~12~Ben ne talihsiz bir kizim

4.8K 207 17
                                    

Merhaba. Hikayemi telefonda yazdigim için kelimelerde yalnişlik ola bilir. O yüzden çok özür dilerim. Hikayemi voteleyen okuyanlara çokk teşekkür ederim.

Işiği yandirmam lazim. Ama nasil?

"-Sana diyorum kimsin?" Korkdugumu anlamasin diye sesimi kalinlaşdirmîsdim. Ama sesim yine beni ele veriyordu.

Helena iyi düşün ama o kimse seni görücek ve bu evden kaçicak. Çok kötü görünüyorsun. Zavallinin tekisin.

Iç sesim bile beni zavalli saniyordu.

Yüzünü gördüm.

"Sen ne işin var burda?" Geri giderken o bana taraf geliyordu.

-"Seni görmeye geldim." Yakinlaşiyor.

-"Isaac uzak dur benden."

"Durmuyorum."

"Sen ne hakla benim odama girersin."

"Hadi hazirlan."

"Ne? Neden?"

"Gidiyoruz?"

"Nereye? Ben gitmiyorum" Gözlerimi ona dikerek.

"Gideceksin. Ben söylediysem gideceksin. Ben nereye söylersem sende oraya gideceksin."

Hala hazirlanmadinmi sen?

"Hazirim." Ben kesin bitdim. Nereye gidiyorsak. Merdivenleri inerek kapiya ilerledim. Isaac arkamdaydi. Kapinin yanindan ilerlerken aynada kendimi gördüm. Çok kötü görünüyordum. Hazirlanirken aynaya bile bakmamişdim.

"Hadi"

"Geliyorum." Aptal şey.

Kapiyi kilitleyib. Isaaca döndüyümde arabanin kapisini açarak beni bekliyordu.

"Hadi gelsene."

"Tamam. Kapiyi kilitliyordum" vallahi billahi anlamiyorum bu bana 20 dakika önce bağirmiyormuydu. Şimdi ama..

"Noldu? Dalmişsin."

"Hiç birşey."

"Kemerini tak."

Arabayi çok hizli kullaniyordu. Bende dua ederek bu gün başima hiç bir şey gelmemesini umuyordum.

Ama bu işde bir gariplik var. Ama ne?

Isaac, araba, ve bar.

Neyyyyyyy yinemiii

"Neden buraya geldik?"

"Eglenmek istedim."

"Beni neden getirdin? Ben eylenmek istemiyorum."

"Benim eğlencem sensin"

"Ben gidiyorum." Tam arkami dönüyordum ki . Yinemi ayni şey.

Ben , Isaac ve benim kolumu berk berk tutan Isaac'in eli.

"Burak beni. Heyyy sana diyorum. Canimi acitiyorsun."

Bara girmişdik bile. Yini ayni hava sigara..

Isaac benden önde yürüyordu. Kolumu çekerek beni resmen kolsuz burakmak istiyor.

Kendi oturarak benide kendi yanina çekerek oturtdu. Etrafim kizla sarilmişdi. Burda kiz varsa beni neden buraya kadar sürüklüyorsun.

Kizlar Isaacin çevresindeydi. Bende Isaacla bir oturdugum için benimde etrafim bu çevreye ait.

Helena iyi yönünden düşün. Hiç olmazsa......

Ne oldu içses sözmü bulamadin.??

Isaac kendi içkisinden yudumlarken ben etrafa bakiyordum.

Ve bana bakan iki göz gördüm. Ben ne talihsiz bir insanim.

Sadist bir tek sen eksikdin. Ben gercekdende talihsizim.

"Helena al"

"Neee"

"Diyorum ki al şunu"

"Hayir istemiyorum."

"Sana istediyini soran olmadi. Al iç şunu."

"Isaac yeter artik."

Kizlardan biri

"Bu yabanide kim?"

Bu banami yabani dedi?

"Güzelim dua et seni bir güzel bezetmiyorum. Senden daha önemli işlerim var"

Ayaga kalkarak gidiyordum ki, ...

"Nereye gidiyorsun?"

"Ben SI-KIL-DIM."

"Eglence yeni başliyor." Bardagini kafasina dikerek cevapladi.

"Ben gitmek istiyorum."

"Tamam. Ama bizim eve gidiyoruz."

Ayaga kalkarak "Hayir" diye bagirdim.

"Hadi kalk. Kendin demedinmi gitmek istediyini bende ..."

Hayla oturdugu için öne egilerek "Ben öyle demedim. Ben gitmiyorum" diye yüzüne bagirdim.

Bu zaman ani haraketle benim saçimdan tutarak yüzümü yüzüne yakinlaşdirarak

Iç ses-Helene kendine gel.

"Isaac burak beni"

Nefes aliş-verişi suratimi degiyordu. Konuşmuyordu. Sinirlendiyini anlamişdim. "Bana bir daha bagirma. "

Ama bende şuan iyi durumda deyilim. Kendimi ne kadarda Isaacdan uzak tutmaya çalişsamda yapamiyordum. Kafam agriyordu. Saçlarim onun elindeydi..

"Gidiyoruz Helena" gülümseyerek cevapladi.

"AAaaa kafam." Ben oraya gitmem . Isaac ruh hastasi.

Ayaga kalkarak dans eden insanlarin arasindan geçmeye çalişiyordum taki barin diger tarafinda çikişi görenedek. Addimlarimi hizlandirarak diger çikişa dogru koşmaya başladim. Benim burdan hemen gitmem lazim. Bardan çikarken Isaacin sesini duydum. Bagiriyordu.

Ahh araba evet kapisi açik hemde. Bu bana Rabbim tarafimdan gönderilmiş bir yardim.

Arabaya binerek kapisini bagladim. Gözükmemek için aşagi egildim.

Isaac deliye dönmüş danalar gibi etrafa bakiyordu. Bu zaman

"Öhööm öhöm"

Kafami kaldirarak sesin sahibine baktim. Ben ne talihsiz bir kizim.

"Kafamda şişe kirmakla kalmiyorsun arabama izinsiz de biniyorsun."

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin