~10~Yalan

4.8K 195 0
                                    

MERHABA. ILK ÖNCE KITABIMI OKUYAN HER KESE TEŞEKKÜR EDERIM. YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. YORUMLARINIZ BENIM IÇIN ÖNEMLI.

Anahtari almam lazim. Tek kurtuluş yolum bu. Yoksa Helena sen bitdin.

-"Isaac senin benimle derdin ne?"

-"Benim derdim biliyormusun ne?"

Bu çocuk gerçekten mal. Benim aklim almiyor bu kizlar Isaacda ne buluyor.

-"Bu soru tanidik geldi ama neyse.

Ne?"

-"Tabikide sen."

-"Ben sana ne yapdimda sen böylesin?"

-"Hayla ne yapdiginimi soruyorsun?"

-"Evet."

-"Hayatimi altüst etdin."

-"Benim haberim olmadan senin hayatini mahv etmişim. Lan sen benle dalga mi geçiyon. Sen manyakmisin?"

-"O günden beri hep öyleyim."

-"Hangi gün?"

-"Dogum günüm. Sen, sen ..."

-"Ne ben?"

-"Helena anla beni ben sadece seni korumak istiyorum."

-"Beni korumak mi? Böyle korumak mi olur. Bir döymediyin kaldi."

-"Helena beni taniyorsun dimi o zaman ne kadarda sinirli oldugumu biliyorsun. Sen bana öyle söyleyine ben çok .....

Kapi zili.

-"Tam vakti."

-"Sus."

-"Nedenmiş o. Ben kapiyi açiyorum."

-"Hayir, açmiyorsun."

-"Tamam kendin bilirsin. Sonra buraya polis gelirse.."

-"Tamam. Git aç. Ama bir kelime edersen."

"Anahtar..."

Gelen Ancelinaydi. Ohh tam zamaninda gelmişdi.

-"Cadi 1 saat dir kapida dikiliyorum. Neden açmiyosun."

-"Kapida durma. Iceri gir. "

Tek şansim Ancelina.

- "Kizim noldu kaç kere aramîşsin. msj yazdim  sana sen neden cevap yazmadin. Merak etdim o yüzden geldim. Annen evdemi?"

-"Iyi etdin. Hayir gitdi."

Ooo Isaac da burdaymiş.

Ancelina bana yaklaşarak. Isaacin duymayacayi ses tonuyla -"Helena senin kafana taşmi düşdü.? Sen ölsen bile Isaaci evine hemde yalniz başina davet etmezsin."

Gülümseyerek Isaaca

-"Selam."

Isaacda suratina yapmacik gülücük koyarak

-"Selam."

-"Eeee Isaac seni buraya hangi rüzgar atdi?"

-"Teyzemgile geldim. Hemde kuzenimi görmeye. Gelemezmiyim?"

Kendi içimde - Pff kuzenmiş. Adam kuzenine böyle yaparmi beee.

-"Sadece pek gelmezsinde buna bakilirsa hiç gelmezsin o yüzden sordum."

-"Neyse boş verelim."

-"Eee ne olmuş burada  ben gelmeden önce. Bunu sormamin asil sebebi ev daginik yerde 1 piçak ve kapida ayak izleri var. Birisi ayagiyla kapiya vurarak açmak istemiş."

Evet işte bu benim arkadaşim. 1 Dakikada çözdü olayi.

Isaaca bakarak gördüyüm manzara suratinin asildigini fark etdim ve kafasini bana çevirerek nese söyledi ama anlamadim. Sonra Ancelinaya bakarak..

-"Evet. Ben sana anlatiyim. Bu zaman ben gelmeden önce Teyzemgile yani buraya hirsiz girmiş aslina bakarsan hirsizda diyil duşmanimiz. Bizim duşmanimiz çokdur. Helena eve yeni dönüyormuş. Eve girmiş ve ses geldiyini fark etmiş. Ve mutfaka kaçmiş orada bu piçagi alarak ses duyulan tarafa gitmiş. Ve bu zamanda ben geldim. Yani sonraki olaylari tahmin ediyorsundur. "

Yalançi Isaac. 2 Dakikada 40 yalan uydurdu. Ancelina inanmaz buna. Bu yalana 3 yaşindaki çocuk bile inanmaz.

-"Yüzünü gördünüzmü?"

Neeeeee inanmiş miii???

Bu zaman Ancelinanin cebi çalmaya başladi. Arayan babasiydi.  Isaac yanima yakinlaşarak

_"Güzelim eyer kimese bu olayi anlatirsan bende seni teyzeme anlatirim. Şimdi sen sormadan ben cevap vereyim. Bara gitmeni. Orda sarhoş olmani ve en büyük bomba şişeyi 2 adamin kafasinda kirmani. O kafasinda şişe kirilana kişilerden birinin sizin ortakinizin oglu olmasini."

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin