~4~

2.2K 60 2
                                    


Obudziłam się o godzinie 6:30 wyłączyłam budzik i wstałam z ciepłego łóżka. Wzięłam ze sobą po drodze ubrania i poszłam do łazienki.
Zrobiłam swoją poranną rutynę i ubrałam się wybrałam ciemno-szare jeansy i dużą bluzę, a moje długie czarne niczym węgiel włosy związałam w wysokiego kucyka. Zeszłam po schodach do kuchni gdzie jak zawsze przy kuchence stała moja rodzicielka.

- Dzień dobryyyy - ziewnęłam

- Dzień dobry kochanie siadaj zaraz będzie śniadanie - odparła z uśmiechem a ja zasiadłam do stołu

- Tata w firmie? - zapytałam choć wiedziałam że pewnie jest w końcu jest prezesem jedej z największych firm w Warszawie

- Tak, ma ważne spotkanie od rana - wyłożyła jajecznicę na dwa talerze po czym jeden z nich podsunęła mi pod nos i zasiadła na przeciwko mnie.

- Wczoraj był tu Łukasz a ciebie nie było - powiedziała a ja westchnęłam

- Mamo mówiłam wam że nie musicie mnie swatać nie szukam nikogo - powiedziałam poirytowanym głosem

- Ale... - przerwałam jej

- Proszę cię, nie zaczynaj - wstałam od stołu, zabrałam plecak i wyszłam.

Łukasz jest synem przyjaciela mojego taty, który też prowadzi swoją firmę. Mój tata go uwielbia i myśli że jest dla mnie idealny ale ja go tak szczerze nie lubię. Myśli że może wszystko bo ma takich rodziców.

Na zewnątrz było nawet w miarę ciepło był przecież maj a za miesiąc w końcu kończę to piekło zwane szkołą. Lubię się uczyć, ale gdy ktoś jest wyzywany i popychany przez innych to zaczyna nienawidzić szkoły i ludzi tam.

Jestem popychadłem przez moje oczy, tak moje oczy mam nietypowy kolor czyli fioletowy przez co ludzie wyzywają mnie od odmieńców. Gdy chodzę po ulicy zakładam okulary bo gdy ludzie mnie widzą patrzą na mnie jak na ufo. Mam takie oczy od urodzenia pomimo tego że mój tata ma brązowe a mama niebieskie.

Gdy doszłam pod szkołę już zaczęły się te spojrzenia i szepty między sobą. Gdy weszłam do szkoły zadzwonił akurat dzwonek więc wzięłam szybko książke od historii z szafki i poszłam do klasy.
Usiadłam jak zwykle na końcu przy oknie a po chwili przyszło mi powiadomienie z KakaoTalk.

Bad_alien95: Hej śliczna śpisz jeszcze?

Sad_Girl: Nie, jestem na lekcji

Bad_alien95: Ehh chciałbym wrócić do szkoły

Sad_Girl: Ja chce jak najszybciej ją skończyć

Bad_alien95: Teraz tak mówisz, a będziesz miała tyle lat co ja to powiesz że tęsknisz już za nią😉

Sad_Girl: Chyba wątpię, muszę kończyć nauczyciel przyszedł pa❤

Sad_Girl nie aktywna

Bad_alien95: Znowu wysłałaś mi serdyszko🤗 pa śliczna❤

Bad_alien95 nie aktywny

------------------------------------------------------------

Tym razem trochę więcej o
naszej bohaterce
Buziaczki💜

𝙽𝚎𝚠 𝙼𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 || 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐 ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz