"Bude to George. Cejtim v kostech, že to je kluk! Stejně jako Fred a Deisy bude milovat famfrpál a já, bráchové, Ginny, Harry panejo, to budou teprve zápasy!" George rozněžněně mluvil o svém doposud nenarozeném synovi a Draco ho s úsměvem na rtech sledoval.
Když z nemocnice vycházeli, přísahal, že se tam už nikdy nevrátí, ale teď to bylo tak úžasné. Čekal, že se bude nudit, ale ve skutečnosti to bylo doooravdy skvělé čekání. Čekání na nový přírůstek do té velké rodiny Weasleyových.
Když blonďák slyšel George básnit o těch plánech a velké rodině, uvědomil si, jak moc špatně po celý svůj život vnímal a definoval slovo rodina.
Hermiona po chvíli vyšla ze sálu, celá zpocená. Dělat rodičce psychickou podporu je ve skutečnosti opravdu namáhavé.
"Tak co?" zeptali se oba a ihned k brunetce se zvlhlým afrem přispěchali.
Docela je vyděsilo, jak uřícená a zmožená byla Hermiona, úplně se lekli, že při porodu došlo ke komplikacím.
"Je to nádherná černovlasá holčička. Pojmenovali jsme ji Gorgie." usmála se Hermiona.
George byl překvapený ale usmíval se a byl nadšený, oproti tomu Draco se smíchy svíjel na zemi.
Hermiona se zamračila. "Co to dělá?" zašeptala Hermiona směrem k Georgovi.
"Nemám tušení." oplatil ji šeptem George, který se tvářil, jakože vážně netuší.
"Ty... ty... ty máš pěkně blbý intuice!" smál se stále Draco na celé kolo.
"No co! Stejně bude skvělá ve Famfrpálu!" kopnul do něj hařteřivě George, kterému Draco lehce pokazil náladu. Hermiona stále nechápala, proto se otočila a odešla radši za Angelinou a malou Gorgie.
"JDEME!" zavelel George a chtěl jít za Hermionou, ale Draco se pořád válel na zemi.
Zprvu se s ním nechtěl vůbec zaobírat, ale nakonec ho popadl za ruku a táhl ho za sebou po podlaze nemocnice jako pytel odpadků. Sice si vysloužil pár káravých pohledů lékokouzelnic, ale i tak oba bez úhony zachvíli byli uvnitř Angelinina soukromého pokoje. Tedy, George byl doopravdy bez úhony, ale Draco byl trochu odřený od těch dlaždiček.
"Co se-" vyhrkla Angelina, ale George ji utišil.
"Neptej se." zahuhlal, ale to už k ní přiběhl a láskyplně převzal malou Gorgii do náruče. Koukala na něj hnědýma očkama, jaká měla její maminka.
Fred byl hodně podobný Billovi, ale malá Georgie skrze jeho jméno, vypadala úplně jako maminka, jak se o pár let později ukázalo, ani jejich charakter nebyl nějak odlišný.
Dnešek byl vyčerpávající, uvědomila si Hermiona, když tu noc usínala v Dracově náručí v jeho komnatách v Bradavicích.
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter