Sebastian citi din nou informațiile despre amicul Andreei. Părea inofensiv. Un tocilar de familie bună, umblat prin străinătate. Nu era pentru Andreea. Cum ar putea unul care a avut totul pe tavă să înțeleagă problemele ei? Și cum ar putea să o salveze? Ăla era un papă-lapte, un papagal protejat de părinți. Andreea era puternică, trecuse prin multe și supraviețuise. Dar mai presus de toate, era a lui. O să dureze ceva până să realizeze și ea asta, dar el avea timp. În chestiunile importante trebuia atenție și răbdare. O să-i ofere timp ca să-l cunoască și să vadă că e bărbatul potrivit pentru ea. Dar Flavian ăsta nu avea ce căuta în peisaj.
Telefonul zbârnâi în buzunar și Sebastian fu nevoit să-i răspundă lui Franco. Nu dorea să-l evite pentru că ar fi intrat la bănuieli.
- Ce faci, băiete? Mă întrebam dacă ai vrea să vii să cunoști un fost partener de afaceri de-al tatălui tău. L-am invitat la cină.
- Am altceva planificat și nu poate fi amânat.
- Aș fi vrut să discuți un pic cu el, dar bănuiesc că ce ai de făcut e mai important.
Sebastian strânse în mână telefonul, incercând să-și păstreze calmul.
- Nu vreau să mă implic prea mult până nu iau o decizie. Vreau să mă gândesc foarte bine la viitorul meu în cadrul organizației.
- Bun! Atunci rămâne pe altă dată! Ai grijă!
Sebastian se gândi că soluția rațională ar fi fost să anuleze tot și să se ducă la nenorocita aia de cină de afaceri. Dar așteptase prea mult să o aibă aproape pe Andreea ca să mai amâne. Chiar că ar fi luat-o razna. Ultima lună fusese un coșmar. Locul ei era lângă el, ori dansa fugea de el de parcă avea ciumă. Îi era frică și îi cunoștea reputația. Femeile erau fascinate de reputația lui în general, dar ea fugea de el. Oricum ea nu se lăsase murdărită de cartierul mizerabil în care locuia. Târfele erau atrase de el pentru că avea bani și influență. Trebuia să aibă grijă ca atunci când se va afla că ea e cu el să nu aibă de suferit, mai ales la școală. Știa cât de mult conta pentru ea școala și respecta asta. Lui i se păruse mereu că școala e pentru aia de bani gata. Unul ca el, falit, și fără familie, nu avea ce căuta la școală. Nu avusese timp de pierdut cu tâmpenii. Trebuise să lupte pentru orice incă de la naștere. Ajunsese să inspire frică tocmai pentru că nu se dădea înapoi de la nimic. Cu Andreea totuși trebuia să invețe să aibă răbdare dacă voia să obțină ceva. În lupte știa cum să descopere și să lovească adversarul în punctul său slab. Nu-i plăcea să îi termine din prima. Îi plăcea să vâneze și să chinuie pradă. De aia i se zicea Cobra.
Damian îl informă că Andreea plecase de acasă. Clubul era chiar lângă locuința lui, așa că Sebastian își termină țigara și plecă.
La intrarea în club era o aglomerație infernală. Andreea se uită la marea aia de oameni și o cuprinse o teamă inexplicabilă. Simți că făcuse o mare greșeală, deși nu înțelegea de ce avea sentimentul asta. Adrian o ajută să coboare, iar Claudia o luă înainte. Se duse direct la cel care păzea intrarea și îi șopti ceva. Acesta le făcu semn să intre primii, pe la intrarea VIP. Bineințeles că cei de la coadă îi priviră cu ciuda. Claudia le luă hainele groase și le puse la garderoba, continuând să caute cu privirea pe cineva. În cele din urmă, intrară în club. Muzica și atmosfera înăbușitoare o izbiră pe Andreea de cum intră. Animatoarele îmbrăcate sumar dansau la înălțime în niște globuri uriașe. Trebuia să recunoască faptul că se mișcau foarte bine și arătau incă și mai bine. Lumea părea să se simtă de minune. În afară de ea, bineînțeles. Asta nu era lumea ei si se tot întreba ce caută acolo. Ar fi vrut să o ia la fugă, dar parcă citindu-i gândurile, Adrian o dirijă spre un separeu pazit de doi bodyguarzi. Adrian se apropie de ei și le spuse ceva, dar Andreea nu auzi din cauza muzicii. Cei doi le făcură loc și ea, cu Adrian și Claudia se așezară. O chelneriță le aduse cate un cocktail, dar Andreea ezită să ia o gură din el. Știa că în cluburi se pot pune tot felul de droguri în băuturi.
- Ia și bea, nu conține porcării, îți garantez, îi strigă Adrian la ureche.
Andreea sorbi din băutură, după ce o văzu și pe Claudia servind același lucru. În baza garanției date de Adrian, ar fi rămas fără nimic în viața asta. Spre surprinderea ei, îi plăcu mult cocktailul și în sfârșit simți că se relaxează. Mereu îi plăcuse muzică și se trezi tânjind să meargă pe ringul de dans. Claudia îi zâmbi și o luă de mână, apoi se întoarse spre Adrian căruia îi făcu semn spre ring. Adrian ezită o clipă, dar se lăsă dus de val și dansă cu Claudia. Andreea ar fi dorit să aibă și ea un partener, dar nu cunoștea pe nimeni și nici nu știa să flirteze. Un tip din mulțime se uită zâmbind spre dansa și ea îi răspunse la fel. Acesta își făcu loc ca să vină lângă ea și începură să danseze față în față, fără să se atingă. După câteva secunde, apăru unul din bodyguarzi și îi făcu semn tipului să se îndepărteze de ea. Tipul se uită cu părere de rău la ea, dar plecă cu coada între picioare. Toata situatia o lăsă perplexă pe Andreea. Adrian dansa în continuare cu Claudia și se părea că nu văzuse nimic. Muzica se opri deodata și glasul dj-ului răsună:
- Seară bună, fraților! Bine ați venit la polul distracției, Coolvibes! Să-l salutăm pe cel mai mare șmecher din oraș și patronul clubului, Cobra, care ne onorează cu prezența în seara asta!
Mulțimea se diviză în două și Andreea văzu un grup de 5 persoane. Încercuit de 4 agenți de pază, cel din mijloc, care impartea saluturi în stânga și in dreapta, era tipul de la patiserie și de la școală, Sebastian, zis și Cobra. Andreea urmări cu groază cum se apropia de dansa. Privirea lui întunecată o fixă și în momentul ăla își dădu seama de ce se află acolo. Pentru ea. Venise să ia ce era al lui.
CITEȘTI
Un Trandafir In Intuneric
RomanceSebastian are doar 20 de ani și o viață de experiențe terifiante - abuzuri, droguri, mafie. Nimic și nimeni nu îl mai impresionează. Luptă doar pentru a fi cel mai respectat și mai puternic viitor lider al unei grupări mafiote, călcând pe urmele tat...