~6~Korkak

7.3K 233 6
                                    

MERHABA. BU BÖLÜM KISA OLDU. YORUMLARINIZI BEKLIYORUM. VOTELEMEYI UNUTMAYIN. OKUYAN , YORUMLAYAN VE VOTELEYEN HER KESE TEŞEKKÜRLER.

Medyada Isabel var.

" Bunun hesabini senden sorucam. Dikkat et .Nede olsa bir sadist tarafinda öldürülmek istemezsin"

Neeyy sadist ne lan?

Ne ölmek mi ben daha gencim.

Yok yok kesin mesaji yanliş atmişlardir. Kesin.

Yeni mesaj

Neyy yinemi mesaj. Ceb telefonumu elime almaya korkuyordum. Mesaja yine baktigimda ....

" Kafamda şişe kirmanin hesabini vericeksin bana."

(Öksürme krizisine girdim.) Aman tanrim kira-kira şişeyi bir sadistin kafasindami kirdim. Benim bahtima .....

Ölücem ben kesin ölücem. Bir dakika o beni nerden bulucakki. Dimi yani. Yok yok Helena aklini başina topla numarani bulan senide bulur. Isaac sene ne diyeyim ne güzel gitmeyecekdim o bara. Ama yok.. Isaacin ne zaman hayri geldiki. Hep ziyan. Ben ne yapayim şimdi. Gidipde bir kefen alayim kendime.

Bu içkinin yan zararida varmiş. Helena neler yapdilar sana. Kuzum sen böyle deyildin ama. Resmen korkak tavuka dönmüşsün. Kendine gel. Evet evet evet.... Güclü ol

Yeni mesaj

"Ölümünü nasil istersin. Ama bendensin işgence verib seni öyle öldürecem.. "

Eve dönmüsdüm. Sadistden haber yokdu. Inşallah geberirde ondan kurtulurum. Inşallah yürürken kafasin fil düşerde ölür. Yok bir az abartdim. Beton düşsede olur. Ben burda dualar ederken annem gelmişdi bile. Ve bana elbise seçiyor. Tabikide konuklarimiz var diye.

Biraz annemden bahs edeyim. Ismi Isabel. Benle ilgilenmek ister ama bunu yapamaz. Cok disiplinni biri. Kendine ait kurallari var. Ama bu kurallar bana ait. Küçüklüyümden beri bakicilarla büyüdüm. Annem benle hiç ilgilenmezdi. Anne şefkati görmedim. Inanirmisiniz annemi hiç öpmedim, hiç sarilmadim. Şimdi büyüdüm diye bana iyi davraniyor. Bana ihtiyaci var.

Bakanda ben onun kizi diyilim diyecek. Hiç benzemiyoruz. Babam ona benzediyimi söyler. Ehh be anne. Haa bu arada annem beni bi güzel sorguya çekdi. Tipik sorular. "Ne yapdin? Neden telefona cevap vermedin? Sen ne kokuyorsun? (cevaplayim. Alkol ,sigara ve b)"

Elbiseni üzerime keçirdiyimde çok çok asil oldugunu fark etdim. Ama ben bu tarzlari sevmem.

Sofra hazirdi bile. Sofrada bir kuş sütü eksik. Konaklar gelmişdi. Şirketimizin yeni ortaklari. Bide 1 erkek çocuklari vardi. Annemin söylediyine göre benden 1 yaş büyükdü. Ama ayni sinfa gidiyormuşuz. O 1 yil Ingilterede oldugu için okula 1 yil geç başlamiş. Konuklar içeri girdiyi zaman onu gördüm. Yüzü tanidiqdi. Bir yerden çikaricam ama nerden. Merhabalaşdiqdan sonra sofraya oturduk. Tam yemeye başlayacaqdiqki mesaj geldi. Ayyy kesin bu sadist. Ama telefona bakamam annemin kurallari. Yemek yerken ve bide konuk varken olmaz. Yemeyimi yediyim zaman bakişlarim onunla karşilaşdi.

Sadist aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin