KamP part1

2.9K 93 49
                                    

Eve varmışdım. Usulca anahtarımı arka cebimden çıkardım. Kapıyı hiç bir zorluk çekmeden açmışdım. Hayret, ama buda bişeydi kapıyla çatışmaya girmemişdim.
Etraf karanlıkdı. Hızlıca işığı açdım karanlığa tahamülüm yok du. Benim en büyük korkularımdan biri karanlıkdı zaten.

Annem evde değildi. Babamla birlikde iş yemeyine gideceklerdi. O yüzden Edward'ı görmeye gitmişdim zaten. Aksi takdirde annem buna izin vermezdi. Keşke annem evde olsaydı da bana izin vermeseydi ben oraya gitmeseydim. O manzarayla karşılaşmazdım ve o olaylar başıma gelmezdi. Kendimi kötü hiss etdirmişdi bu bana.Ben onu merak ederken onun kızlarla birlikde oturması işte bu beni üzmüşdü. Evet konu oturmakdan gitmiyor. Konu düşüncesizlikden gidiyor. Ve benim hayatımdan.

Helena ne sandın ki? Onun seni seveceğini mi? O hiç kimseyi sevmiyor. Afedersin evet sevdiği şeyler var "içki ve kızlar"

İç sesim evet yine geldin. Doğruları söylüyordu. Benim söylemek isteyibde söyleyemediklerimi açıkca dile getiriyordu. Zaten en olmadık durumlarda gelirdi. İç sesime sitem etdim.

Ama en büyük darbem resmen tecavüze uğramamdı ama kıl payı kurtulmuşdum. Ben ne yapmışdım böyle. Onu öldüre bilirdim. Ben bu kadar cani olamazdım.

Ahh Helena bu kadar iyi olamazsın. Bunu yapmalıydın. Kendini korumak adına .

Ama yapmışdım işte. Üzerime gelmesi bana yapıcakları aklıma gelince delirmişdim işte. Aklı yerinde değildi Sarhoş ola bilirdi ama ...

Resmen delirdim. Korku bedenimi esir almışdı. Bedenim tir tir titriyordu. O kadar bağırışlarım çığlıklarım hepsi boşunaydı. Benim çığlıklarımı hiç kimse duymuyordu. Herkes görmemezlikden geliyordu. İnsanlar bu kadar mı yabancıydı bir birlerine. Hiçkimse yardım etmicek miydi ha? Yalvarışlarım ona yalvarmışdım . Ben o pisliye hemde. Ama dinlemedi beni.

Kendimden tiksiniyordum. Sakin sakin merdivenleri kalkdım. Odama kapısını açarak direk banyoya girmişdim. Bana lazım olan tek şey duş almamdı. Evet belkide kendime gele bilirdim. Belki o pisliyin izleri tenimden temizlenirdi.

...

Su çok soğuk du.Her damlası bedenime soğuğu resmen haps ediyordu. Belki bu soğuk beni kendime getire bilirdi. Belki izlerimi kapaya bilirdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Banyodan çıkarak üzerimi giydim. Ama saçımı kurutmaya halim yokdu. Bide fön makinesini pilize tak. Sonra saçını kurut. Hiç sevmezdim saçımı kurutmayı. Benim için bu çok yorucuydu. Saçımın uzun olması geç kuruması bu yüzdendi belkide. Bu yüzden sırf saçlarımı kesmeyi bile düşünmüşdüm. Aynamın önüne geçerek elime tarağımı alarak usulca saçı mı taradım. Bu tarak benim için özeldi. Hep çocukluğumda babam saçlarımı bu tarakla tarardı. O da vakit bulursa şayet. Annem hiç sevmezdi saçlarımı taramayı.

Dün her şeyi hazırlamam iyi olmuşdu. Bavulum yatağımın yanındaydı. Saçlarımı taradıkdan sonra yatağıma oturmuşdum. Her gece olmasada kendimle hesaplaşıyordum bu gece. Bu gün Ay daha çok güzeldi. Ve yıldızlar da.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin