~25~♥♥♥

3.1K 123 3
                                    

MERHABALAR NASILSIN
OKUYANLARA
VOTELEYENLERE
YORUM YAPANLARA

♥♥♥♥TEŞEKKÜR EDERİM♥♥♥♥♥

Dahada yakındı. Kırmızı görmüş buğa gibiydi. Sarhoşdu. Ve uyuşturucu kullanmışdı. Gözlerim gözlerine kilitlenmişdi. Bunu yapamazdım.

-Hayır! Diyerek yüzümü çevirdim. Bunu yapamazdım. Onun katil olduğunu biliyorken ona aşık olamazdım.

Sinirlenmişti. Elini boynuma sarıyarak beni sanki boğmaya çalışıyordu. Ayaklarım yerden kesilmişdi. Nefes alamıyordum. Ellerimle ne kadar da kurtulmaya çalışsamda izin vermiyordu. Sonda bana acımış olmalı ki beni yere itdi. Yere düştüğümde çabalamaya başladım.  Boynum acıyordu. Yere eğilerek kafamı kaldırdı.

-Ne istersem onu yaparım.

Yüzünü yakınlaşdırarak dudaklarımdan öpdü.

Geri çekildi. Beni kucağına alarak ayağa kalkdı. Odasına götürerek yatağına koydu. Kendisi yanımda oturdu. Sırtımı ona çevirdim.  Gözlerim acıyordu. Bir damla göz yaşı akdı gözümden. Kendimi tutamıyordum. Göz yaşlarımın akdıqca akıyordu. Durduramıyordum.  Edward bunu bilmişki.

-Ağlama Helena.  Diye söyledi. Beni boğmaya çalışan adam şimdi böylemi söylüyordu.

Göz yaşlarımı durduramıyordum. Bunun aksine bu safer hıçkırarak ağlamaya başladım.
-Ağlama Helena. Hiç zaman ağlama.

Cevap vermiyordum. Bu adam ne yapmaya çalışyordu.

Yatakda bir haraket hiss etdim. Edward tam yanıma uzanmışdı. Kollarını bana sarıyarak kendine çekdi. Buna katlanamazdım. Kendi kendime haraket ederek ondan uzaklaşmak istemişdim.Ama nafile Edward bunun aksine beni dahada kendisine taraf çekdi. Akan göz yaşım onun koluna değmişdi.

Edward daha yakınlaşarak kulağıma
Sana ağlamamanı söyledim.

Ses tonu yüksekdi. Bu bir emirdi.

-Okuldaydım. Nasılmı oluyordu? Dün gece uyuya kalmışdık. Sabah okula hazırlanmam için evime gitmeliydim. Uniforma için. Ama Edward her şeyi planlamış olmalı ki sabah kalkdığımda herşeyim odadaydı.

-Gözlerim şişmiş, tenimi sorsanız bembeyaz. Bakan beni hayalet sanıcak. Ancelina ve Jane kafamı şişirmekle meşgul. Sorular sorular.

Nerdeydin? Bu ne hal? Noldu sana? Neden aramalara cevap vermiyordun.

-heyy bir durun. Nefes alın. Ve bir bir konuşun.

Bu zaman zil çalmış ve benim hayatımı qurtarmışdı. Sınıfda 4 kişi eksikdi. Hoca sınıfa girdiğinde her kes ayağa kalkmışdı. Sınıfa göz gezdirdiğinde bu zaman kapı açıldı Edward ve tayfası sınıfa girmişdi. Onlara tayfa diye hitab ediyordum.Edward kapıyı çalmamışdı. Edwarda göz gezdirdiğimde saçları dağınık , gözleri şişmişdi.

Hoca bunu görerek yerlerine keçmelerini söyledi. Benim yanimda oturuyordu ama benim şimdi yanımda Anjelina arkamdaysa Jane oturmuşdu.

Edward yan sıraya geçerek  arka boş sıraya oturmuş Daniel ve Benjamin se onun  arkasına oturmuşlardı. Zilin çalmasına 10 dakika kalmışdı. Bu ders zamanı Edward uyumuş, Benjamin telefonla kurcalanmış, Daniel se oyun oynamışdı. Ancelina ve Jane se benim kafamın etin yemişlerdi. Kafamda et kalmadı ya.

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin