Otevřela oči. Nejprve zlehka, zamrkala. Víčka odlepila od sebe. Zaostřila.
Hned po probuzení, spatřila svou matku. Byla krásná jako vždy. Vlasy sepnuté sponou, upřímné hnědé oči plné důvěry a bělostný úsměv. Jak říkám, jak vždy.
,,Merline! Zlatíčko jsi v pořádku?!" jen se rozhlédla a s nechápavým výrazem přikývla. Ještě byla rozespalá a mimo.
,,Asi jo." zamumlala chraplavým hlasem. Byla ještě unavená, ještě by si šla lehnout. Bylo to naprosto očividné.
,,To jsem ráda, že je ti lépe." prozradila Hermiona a povolila objetí, načež se Deisi mohla konečně nadechnout.
~~~
,,Slečno, tohle je už po třetí za poslední dva týdny!" vykřikne McGonagallová a ústa semkne do tenké linky. ,,Deset bodů ztráty a další školní trest!" pohrozí ji a Hayly protočí očima a zároveň pocítí ztísňující pocit viny.
,,Já se omlouvám, ale nemohla jsem si pomoct..." zašeptá a Minerva na ní znovu pohlédne. Tentokrát už ne výchovně, ale soucitně, kamarádsky. Začne cítit tu lásku.
,,Já vím, co chceš, ale tím, že budeš ostatním lézt do soukromý, pravdu vážně nezjistíš." dá ji ruku na rameno. Podle Heyly to byla velmi moudrá žena a ani nyní nezklamala a podala jí natolik chytrou radu, že se rozhodla nad tím i přes svou tvrdohlavost uvažovat.
,,Co mám podle vás ale dělat!" zahaleká a dychní po nějakých dalších informacích.
,,Třeba si s panem profesorem Malfoyem promluvit? Zeptat se ho?Myslím nějak příhodně a zdvořile..." radí profesorka a ruku má neustále položenou na dívčině rameni. Je to uklidňující.
,,A kdy?" zeptá se znovu a modré oči upře na profesorku. Moudrá, schopná a cílevědomá žena.
,,Až si dnes půjdete k němu odpykat trest." mrkla na ni a s úsměvem se začla vzdalovat z dohledu.
ČTEŠ
Twins || DRAMIONE ✅
FanfictionZačalo to nevinně, jak to skončilo? |DRAMIONE| 🥳#8 dramione 🥳#6 twins 🥳#2 harrypotter