Uplynuly dny, z těch se staly týdny a z nich měsíce. Čas plynul, jaro vystřídalo léto a i to mělo za chvíli skončit. Život letěl dál a naše dívky najednou, jako z niče nic stály před rudou lokomotivou. Přesně tak, jak před ní před lety stávala ona sama.
Vedle ní postával George jehož ruka byla obmotaná kolem pasu jeho ženy Angeliny. I oni se loučili se svou odjíždějící ratolestí. Neposedný vtipálek Fred odjížděl vztříc prvnímu ročníku, stejně jako Heyly s Deisi. U něho nebylo stejně jako u Heyly tak nepravděpodobné, že se nedostanou do jiné koleje než je Nebelvír. Ovšem Deisi, která byla svým otcem prolezlá skrz naskrz a proto se obávala, že právě její dítě by mohlo klesnout na úroveň Zmiozelu. Nemohlo by to pak dvojčata rozdělit?
Zahnala ty ponuré myšlenky a vzchopila se. Zasmála se když ji Gerge obejmul jako svou manželku a naposledy zamávala Fredovi a holkám na rozloučenou. Tolik jí budou chybět.
Vlak zahoukal, upustil první oblaky páry a vyrazil z nástupiště.
,,Je tam jenom nějakej chlap, lepší místa neseženem." prohodí zrzek a blonďatá Heyly už otvírá dvířka kupé.
Doopravdy ho obsazoval jen nějaký chlapík. Měl kápi přehozenou přes hlavu a tvář složenou v dlaních. Nejspíš usnul, proto se snažili být celou cestu potichu, to aby ho náhodou nevzbudili.
Ale evidetně měl dost tvrdý spánek, protože v této poloze přetrpěl celou cestu.
Vystoupili nabiti smíchem a plni energie, když vlak zastavil.
,,Prváci ke mně!" zněl už z dálky Hagrudův hlas. Poznal dvojčata i se zrzkem už zdaleka. Na tyhle hrdiny nelze zapomenout.
,,Ahoj Hagride." pozdravili s úsměvem a on jim přiviltání oplatil, ovšem pouze kývnutím hlavy, protože měl s novým ročníkem spoustu práce a zrovna obr nebyl úplně organizační typ. Nakonec přeci jen seskládal skupinky a ty poslal na loďkách přes Černé jezero.
Všichni s jiskrami v očích sledovali blištivou hladinu nočního, spícího jezera a už z dálky skvostně se tyčící bradavický hrad. Všichni už chtěli vedět do jaké koleje padnou a všichni už chtěli mít nový život. Úplně nový život.
Tenhle život byl pro některé až moc nový...
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfikceZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter