~23~

2.3K 111 11
                                    

Chtěli byste nějaký Charakter ask? Abyste věděli jak na tom naše postavy jsou nebo co si o nynější situaci myslí oni... Můžeme to zkusit ne? 😂

~

Seděla jsem proti němu. Tváří v tvář. Propaloval mě naštvaným pohledem.

,,Omlouvám se." vypadlo z Heyly, která sklopila studem hlavu. Nechtěla čelit tomu co se teď stalo.

,,Ne..." zašeptal a promnul si spánky. Nevěděl co všechno viděla, ale bál se toho. To co bylo skryto mělo slryto i zůstat, evidentně někdo toto pravidlo porušil. ,,Zklamal jsem se v tobě Heyly."

Dokončil větu a dívce se zamlžilo před očima. Tento vílet do Dracova nitra ji poněkud vyčerpal.

,,Slečno Grangerová?!" vstal a přiběhl k ní, když zavřela oči a hlava jí spadla na lavici. Viděl jen to, jak jí po tváři stéká jedno osamocená slza.

~~~

,,Co se stalo?" vyjekla Hermiona, když spatřila svou druhou dceru na levitujícím lehátku v doprovodu Malfoye.

,,Omdlela mi při školním trestu, mimochodem, chci s tebou o nečem mluvit."

Věta ,Chci s tebou o něčem mluvit' nevěští nikdy nic dobrého, a ona ciltila, že ani v tentokrát tento zákon nebude porušen. To ji děsilo.

,,O čem?" naléhala a přopojila se k němu, už proto, že chtěla být vedle Heyly, až bude na ošetřovně.

,,Někde jinde, bude to lepší, když budu mít jistotu, že nikdo neposlouchá, ušetřím tím i ji." ušklíbne se a zanedlouho už předávají Heyly madame Pomfreyové, do skvostné péče. Zaujímá lůžko vedle její spící sestry a vstřebává nějaký doporučený lektvar.

,,Viš, že ovládá nitrozpit?" zamumlal a sedl si na pečlivě ustlanou postel opodál.

,,Cože!" vyděsí se a rukou si frustrovaně vjede do vlasů. ,,Neříkej, žes jí nechal, aby ti četla myšlenky? Myslela jsem, že v nitrobraně vynikáš. Nechal ses to učit u Snape!"

,,Usnul jsem, myslel jsem, že jí můžu důvěřovat!" řekne a až teď zjistí jak moc nezodpovědně se zachoval.

,,Tys usnul při školním trestu?" zděsí se, to dnešní školství zjevně dost pokulhává.

,,Tak promiň, že přes noc na to nemám čas, když zachraňuju děti co omylem vypadnou z okna!" urazí se a vstane pobouřeně na nohy.

,,Promiň..." zašeptá a sedne si na místo, kde před zlomkem vteřiny seděl on sám.

,,Ty promiň..." oplatí jí a sedne si těsně vedle ní.

,,Myslím, že to viděla." přivře oči a sleduje blondýnky spící tělo.

,,Doufám, že ne." polkne Hermiona a její tělo začíná propadat stresu. Pokud Heyly viděla jen část, tak i přes to, je natolik chytrá, že se časem dopracuje k pravdě, ať to bude kdy to bude.

Dívka ruce složené v klíně přesune vedle svých boků a sevře v rukách přikrývku. Začne natahovat, ale je silná a pláč v sobě zvládne docela potlačit.

Draco neváhá a svou ruku položí lehce a něžně na tu její, chce aby to vypadalo, že to udělal omylem, ale že mu to je vlastně jedno.

Ale její ruka tam pod tím hřejivým pocitem té jeho ležet zůstala, což vyvolalo i jakýsi hřejivý pocit uvnitř něho.

Dneska ještě jedna! Měla jsem je tu dlouho připravené, a proto si můžete přečíst dneska už dokomce třetí část! 🥰

Chtěla bych tady ještě nominovat TeryMalfoy naprosto tě miluju za podporu a všechny ty cute komentáře, fakt že jo 😌🖤

A oficiálně vydávám kapitoly každou středu, někdy v pátek a každou neděli 😊 máte se ještě na co tešit 🤫

Tínka🖤

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat