To co Heyly viděla bylo pro ni obrovským zážitkem. Nejprve ten rozhovor o vztahu s jeho matkou před deseti lety a potom to objímání se u Deisininy postele.
To, že je dávno pohřbené? Lhal ji. Lhala ji. Všichni pořád jenom lžou.
Ona tomu přijde na kloub. Hned teď. Potřebuje důkazy. Hned teď.
Vyplížila se ze své ložnice a tiše přešla společenku. Nikdo ji nesměl vidět. Věděla, že je Malfoy pryč, proto se nenápadně prosmíkla za dveře jeho kabinetu, poté zjistila, že je vzduch čistý. Byl.
Zavřela za sebou dveře a přeběhla učebnu lektvarů, až zašla za jedny rozvrzané dveře. Byla tam. Ta krabice se snůškou papírů a dopisů. Byl by čert v tom, aby v ní něco nenašla.
Použila na ní zmenšovací kouzlo, strčila ji do kapsy a vrátila se zpátky do ložnic.
,,Kde jsi byla?" doléhala na ni vyzvědačsky Nath. Heyly už unavoval.
,,Nech mě na pokoji." zavrčí a Nath přestane pohupovat nohama ve vzduchu a z lehu se přesune do sedu. Zarazila ji ta Zmiozelčina podrážděnost.
,,Já ti nic neudělala, tak hned nebuď taková." ohradila se a zvedla ruce nahoru v obraném gestu.
,,Tak buď zticha." odsekla Heyly a její lokny se rozprostřely po polštáři, když se natáhla na postel.
Byla unavená, nevrlá a cítila uvnitř sebe vztek. Jaktože ho neumí ovládat? Po matce to nemá, ta vždy umí zachovat chladnou hlavu... Ona ne. Vztek, zuřivost, nenávist... Zžírali ji to.
,,Tak fajn...!" zašeptala pobouřeně Nath a čekala na Neli. Snad na ni taky nepřišla špatná nálada!
Heyly to ale nevydržela. Musela počkat až děvče odejde, ale nešlo to vydržet.
Vzala hůlku a zamkla se v koupelně, na dobu neurčitou.
Pootvírala psaní.
Některá od strejdy George a dalších jmen, adresovaná na 4th Avenue do New Orleans, kterým nerozumněla... Některá byla úřední...
Žádný nebyl však od Hermiony, nebo Hermioně adresovaný. Tady důkazy nebyly...
Na spodu krabice, ležel smotaný pergamen. Zelený ingoust, elegantní sklon, naprosto výstavní dopis.
Od Narcissi Malfoyové. Roli přidělila jeho matce. Jak asi vypadala? Typovala ji na vznešenou, elegantní s vysoce postavenou ženu. Nosí dlouhé šaty a je vždy upravená. Naškrobené a pečlivě vyžehlené prádlo. Je to příjemná žena, to jistě ano.
Heyly se nechala unášet představou dokonalé matky do doby, než se dočetla zajímavého poznatku.
...Azkaban je ztísňující, jeď za mým strýcem Orionem Blackem, najdeš ho v New Orlens, nechci aby tě našli. Musíš být lepší než já, musíš mít lepší život než já. Všichni víme na čí straně jsme stáli, ale mají strach. Dávej na sebe hlavně pozor a buď ostražitý...
Starostlivá, mateřská, láskyplná. Evidetně se nespletla. Ale co člověk jako ona dělá potom v Azkabanu?
Nic jiného už neobjevila. Jestli spolu nic nemají, co se tu potom u Merlina děje? Co se to mezi nimi děje?
To už nevěděli ani oni dva...
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter