Blonďaté děvče se rozběhlo dlouhou chodbou a zrovna když zahýbalo zběsile za roh, bylo sražno jiným tělem a uvězněno pod ním.
,,Pro Merlina! Čum pod nohy!" naštvala se a začla bušit do těla.
Možná by se vyjádřila jinak, kdyby byla předem informována, že ji zrovna její profesor lektvarů porazí na zem.
,,Rozvinutá slovní zásoba o pár nezdvořilých slovíček, že Grangerová?" ušklíbne se a ji překvapí, že jí ani nestrhne body za to, jak na něho vyjela. Vstanou a opráší si oblečení, celé od prachu.
,,Nejsem jenom Grangerová, profesore Malfoyi." zůžila víčka a bez omluvy či jiné, se odebrala pryč.
Svým kehce povrchním chováním, však Dracovi nasadila brouka do hlavy. Ovšem, že nemohla být jen Hermiony...
Ale čí potom, když od Hermiony pár měsíců zpátky dostal ojedinělou nápovědu, že Ronald Weasley to není?
Ani podobu mezi nimi a jím neviděl...
S kým že to Hermiona ještě chodila?
~~~
Hermiona stála u dveří a balila si věci do na první pohled malého, avšak kouzlem zvětšeného kufru. Zrovna doskládala poslední tričko, když se dveře prudce otevřely, což dívku značně polekalo.
,,Merline Malfoyi!" vyštěkla pobouřeně a držela si místo kde bylo její sevřené srdce.
,,Máš chuť na vtipy?" vrátil jí to stejně nenávistným hlasem. Tolik ho to dopálilo.
,,Doufej, že ses přišel rozloučit." procedila naštvaně, protože jí tahle 'hádka' poměrně kazila už dost zkažený den. Nejdřív si znepřátelí vlastní dceru, potom dávného rivala a koho dalšího? Na další špatné nálady neměla nervy.
,,Už odjíždíš?!"zatváří se zlomeně a vrhne po brunetce jeden opravdu ukřivděný pohled.
,,Před chvílí jsi vypadal, že mě z tohohle místa s radostí vykopneš sám." protočí očima a kouzlem sbalí do kufru knížky a nějakou drogérii poházeních po celém pokoji, šikovným kouzlem.
,,To proto, že jsem myslel, že bys mi po tom všem mohla komečně začít trochu důvěřovat!" znovu nasadí ten povrchní podtón.
,,Já?! Slyšela jsem jen o tvých zásnubách s Astorii Greengrasovou a pak jsi zmizel! Hm... Až do New Orleans! A kde máš Astorii? Nekecej, že si našla za tebe náhradu?" ušklíbne se.
Všichni četli o Astorii a její milence. To, že byla na ženy bylo všem známo. Potom po Dracovi šlo ministerstvo a našlo ho až po několika letech, zašitého v New Orleans, daleko od Astorie a jiných svých problémů.
,,Slyšel jsem správně, když jsem se dozvěl, že tě někdo zbouchnul?" zamrkal nevinně řasami a Hermiona si založila ruce v bok. Uchechtla se a oba moc dobře věděli čemu.
,,Kdybys věděl..." prohrábne si vlasy a on na ni upře zkoumavý pohled dokud si neuvědomí důvod, proč sem vůbec přišel.
,,A to je právě to, co já vím." zašeptá a posadí se. Chce to probrat a řešit, nic nenormálního, nic co by nečekala.
Tatatá!
Pátek a já tu jsem s novou kapitolou!
Tak jo... neni to až tak dobrý jak jsem slibovala, ale už zase trochu blíž k pravdě, jsem bez inspirace... tudíš na mě s novou kapitolou nespěchejte... možná bude až za týden, tudíž... fakt nemam ponětí co tam dát aby to bylo zajímavější...
Navíc začíná advent a prostěěě. Aaah! Vááánocééé 😂😂 anet_hraska555 🌲
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter