,,Mamiii!" zaječela Heyly když Hermiona otevřela dveře a přiběhla k matce s otevřenou náručí.
,,Ahoj, beruško." usmála se na ní a pohladila ji po blonďatých, neskrotných kudrlinkách vláskách. Za to když ze zahrady přiběhla i Deisi, její ruka začala přejíždět i po hnědých, rovných, které ji s hnědými kukadly dělaly ohromně překrásnou.
,,Víš, strejda Ron nám slíbil narozeninovou oslavu!" pochlubila se ihned Deisi a Heyly začla rychle přikyvovat.
19. narozeniny, 19. soud.
,,Merline!" vyjekla místo odpovědi. ,,Narozeniny! Úplně my to vypadlo!"
,,Takže ty na oslavu nepříjdeš?" zaleskly se Heyly slzicky v očích a Deisi odstoupila z objetí.
,,Zlatíčko, já budu muset celý den spravedlivě soudit jednoho moc nespravedlivého pána." řekla zasmušile a znovu je pohladila.
,,Tohle, je nespravedlivý!" křikla Deisi a odběhla, načež ji byla Heyly v patách.
Hermiona se zula a odhodila z ramen těžký kabát. Vešla do kuchyně a ihned si postavila na čaj. Tohle jí neodpustí, ale jestli na ten soud nepůjde, Draco nemá šanci. Ona je největším slovem a rovnou i tím posledním.
,,Tohle správná matka nedělá Hermiono." zamlaskal si Ron a upil lahve s limonádou.
,,Hele ty hodnej strejdo, nedělej mi to jestě horší, buď tak laskav." usmála se na něho tím ironickým úsměvem, ktery říká, ať drží hubu, nebo bude zle.
,,Klid, jen jsem zkoušel tvý nervy." usměje se na ni. ,,O koho jde u toho soudu?"
,,Ale..." mávne rukou a protočí ospale očima. ,,Draco, Draco Malfoy."
,,Nojo, tak to se taky nedivím, že ho chceš po tolika letech zase vidět, svýho..." zavrčí a něco zmačkaného ještě víc sevře ve své ruce. Hermiona se popuzeně zamračí. ,,Kámoše."
,,Kam tím míříš." zamračila se ještě víc.
,,Kdo jiný by mohl být DM80? Povíš mi to, drahá HG79?" řekne prostě a na stůl odhodí to, co po celou dobu žmoulal v ruce.
Kouzelnický ultrazvuk od její lékařky U svatého Munga. Kouzelník měl každý takové číslo, pokud se nějaké schodovalo, byla u něho další, podrobnější čísla. Každý registrovaný kouzelník takové číslo měl.
Vzala s otevřenou pusou zmačkanou kuličku a rozmotala ji do nerovnoměrné fotografie s mrňavým písmem úplně dole.
Tenkrát u doktorky Lexiové vypila lektvar, něco podobně fungujícího, jako těhotenský test. Když dovnitř vhodila Lexiová její zvlněný vlas, tekutina ryhle zrůžověla. ,,Budete mít holčičku." pronesla s úsměvem k vylekané Hermioně. Tak přece- blesklo jí hlavou. když do kotlíku s lektvarem vhodila kus papíru, zformoval se tam obrázek. Její první ultrazvuk. Chvíli myslela, že tam bude Ronaldovo číslo, avšak DM80 mělo k Ronovi dost daleko. Tenkrát těžce vydechla, ale byla se vším ihned smířená. Bude lepší, když si nebude dělat takové vrásky, půjde to snadněji. ,,Dokonce dvě." usmála se doktorka ještě víc a Hermiona se s vyděšeným výrazem chytila za břicho. Doteď cítí ten pocit, kdy cítila ty dva živůtky uvnitř sebe. Ano, byla opravdu smířená.
,,Chci, abys věděla, to, že jsem smířený s pravdou, že moje nová naděje na štěstí, v podobě tvých dětí, je vlastně dítě ne jen tebe, ale i připomínka, že mě holka, kterou jsem miloval a věřil jí, zároveň milovala i někoho jinýho. Smutný, že jsem ti ve srovnání s nim už nebyl tak dobrej, co?"
,,Nic nechápeš, takhle to nebylo. Já tě nemilovala a proto jsem se s tebou rozešla!-"
,,Aha, takže to bylo nakonec takhle? Teda ty jsi fakt mrcha!"
,,Ne! V ten den jsem se opila U tří košťat a nějak jsme se spolu začli bavit... Byli jsme oba strašně namol a nějak se to semlelo, no!"
,,Semlelo? Takže to byl jenom úlet?"
,,To teda! Ale jak vidíš, nějak mi to nevadí. To že nesnáším jeho, neznamená, že nemiluju je."
,,Ví o tom vůbec?" začne mluvit konečně normálně, když pochopil, že to čistě teoreticky celé nebyla její chyba.
,,Jako, Malfoy?" Ron slabě přikývne. ,,Ne, odešla jsem brzy ráno, když ještě spal. Nikdy jsem s ním nemluvila, prý odjel do New Orleans. Neví to ani Ginny a doufám, že to tak prozatím zůstane. A jestli někde jenom cekneš!"
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanficZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter