~28~

2.3K 104 21
                                    

Fred si prohrábl nagelované vlasy, upravil koženou bundu a nervózně si zkousl ret.

,,Ahoj Heyly!" zamručí, aby vytvořil iluzi o jeho hlubokém hlasu. Vzhledem k tomu, že byli v lnihovně, musela dívka zvednout oči od jistě nějaké učebnice.

,,Frede... Co blbneš?" protočí panenkama a Fred se zamračí.

,,Jsem frajer! měla bys mě milovat!" stále se mračí a Heyly se začne pobaveně smát. ,,Kotě!" doplní a zamrká.

,,Co to zkoušíš?" směje se ale oči obrátí zpět k textu v knize. Evidentně zábavnější než poslouchat Fredovi nevkusné balící hlášky.

Najednou opět vzhlédne a kousek pd svého obličeje spatří přibližující se načpulenou pusu zrzka a tiše vyjekne. Vezme knížku a schová za ni svou tvář.

Zanedlouho se ozve mlusknutí, jak Fred narazil do knihy. ,,Au! Grangerová!" mne si čelo, které narozilo o tvrdou hranu té učebnice.

,,Nech mě!" vyjekne znovu, když ji chlapec chytne za zápěstí a začne s ní prosebně cloumat.

,,Sakra co to do tebe vjelo! Pust mě sakra!" snaží se mu Heyly vytrhnout ale na to má Fred až příliž velkou sílu.

,,Neslyšels!? Nech ji na pokoji ty oranžová hlavo!" zahřmí někdo za jejich zády. Stín profesora lektvarů zakryl dvojici a to je vyděsilo. Jen v naprosté tichosti seděli naproti sobě.

,,Tohle se už nebude opakovat!" vyjel po Fredovi vrazil mu výchovný pohlavek (jako kdyby násilí bylo tady v Bradavicím legálním řešením) a Heyly strhl za ruku a anižby se zajímal o její věci, ji nemotorně táhl za sebou. Tvářila se zděšeně.

~~~

,,Promiň, že nechci aby si se stýkala s Weasleym, ale potřebuju s tebou něco probrat." zamumlá a před každého z nich položíšálek čaje.

,,O co jde?" zeptal se a do čaje začne mačkat citrón a házet kostky cukru.

,,Je to spíš můj problém ale problémy je třeba řešit... tenhle problém nejde vyřešit. Ne když na to budu sám..."

,,Hele jestli jde o mámu-" nestihne doříct protože ji Dracův prst spočine před pusou v neslušném gestu říkající něco ve stylu: ,,Buď zticha!"

,,Nenene!" usrkne z čaje a pohodí blonďatou ofinou. Pak se dívce podívá do tmavých očích a pohladí ji po vlasech. Heyly zčervená ale i z toho doteku poznala tu lásku kterou k ní cítil. Usměje se.

,,S Hermionou to nemá nic společnýho. Tohle jsem držel v tajnosti a ty jsi jediná kdo o tom ví. Nerad bych tě uvedl do nebezpečí, pouze potřebuji někoho inteligentního a flexibilního."

,,Jsem k službám." přikývne a na tváři má nepopsatelně rebelský výraz.

Nová kapitolááá 🥳💃💃

kdo doufá že to bylo Fredovo poslední snažení se o Heyly?? o čem myslíte, že Draco mluvil s Heyly?? Mám teda jít do Deired nebo pokračovat v Heyred??

Děkuju za všechny
ohlasy miluju vás ❣️

Tínka 🖤

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat