~13~

2.5K 115 1
                                    

,,Vážně jsi dcera Hermiony Grangerový? Zlatý trio, ministrině kouzel a tak?" doléhala Nath. Byla to holka která měla ke všemu svou otázku, docela otrevné ale jeden si zvykne.

,,To bys měla být spíš v Nebelvíru, nemyslíš? Co na to asi řekne tvoje máma?" zeptala se tentokrát Neli Tonkins, její další spolubydlící. Byla to zrzka a byla vášnivým milovníkem všeho, co bylo modré, kdo ví proč.

,,Hele holky, moje máma to unese, a jestli ne, tak jí v tom mileráda pomůžu." utla Heyly konverzaci a zhasla světla. Už bylo pozdě v noci a ony měly ráno vstávat. Jejich seznamovací konverzace nebrala konce proto už bylo na čase aby to někdo skončil.

Heyly se chvíli převalovala v posteli, její spolubydlící mezitím usnuli a ona stále měla v hlavě ty oči, které ji probodly, ty vlasy, zčesané na pravou stranu a ten elegantně upravený oblek.

Nedalo jí to spát, proto z nočního stolku tiše sebrala hůlku a zachumlala se do peřin.

,,Lumos."

V ruce sežmoulala jakýsi papírek, obálku. Rozevřela ji.

,,Draco Malfoy, New Orleans."

Takže muž který byl s nimi ve vlaku byl jejich profesor na lektvary. Ona okradla profesora ! Ne, vypadlo mu to z kapsy a to pak není krádež!

Pochází z New Orleans? Vyndala z obálky dopis, věnovaný jejímu profesorovi.

,,Do vaší čtvrti se stěhují vlkodlaci, nasázej kolem města šalvěj, ta je odláká. Naše zasedací rada si myslí, že by jste si měl ve městě udělat pořádek. Víly se tu prochází, jakoby jim nic nehrozilo, a že hrozí a domácí skřítci se ti tu bouří! Měl bys to tu uklidit, já to za tebe nemůžu pořád žehlit! Tebe a tvý problémy. New Orleans začne stát proti tobě, takže jim laskvě ukaž kdo je tu ten, kdo má respekt!

George Weasley."

Zhasla hůlku a konečně na ni přišla únava. Raději usnula, než aby přemýšlela nad tím, co se děje mezi jejím strýčkem Georgem a profesorem Malfoyem.

Už co sem přijela věděla, že tu něco není v pořádku...

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat