~15~

2.6K 130 3
                                    

,,No a co, že to vybouchlo!" zaječela podrážděně a zlaté kadeře se jí rozhoupaly kolem obličeje. I když se zlobila, byla moc roztomilá.

,,Slečno Grangerová! Strhávám Zmiozelu 20 bodů! Doufám, že z vás profesor Malfoy bude mít radost! Běžte za ním, uloží vám školní trest." opřela se o ni přísným pohledem, až Heyly o krok zděšeně poodstoupila.

Až teď, když viděla ten autoritativní pohled uvědomila si, že si profesorka konečně získala její respekt a došlo ji, že byla chyba tu proti takové dámě argumentovat. Zcela předurčená prohra.

,,Už jdu..." kníkla raněným hlasem a odšourala se do sklepení. Tohle si u jejího kolejního profesora nejspíš šeredně odskáče.

Ačkoli musela přiznat, že poznala, že Draco Malfoy si ji značně oblíbil. Byla dokonce jeho favoritka! Možná proto, že byla z jeho koleje, možná, že byla v hodinách aktivní, vždy znala odpověď, zkoušení a testy jí vždy dopadly nadprůměrně a nikdy nezapomněla jediný domácí úkol.

Dorazila před obrovské dveře od učebny lektvarů, která mimochodem byla propojena i s kabinetem učitele lektvarů.

,,Ah, slečna Grangerová... Čekal jsem kdy vás za mnou ředitelka pošle." pousměje se a pustí ji dovnitř.

,,Jak jste to mohl čekat?" odsekne zamyšleně a nechá se vést k nějaké lavici se spoustou kotlíků.

,,Intuice." odpoví rovněž zamyšleně.

,,Ty kotlíky budu muset čistit, že jo??" ohrne nad tím nos a znechuceně se chopí hadru vedle kotlíků.

,,Bystrá."

,,Spíš intuice." zasměje se a začne drhnout, až se jí pod rukama kouří. Draco si mezitím vezme nějakou krabici a sedne si za nedalekou katedru. Začne jí listovat a ona přimhouří oči.

Že by další New Orlesanské dopisy?

Heyly měla chuť do všeho praštit a všechny je přečíst. O co v těch dopisech vůbec šlo?

,,Jak se má Hermiona?" zeptá se zničeho nic do vládnoucího ticha. Dívka musela přiznat, že ji jeho otázka značně zaskočila. Odkud ji zná? Zná snad i ji? Co se to děje?

,,Jo... Myslím, že se má dobře..." zamumlá zaskočeně. Než se Draco zmohne na jakoukoli zpětnou odpověď, Heyly ho předběhne. ,,Odkud ji znáte? Věděl jste i o mně?"

,,O tobě jen z hovoru a Hermionu znám ze školy, taky z ministerstva... Jo a jednou jsme měli rande, řekněme." zasměje se. ,,Už hodně hodně hodně dávno."

,,Opravdu?" překvapí se Heyly a podívá se na Draca, že očekává nějaké větší drama. ,,Chcete říct, že vy... a moje máma?"

,,Nojo, ale jak říkám bude to tak dvanáct, třináct let zpátky." protočí panenky a znovu se nad hromádkou dopisů na Heyly usměje.

,,Můžu říct, že chováním jsi po mámě, vzhled netuším, pan Weasley takové vlasy rozhodně nemá. Mimochodem co máma na to, že jsi ve Zmiozelu?" řekne Draco a Heyly se místo odpovědi rozesměje.

,,Ale strejda Ron není můj táta! A vlasy ty po tátovi ale náhodou mám!" ohradí se a utře si osamocenou slzu od smíchu.

,,A kdo je teda tvůj otec?"

,,To já nevím! Navíc Moudrý klobouk říkal, že mám jít v jeho stopách a proto ten Zmiozel..." obrátí oči v sloup a v místnosti opět nastává ticho a jediný zdroj zvuku je Heyly, která čistí kotlíky.

Twins || DRAMIONE ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat