~34~

1.9K 84 8
                                    

„Poslyš, vím, že bys to raději přešla, ale já Wesleyho z hlavy dneska jen tak nedostanu...“ zamračí se Draco a olízne si prsty které má zapatlané od palačinky a šlehačky. Ostatně, pro Hermionu to bylo prý spíše roztomilé, ale pohled na Draca, který má po celém obličeji nutellu a u toho se snaží být seriózní, bylo komické.

„No, volala jsem Angelině Weasleyové, ale byla natolik vystresovaná, že nemůže najít George, že jsem se rovnou přemístila k ní. Snažila jsem se jí pomoci na nohy, ale najednou jsme slyšeli podivné zvuky-“ vypráví Hermiona a snaží se i přes nevkusný způsob stravování vypadat v jeho, jí velké, košili skvěle. Což zabíralo a Draco měl problém přestat slintat. Obrazně řečeno, jednoduše mu přišla okouzlující.

„Samozřejmě slečna válečná hrdinka šla ihned zkontrolovat jestli Voldemort nevstal znovu z mrtvých a do domu Angeliny nevnikli smrtijedi s mým tatínkem v čele.“ protočí sarkasticky očima a úplně ji viděl jak s napřaženou hůlkou a připravena k útoku kontroluje dům. Bál by se o ni.

„Jistě, že jsem to šla zkontrolovat! Přece nenechám ztrápenou těhotnou Angelinu vystavit nebezpečí!“ zamračí se na něho naštvaně, protože se jí jeho nevhodná podmínka tak trochu dotkla. „Každopádně to byl jenom Ronald-“

A Draco jí znovu skočil do řeči. „A pozval tě na rande, načež jsi ihned řekla ano, teď si znova těhotná a plánuješ s ním svatbu.“ uráží se taky, protože je naštvaný na naštvanou Hermionu.

„Těhotná doufám nejsem a se svatbou radši počkám!“ vyplázne na něho detinsky jazyk, protože ji rozesměje jeho žárlivost.

„Chápu, ale měla bys mu říct, co se děje... Mezi mnou a tebou... Jakože aby věděl že nemá šanci.“ radil jí Draco, který opravdu z toho, že Hermiona šla s Weasleym na večeři, nadšený nebyl.

„Promiň, ale myslím, že zmizení George je o mnoho podstatnější, než řešit vztahy.“ prohlásí a ironicky se nahne k blonďákovi pro polibek. Ten samosebou neprotestuje a stáhne si ji na klín.

Když jsou přesně v tom nejlepším, rozrazily se bez zaklepání dveře a dovnitř vtrhla nějaká žena, trochu obtloustlá, ale s jiskrou která značila jisté sympatie. „Pardon... Já... Já... Hrozně se omlouvám!“ mumlala dívka, rukou si zakrývala oči a přitom svým mohutným tělem bourala nábytek, protože neviděla na cestu.

„Oh, v pořádku Zuzy, mluvte!“ požádá ji Hermiona a Dračici rukou naznačí, aby opustil místnost. Hned.

„V kanceláři na vás čeká nějaký muž. Nechce se mnou komunikovat, ale tvrdí že s vámi potřebuje nutně a okamžitě mluvit.“ zahaleká Zuzy a pomalu a nejistě spustí ruku ze svých očí. Díky bohu, Draco Malfoy už vypadnul a Hermiona si oblékla něco víc... Něco víc.

Potom obě skočily do krbu proti nim, hodily pod sebe prášek a výkřiky: „Ministerstvo kouzel!“

~~~

„Georgi!“ vykřikne, oči jí začnou slzet a ona ho bez jiných slov vroucně objímá. Nemohl říct, že mu to bylo nepříjemné. Hermionu měl rád a dokonce k ní v určitých ohledech vzhlížel.

„Zabij mě.“ zašeptal jí do ucha až se otřásla.

Zamračí se a zkouší, jestli jenom špatně neslyší, v což upřímně doufala. „Cože?“

„ Prostě mě zabij!“ křikne nahlas a Zuzy, která Hermionině rychlému tempu nestíhala a navíc ještě spořádala cestou 3 sušenky. Jen co strčila hlavu do dveří, zase utekla. Tohle byl evidentně soukromý hovor.

„Nikdy!“ sykne a odstrčí ho od sebe.

„Nerozumíš? Fred bylo jediný na čem mi v životě doopravdy záleželo! Už je to tolik let zpátky, ale já ho chci cítit. Takhle se cítím prázdný. Potřebuji ho cítit." z očí mu tečou slzy.

“Prosím,ať se mé další dítě jmenuje po mně. Chci děti, kteří podepíšou legendu tak, že na Freda a George nikdo nezapomene!“ vezme fotografii. Je rok 1995 a jsou Vánoce. Dvojčata se objímají a smějí, protože když byli spolu, byli vždy šťastní. Ani jeden netušil, že za tři a půl roku bude vše jinak. že na Freda se sesype stěna Bradavic a jeho z trosek vytáhnou mrtvého.

„My jsme legenda.“

Potom vzal do ruky nůž....


Ahoj,
dlouho jsem na tomhle profilu nebyla a omlouvám se. Byla jsem rozhodnutá sem už nic nepsat, a na tenhle obludný profil zapomenout, ale když jsem koukla na nové komentáře a spoustu hlasů a přečtení u téhle knihy, jsem se nakonec rozmyslela a Twins dopíšu. Snad nevadí dlouhá pauza a snad vás to dál bude bavit.

T 🔥

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat