15-"Tanıdık bir yerde bul beni."

3.3K 402 547
                                    

"Kırıldım, düzelmeye ihtiyacım var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Kırıldım, düzelmeye ihtiyacım var. Aşka muhtacım, ilgiye muhtacım."

Jimin

Dün parktaki karşılaşmamız kısa sürmüştü çünkü ben yaşadığım hislerin yoğunluğuna ve Yoongi'nin beni hissettiğini bildiğim gerçeğine daha fazla dayananmıştım. O ne hissediyordu bilmiyordum bu da benden daha az hissiz olduğunu gösteriyor olmalıydı.

Yani, karşısında salak durumuna düşüp duruyordum.

Onu görünce kokum konrtolsüzce artıyor, nefesim sıklaşıyor, elim ayağım titremeye falan başlıyordu. Yoongi'nin benden uzaklaşıp eşine gitmesinden sonra bunu yapmam sinir bozucuydu, besbelli ki istemiyordu işte.

Kaçınılmaz olarak ona çekiliyordum ve sürekli bir yerlerde karşı karşıya gelmemiz de kaçınılmazdı.

Bu sebeple kendimi olabildiğinde işe vermeye karar verdim. Dün geceyi taş evde yalnız geçirecek kadar cesaretli olmadığımdan, çiftlikte geçirmiştim ve erken bir saatte de uyanmıştım. Üzerime dolapta bulduğum ilk kıyafetler olan gri uzun kollu tişört ve bol kot pantolonu giyerek aşağı indiğimde Taehyung'u salonda kucağındaki Willow'a bir şeyler anlatırken buldum. Bugün üzüm bağının başına resmen geçiyordum aslında Taehyung eğer istersem biraz daha düşünebileceğimi söylemişti ama reddetmiştim. Bağbozumunda düşünmek için vaktiniz olmazdı.

"Günaydın,"giriş holündeki, içinde tarla ve bahçe işlerinde giydiğimiz kıyafetlerin bulunduğu koca kahverengi dolabı açıp kendime siyah bir kasket aldım.

"Günaydın," dedi neşeyle ikisi de bir ağızdan.

"Sen de benimle geliyor musun,"diye sordum Taehyung'a, doğrudan yanlarına yürürken. Masanın üzerindeki kaseden elime bir elma alarak ısırdım.

"Geliyorum, Seokjin Bey sana ne yapacağını göstermemi istedi. Ben de ona dedim ki, 'bak efendim, o benden daha iyi bilir, tabii sen onu o kadar iyi tanımıyorsun bilmemen normal'. Ama benim kaytarmaya çalıştığımı düşünmüş olmalı ki inanmadı."Omuz silkti.

Kıkırdadım. "Uzun zaman oldu bağ bahçeyle ilişkimi keseli. Ama yine de istemiyorsan gelme." Taehyung ve Jungkook evlendikten sonra bağlarda birlikte çalışır olmuştuk ama o zaman da alfa kaçmaya delik arar sürekli mızmızlanıp dururdu. Sadece Jungkook için çok çalışırdı. Ve bir de benim için.

Ben böyle söyleyince Taehyung cıklayıp Willow'u kucağından indirdi. "Olur mu hiç öyle şey, seni yalnız bırakamam. Hem işimizi erken bitirip bir şeyler yaparız, sözünü unuttun mu?"

Baş salladım. "Tamam, unutmadım. Yorgunluktan bayılmazsam yaparız."

"Bugün bağbozumunun ilk günü, biz birkaç gün geç başlayacaktık ama nedense çok ısrarcısın."

"İşçiler geldi mi? Kalacak yer falan ayarladınız mı?"

Başını sallayarak üzerine giydiği tulumun askılarını omzundan indirdi. "Onlarla Jin ilgilendi. Hazır hepsi, bağa çıkmışlardır bile."

Where You Left Me ✿yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin