~5~

2.9K 131 1
                                    

,,Pane Malfoyi, můžete potvrdit, že jste byl od svých šestnácti právoplatným smrtijedem a plnil všechny příkazy Lorda Voldemorta?" zeptala se první soudní otázkou.

Neměl slov, nervozita a stud ho zžíraly zevnitř a proto jen na sucho polkl a kývl. Jen slabě, ale jako odpověď to zatím stačilo.

,,Nikdy nikoho nezabil, ani vážně neuškodil na zdraví, úkoly od svého pána, plnil proti své vůli, svým otcem od dětství týrán kletbou cruciatus- která je jak všichni víme, jednou ze tří kleteb, které se nepromíjí..." četla ministrině z poznámek před sebou a neviděla oči, jež se Dracu Malfoyovi orosili, div, že doopravdy nezačal brečet. Poznal na ní, že si dala záležet, věděl jak byla tahle práce namáhavá a proto ho překvapilo, že ví o něm i podrobnosti, které on sám z hlavy vypustil už dávno. Horlivě přikyvoval po každém dalším svědectví o jeho nevinně. 

Když byla u další myšlenky přerušil ji jeden z ministerstva, výkřikem: ,,NÁMITKA!" Hermiona jen překvapeně zvedla hlavu od svých papírků, párkrát zamrkala řasami a nechala postaršího muže, aby se jasně vyjádřil. ,,Slečno Grangerová, máte vůbec svědka, který vám tyto žvásty, s prominutím, potvrdí?" zeptal se drze chlapík a narovnal si hábit.

Znovu jen zamrkala a upřela se na Draca, který ji rovněž pozoroval. ,,Ano." kývne, načež se muž zalkne a zakašle poměrně zaskočeně.

,,A kdo to je? Je vůbec tady, v soudní síni?" položí další vlezlou otázku, která ji už zdaleka tolik nepřekvapí.

,,Ano je zde přítomen. Jsem to já." upne se na něho a v síni to zašumí. I Malfoy byl poměrně překvapen.

,,A co teda navrhujete? Smrtijed, který dělal dobré skutky. Nemůžete ho jen tak pustit ven, protože nevíte, čeho všeho je schopný, nebo jak moc vymytý mozek má jinými smrtijedy. Na druhou stranu, nemůžete ho zavřít do Azkabanu za to, že měl na ruce znamení a jinak relativně nic neprovedl." vykřikne muž znovu, jakoby se jí snažil naznačit, že to nemá promyšlené a proto není dobrá její kariérní pozice. Ale to by nebyla Hermiona Grangerová, aby to celé neměla promyšlené.

,,Náhodou mám výborný nápad, pane..." zašilhala do publika.

,,Joshua Forbes, Oddělení pro udržení práv skřítků, váš velký obdivovatel." usměje se na ni z dálky, ale ona nemá ani čas, ani náladu, aby mu úsměv opětovala.

,,Pane Forbesi." až teď se usměje. ,,Ještě včera v noci jsem neměla tušení, jaký trest panu Malfoy udělit. Měl to být elegantní a přínosný trest. Pak mě to napadlo. Mudlové tomu říkají veřejně prospěšné práce. Já si to ovšem poupravila."

V publiku opět zavládla panika a všichni se začali dohadovat. ,,Kam tím směřujete?" odvážil se konečně někdo z davu zeptat.

,,Draco Malfoy bude střežen mnou vybraným bystrozorem do té doby, dokud si nenajde nějakou "veřejně prospěšnou práci". Poté, co bude zaměstnán odvoláme bystrozora a já průběžně sama zkontroluji obžalovaného. Říká se, že dělání je lék."

Síň zase zaplaví to známé štěbetání. Následně aplaus  protože nápad všechny lehce překvapil.

,,Kdo je pro?" zeptá se s lehkým úsměvem publika, kde se začíná zvedat jeda ruka nahoru, za druhou. ,,Odhlasováno. V plném rozsahu." a kladívko vydá tři hlasité rány.

Zvládla to...

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat