Už tomu budou dva roky, co Kingsley Pastorek, pouze dočasný ministr kouzel, do uklidnění situace, nominoval Hermionu Grangerovou jako novou ministrini. Celý svět stál za ní a proto si nyní kráčela chodbami ministerstva do své kanceláře na úplném vrcholu.
Pozdravila cestou mnoho známých tváří a pozastavila se u automatu na kávu. Latté, čtyři cukry a vysoká pěna, jako vždy. Zastavila se u velkých dveří a zaštrachala jednou rukou v kabelce, hledajíc klíče a periferním vyděním hlídající, zdali se jí nevylívá čerstvá, příjemně hřející, ranní káva.
Konečně objevila mohutný svazek klíčů. Jeden z nich vybrala a odemkla svou kancelář. Hned od prvního pohledu poznala, že na jejím stole něco přibylo.
Přiblížila se, odložila si kabelku na zem a kafe na nějaký štos papírů, kterých se jí na stole povalovalo nespočet. Kdy se to stalo, že je z ní teď taková bordelářka? Sama se nad touto myšlenkou pousmála.
Až teď vzala do ruky jednu z těch věcí, která se tu objevila nově. Denní věštec... Tak se rozhodla ho trochu počíst, i když ničeho nového a zajímavého si zrovna z tohohle časopisu už dlouho nepřečetla.
Nakonec ji ale přece jen zaujal jeden článek... Přimhouřila oči a začetla se.
CO BUDE S DRACEM MOLFOYEM DÁL?
Po zhruba dvanácti letech letech se vyskytl známý tzv. falešný smrtijed Draco Malfoy opět na staré půdě. Potom, co byl spatřen párem pochůzkových bystrozorů, byl odchycen na pozemcích Malfoy manoru, které bylo součástí jeho dědictví. Co s ním ministerstvo udělá dál? Hrozí mu snad azkaban? Odchycený osmadvacetiletý chlapec ve vazbě bude v blízké době souzen. Pro bližší informace čtěte dál Denního věštce. R.H.
V Hermioně hrklo. Odchytili ho? Azkaban? Soud? Cože?
V tom odhodila noviny Rity Holoubkové a zaměřila pohled na modrou složku, kterou tu ještě včera neviděla. Povzdechla si a chytla si kořínek nosu a jemně ho promasírovala. Tak proto, už si říkala, proč jí nikdo nic neřekl. Bez Zuzy to tu bylo neuvěřitelně těžké. Naštěstí se její sekretářka měla z dovolené vrátit už pozítří. Nic totiž nestíhala, což by jako správná ministrině neměla.
Nechala všeho rozjímání a otevřela modré desky s iniciálami a ročníkovým číslem: DM80. Hlasitě se nadechla a pustila se do spracovaní materiálů.
Dobře. Disciplinární řízení 19. března. Co je vůbec za den?
Přejela ke kalendáři. Devatenáctého. dobře, má zhruba dva týdny, což je docela dost času na to, zjistit vše potřebné.
,,Já nedovolím, aby šel do Azkabanu. Nic takovýho!" zahekala a začala do pergamenů čmárat podstatné body, opsané ladným písmem z té složky. ,,Já tě z toho dostanu, jasný?"
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter