Alarma telefonului suna deja de un minut și Andreea se simțea prea obosită ca să intindă mană să o oprească. Noaptea trecută dormise doar 2 ore.
Reuși cu greu să se scoale și să se pregătească pentru școală. Ieși cât mai încet posibil din camera ei și dădu peste o priveliște dezolantă. Fratele ei cu cei doi amici zăceau inconștienți pe canapeaua din sufragerie, inconjurati de doze de bere goale aruncate prin toată incăperea și mucuri de țigară risipite pe mobilă. Mirosul infect de alcool, fum de țigară și urină te-ar fi trimis direct la baie dacă nu erai obișnuit. Dar Andreea le știa pe toate de acum și văzuse cât alții într-o viață. Era mulțumită că dormeau pentru că nu avea chef de incă o scenă cu unul din amicii lui Adrian. Mai demult o prinsese în bucătărie, în timp ce își pregătea micul dejun, și încercase să o încolțească. Noroc că tipul era mahmur și reușise să îl împingă și să fugă. De atunci nu mai mânca acasă dimineața.
Se strecură pe ușă și aerul rece de decembrie îi încărcă plămânii sufocați de mirosul greu de acasă. Invăța la un liceu de nivel mediu, dar totuși frecventat de copii de bani gata. Sau cel puțin așa păreau. Erau câțiva care veneau la școală cu niște mașini de ultimul răcnet, haine și bijuterii de la cele mai mari branduri. Până și ea își dădea seama de lucrurile astea. Ea care era fanul magazinelor cu haine vechi. Se întreba câteodată de unde își permiteau asemenea lux. Nu că ar fi interesat-o în mod deosebit. Numai că nici nu ar fi vrut să intre în raza de acțiune a cercului de bogați. Aveau grupul lor și trebuiau evitați. Claudia, singura ei prietenă, îi spusese din prima zi la noua școală, în septembrie, că astea erau regulile. Clasa a noua o făcuse la alt liceu, de top, pentru că luase note mari la examenul de final de gimnaziu și își dorise să facă o secție bilingvă la un liceu bun.
Numai că într-o dimineață Adrian apăruse drogat pe la liceu și făcuse scandal, iar directoare o "invitase" politicos să se mute la alt liceu. Adrian era tutorele ei legal și totuși nimeni nu își pusese intrebări privitoare la comportamentul lui. Oricum, nici ea nu își dorise să plece de lângă el și să se mute într-un centru pentru minori. Ținea mult la el, în ciuda tuturor problemelor. L-ar fi apărat în orice situație.
Aproape de poarta liceului, văzu cu coada ochiului mașina aia luxoasă parcată și, sprijinit de ea, într-o poziție plictisită, pe tipul ăla de care se temeau toți. Era bine făcut și avea o privire care îți ingheța oasele. Îi spusese și Claudia să evite să-l privească direct și să se uite în jos când trece pe lângă el. Mereu i se părea că o urmărește cu privirea, că o analizează, deși avea grijă să nu atragă atenția băieților de la liceu. O să devin paranoică în ritmul ăsta, se gândi. Îi era frică de el pentru că auzise că lua fete și le plasa unor rețele de trafic de carne vie din străinătate. Nimeni nu mai știa de ele. Dispăreau pur și simplu.
O parcurse un frison când trecu în dreptul lui și se cuibări mai bine în geaca groasă. Reuși să intre în liceu fără incidente.
CITEȘTI
Un Trandafir In Intuneric
RomanceSebastian are doar 20 de ani și o viață de experiențe terifiante - abuzuri, droguri, mafie. Nimic și nimeni nu îl mai impresionează. Luptă doar pentru a fi cel mai respectat și mai puternic viitor lider al unei grupări mafiote, călcând pe urmele tat...