~7~Tehdit

5.6K 218 2
                                    

Merhaba. Kitabimi okuyanlara çok teşekkür ederim. Yb gecikti. Özür dilerim. Votelemeyi unutmayin. Şimdiden teşekkür ederim.

Bana bakiyordu.

Gece yarisini geçmişdi. Konuklar coktan gitmişlerdi. Tam annemin tipleri. Ama ben o çocugu nerdense hatirliyorum ama nerden?.

Mesaj.. Ahhh evet unutmuşum.

Mesaj açiliyor.....

Bende bu zaman dualar ediyordum ki ohh be mesaj sadistden deyilmiş. Şükürler olsun ya Rabbi dualarimi kabul eyledin. Kesin öldü. Ölmüşdür dimi. Evet evet.

Mesaj geldi.

"Noldu? Nasil öleceyini hayla secmedinmi?"

Ölmemiş ölmemiş.....

Güçlü ol Helena. Ve cevap yazmak zamani.

Ben- Şişe için özür dilerim. Ben içkiliydim. O yüzden ne yaptigimin farkinda deyildim.

Mesaj gönderildi.

Tam 5 saniye dolmuşdu ki mesaj geldi. Bu sadist benim mesajimi bekliyordu.

O- Çok geç güzelim. Sen buna kafani yorma. Sen ölümü nasil seçmek istersin onu düşün.

Çocuk hem sadist, hem psikopat yaa. Tutdurmuş ölümde ölüm. Bu kadar yeter artik.

Ben- bana birincisi güzelim söyleyemezsin. Ikinciside ölümümü seçmiyorum. Ve beni öldüremessin. Beni nerden bulub da öldüreceksinki.

Mesaj gönderildi. Ohhh bee bu kadar işte...

Uykum vardi. Sabahda okul var. Uyumam lazim.

Hayir gelme. Gelme. Gelmeeeee.

Kan-ter îçinde yatakdan durdum. Sadece kötü bir rüyaydi. Beni öldürecekdi resmen yaaa. Saatima baktigimda uyanmama 1 saat vardi. Ama uykum yok. Sadist üzünden uykumdanda oldum. Ahh ama çok garip ben ama şişeni onun yani sadistin kafasinda kirdigimi biliyordum. Ama o kimdi?. Ve ben ne kadar sarhoş olsam bile şişe kirmam.

Yok Helena sen uyu. Kafani böyle şeyler için yorma. Zaten o seni bulamaz. Bulsa bile polis var.

Uyumam lazimmmm.........

Çalar saatim çaliyordu.

"Gördüm. Aklima geldi. Rüyada gördüm şişeni ne için kirdigimi gördüm."

Aaaaaaa oo neee. Kagiz parçasi. Üzerinde kelimeler var.

"Senle iyi konuşmadim galiba. Seni istersem bulurum. Istersemde buldugum anda gebertirim."

Gelmişdi. Odama kadar gelmişdi. Ne yapacagim ben. Aynaya baktigimda korkudan endişeden yüzüm bem-beyazdi. Acele ne elime keçdiyse geydim. Kendime bakmak bile istemiyorum. Bundan önemli işlerim var. Ölüm tehditi.

Onun bu kadar ciddi olacagini bilmiyordum.

Rüyam dogruysa oo oydu Edward. Rüyamda şişeyi onun kafasinda kiriyordum.

Okula varmişdim bile. Bu olaya AnJa anlatmam lazim.

Jane"Ahhh Helena noldu sana?"

"Hiç sorma. Ancelina nerde? Sizin bana yardiminiz lazim.

Ancelina-"Merhaba. Helena sana ne olmuş böyle?"

"Kizlar konuşmamiz lazim ama okulda deyil."

Ancelina"erkekler tuvaleti ordan kaça biliriz."

Kafedeydik. Sessizliyi Ancelina pozdu.

"Kizim ne oldu anlatsana. "

"Ben şişeyi kimin kafasinda kirdim?"

"Hatirlamiyorum Helena. Ben sarhoşdum. Jane biliyor."

Jane baktigimda.

Jane"Ordaki senin çarpdigin çocuk vardi yaa onun kafasinda kirdin."

Rüyamin bazi kisimlari dogruymuş. Ama emin deyilim.

"Jane. Biliyormusun ben neden şişeyi onun kafasinda kirdim?"

"Hayir göremedim. Ben Ancelinanin yanindaydim. Şişe sesi gelince seni gördüm. Ve onu."

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin