McGonagallová žáky přejela přísným pohledem a v několika minutách všechny seznámila s pravidli. Dveře Velké síně mohla konečně otevřít.
Děti opět jen otevřely překvapeně pusu, užívaly si pozornosti a zkoumaly začatovaný strop. Byla to prostě nádhera. Ale hlavně ten strop.
,,Ještě než začneme se zařazováním, chtěla bych u nás přivítat nového profesora lektvarů, profesora Draca Malfoye."
Když to McGonagallová dořekla, v síni to zašumělo. Všichni o Dracu Malfoyovi nejednou zaslechli a všechny nová zpráva dost zaskočila.
,,Nyní přejděme k zařazování."
Utne veškeré konverzace a přenechá krátkou dobu Moudrému klobouku, aby si mohl zazpívat a jako vždy všechny přítomné připravit o sluch. Jak jinak.
,,Averyová Nathaly."
Přečetla první jméno ze svého seznamu a copatá dívenka se sebevědomě posadila na rozvyklanou stoličku.
,,Zmiozel!" řekl klobouk téměř okamžitě.
Abeceda šla dál až došla řada na dvojčata. Teď měla přijít krásná chvilka kterou nic nepokazí ale celá školní léta se zhroutila už na samotném začátku... Jen se podívejte sami.
,,Grangerová Deisi." přečetla a Deisi svůj strach zkusila překrýt úsměvem ale ani to jí na odvaze nepřidalo, na tohle se připravovala dlouho ale přesto to bylo teď úplně jiné. Mnohem vzrušující!
Draco se na své židli napřímil a bouřkovýma očima zaostřil a brunetku která si na hlavu zrovna nandala klobouk. Nebylo pro něho nějaké překvapení když se dostala do Nebelvíru za hlubokého potlesku. Měli mezi sebou hrdinku...
,,Grangerová Heyly." ozvalo se vzápětí a on přejel dívčiny blonďaté kudrliny. Jejich oči se střetli. On koukal jako do svých očí a ona zrovna tak. Byl jako by do něj udeřil blesk.
Potom se Heyly odtrhla a s hlasitým nádechem se posadila i s kloboukem na hlavě.
,,Všichni myslí, že jsi po matce, ale ty poznáš, zme to není pravda. Myslím, že bude nejlepší, když půjdeš ve stopách svého otce. Není to tak?"
,,Možná, já nevím." zamumlá.
,,Ale já ano."
,,ZMIOZEL."
Draco přimhouřil oči. Tady je něco špatně.
I malý Fred Weasley z dosud nezařazených prváků a Deisi od nebelvírského stolu jen překvapeně zírali na Heyly která si s úsměvem podávala ruku s Nathaly.
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter