burasi resmen bar."
Jane-"Onun gibi taninmiş kizlarin aşki olan birinin dogum gününü kafede edecek hali yok tabi."
"Dogru söylüyorsun."
Ancelina-"Hadi girelim. Kapida dikimlek dogru olmuyor."Içeri girdiyimizde sigara kokusu insani öksürük krizisine sokuyordu. Ben aklim buna takilmişken. Yanimiza damlamişdi bile.
Isaac-"Vau kuzen seni görmek ne kadarda hoş. Geldiyin için teşekkur ederim."
Isaaca bakiş atdikdan sonra masadaki birine gözüm takildi. Düzünü söylersem yakişikli biri. Yaninda kizlar az kalsin çocugun agzina girecekler ya. Kizda bir qürur olur. Ne yavşiyosun çocuga ya. Buna bakilirsa onun hoşuna gidiyor. Tipik erkek. Bu zaman Jane sesine irkildim.
Jane-"Dogum günün kutlu olsun."
"Teşekkür ederim. Kuzen ama bu kadar soguk olma. Haa bu arada elbise çok yakişmiş. Buraya keçiniz "
Ancelina-"Tamam"
Bu zamanlamada AnJe Isaacla konuşmuş. Bense onlari dinlemişdim. Bu tarafa baktigimda o çocugu tekrar gördüm. Bu zaman Isaacin sesiyle irkildim.
"Kuzen, neden böyle yapiyorsun. Hayla küsmüyüz? B gün benim dogum günüm barişalim. Lütfen. Tamam biliyorum. Suçlu benim ama sende affet."
"Bak Isaac o günler aklimdan hayla çikmadi ama tamam küs deyiliz."
"Ohh bee. Teşekkür ederim Helena"
AnJe dans etmeye gitdiler. Bense Isaacla masada kaldim.
"Ne var Isaac. Ne mal-mal bakiyorsun."
"Helena çok güzel olmuşsun."
"ISAAC"
"Tamam, tamam"
"Isaac şu masadaki kim? Bu tarafa bakiyor."
"Haa Edward"
"Hmm"
"O buraya gelirse ondan uzak dur Helena. Ona aklin gitmesin. O bir.."
Bu zaman AnJe gelib bizi seslediler..
"Gelsenize. Dans edelim"
Ancelina Jane Isaac dans ediyorlardi. Şu çocuk neden bana böyle bakiyor yaa. Şeytan tarafim çocugu bir güzel döv diyor. Melek tarafim Helena sakit ol diyor.
Ancelina içkiyi çok kaçirmişki Jane dudagina bile vurmamişdi. Isaaca baktigimda kizlar onun tarafinda dans ediyorlardi. Ve Isaac bana bakiyordu. Yüzümü çevirerek 5Ci bardak olan içkimi yudumlarken. Barmene 1 tane daha diye ses gelen yan tarafima baktigimda.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.