23.

2.2K 113 1
                                    

- Ești sigură că e o idee buna? întrebă Andreea pentru a mia oară.
Claudia își dădu ochii peste cap și îi răspunse:
- Chiar ai de gând să mă mai stresezi mult cu asta? Dacă-ți spun că e intrarea libera. Gorilele alea o sa ne lase să intrăm, stai calma.
Gorilele de care vorbea Claudia erau doi agenți de pază de la intrarea laterală a hotelului Carlos. Păreau înfricoșători și Andreea se intimida când îi văzu, dar se pare că nu o impresionaseră pe Claudia. Nici nu era de mirare având în vedere cum arăta prietenul ei.
- Fata, da-te mai încolo! Vreau sa incerc sa-i mituiesc.
- Parca ziceai că e intrarea gratuita.
- Este, dar fraierii ăștia nu or sa ne lase daca nu le dau un ciubuc. Cu fața ta speriata, or sa ne dea drumul la anul și la multi ani. Hai, du-te mai încolo și te chem eu când se rezolva!
După ce se îndepărtă Andreea, Claudia se apropie de cei doi agenți și le spuse:
- Salut, băieți! Suntem gagicile lui Damian și a lui Cobra. Vrem sa mergem la piscina.
Tipii se uitară unul la celălalt și le făcură semn să intre. Claudia o aștepta pe Andreea și intrară.
Totul denota opulenta și lux. Andreea se simțea nelalocul ei în mediul asta și îi păru rău că fusese de acord sa vina. Nu mai fusese la o piscina de ani de zile și nici nu era genul de loc in care ar fi mers dacă și-ar fi permis. Coborâră 2 etaje cu liftul și fura întâmpinate de o recepționeră îmbrăcată ultima moda, in ton cu locul.  Aceasta le indică unde să meargă pentru a se schimba de haine. Se pare că aveau o camera rezervată doar pentru ele unde să-și lase lucrurile. Camera era decorata somptuos, cu mobilă și covoare de culoare crem. Nu lipsea o oglinda imensa unde, probabil, oaspeții se puteau admira in voie când mergeau la vreo petrecere. Uitându-se la imaginea ei din oglinda, Andreea simți și mai acut că nu are ce căuta într-un așa loc. Reușise cu greu sa-si prindă parul într-un coc la spate în speranța că nu se va uda prea tare pe cap, dar era palidă ca o fantoma, cum îi zicea Claudia și avea cearcăne pentru că dormise foarte rău cu o noapte înainte. Astfel că ochii ei verzi păreau și mai mari. Refuzase să se machieze, desi Claudia insistase.
Când îi dădu costumul de baie pe care îl adusese pentru ea Claudia, Andreea se pierdu cu firea.
- Doamne ferește, dar e minuscul! Cum sa apar în așa ceva. Plus că sigur îmi e mic sutienul la cupa. Am sânii mari.
- Îmi pare rău, dar altul nu am avut, ii spuse Claudia, desi făcuse anume ca să i se vadă toate formele Andreei. Deja își imagina ce recunoscător o să-i fie Cobra.
- Nu pot sa port așa ceva!
- Fata, ești culmea! Parca ești o soacra. Comentezi întruna. Crezi că-i pasă cuiva de costumul tau de baie? Doar nu faci topless. In plus, nu cred că e multa lume la piscina la ora asta și în zi de luni.
- Nu știu ce să zic...
- Am ajuns aici și de-acum îmi strici seara  din cauza unui costum de baie? Hai, schimba-te și să mergem până nu se face târziu și ne dau ăștia afara.
Andreea se schimba repede și se tot chinui sa-si tragă sutienul cat mai tare ca să-si acopere bine sânii, dar tot rămaseră pe jumătate dezgoliți. Îndrăzni să se uite în oglindă și i se făcu rușine de imagine. Parca nu era ea. I se vedeau sânii mari, curba soldurilor și talia îngustă. Dar, vorba Claudiei, cui ii pasa? Ar fi vrut să fie și ea că alte fete, sa se simtă bine in pielea ei. Mereu încercase să poarte haine largi ca să-și ascundă feminitatea. Plus că nu vrusese să atragă atenția băieților. Îi era frica, desi visa ca orice fata la marea dragoste, la familie și copii.
- Lasă visarea, hai sa mergem, o zori Claudia. Bineînțeles că arata foarte bine in costumul ei de baie auriu și se vedea că fusese la un salon de bronzat.
- Dă-mi măcar eșarfa aia a ta ca să o prind in talie. Nu mă simt bine sa umblu așa în bikini.
- Doamne, cred că te-ai născut în secolul greșit. Ai concepții și comportament de 1900 toamna. Pune-ti eșarfa și hai odată!
De cum ajunseră pe marginea piscinei, Andreea observa un grup de câteva femei foarte frumoase care se bălăceau și beau șampanie. Era și un bar tot acolo, iar pe niște fotolii stăteau tolăniți tot felul de tipi mai bătrâni sau mai tineri. Cei mai tineri erau tatuați și musculoși, cu o alura aroganta. Se auzea și o muzica jazz in fundal. Când intrară, câteva priviri deopotrivă masculine și feminine le măsurară din cap până-n picioare. Claudia o luă de braț și merse fataindu-si fundul în celălalt capăt de piscina care era neocupat. Claudia ii spuse sa se bage in apa, in timp ce îi făcu semn chelnerului sa le aducă doua cocktailuri. Andreea nu știa să înoate, dar apa era mica pe margini. Ajungea la 2 metri spre mijloc. Reuși să se mai relaxeze in apa, dar chelnerul le aduse cocktailurile și iesi din apa. Cat sorbea din băutură, le analiza discret pe celelalte femei. Aveau siluete de modele și erau machiate cu gust. Andreea bănuia că erau iubitele sau amantele bărbaților de la bar pentru că unii dintre ei li se alăturaseră in apa și le pipăiau fara rușine peste tot. Ele păreau foarte incantate, desi unii dintre ei erau suficient de bătrâni sa le fie bunici. Unul dintre cei în vârstă se apropie de ele, însoțit de ceea ce părea a fi bodyguardul lui. O analiză lasciv pe Andreea și i se adresă:
- Ce fac domnișoarele? Nu v-am mai văzut pe aici. Sunteți noi?
- E prima data când venim, îi răspunse Claudia.
- Am înțeles. Nu vreți să vă alăturați noua la un pahar? o întrebă pe Andreea.
- Nu, preferam sa ne mai obișnuim cu împrejurimile, dar mulțumim, răspunse tot Claudia.
- Prietena ta e muta? Nu poate răspunde? Poate vrea sa mi se alăture.
- Eu... Nu...
- Ești foarte frumoasa, iar eu foarte bogat. Poți să ai o viață bună cu mine.
- Va rog, nu mă interesează.
- Spune-mi prețul. Îmi permit orice suma.
Andreei îi ardea fata de rușine și de furie. Cum îndrăznea? Auzi deodată cum lumea începuse să se agite și să salute pe cineva. Făcu un pas înapoi și reuși să-i vadă pe Sebastian și pe Damian îmbrăcați doar într-un slip. Sebastian avea, ceea ce unii ar zice, un corp perfect, cu mușchi peste tot. Plus șerpi și flăcări tatuate pe jumătatea superioară a corpului. La gat avea un lanț gros de argint.
De ce era aici? Cine îl anunțase? Se uită la Claudia, dar ea era concentrată asupra lui Damian. Tipul se uita fioros la ea și părea foarte nervos. De cum le observa și Sebastian, privirea lui îi trimise un singur mesaj. "O să regreți".
Fără să știe de ce, Andreea mai făcu un pas înapoi. Bătrânul îl salută pe Sebastian, dar acesta îi făcu semn să plece mai repede. Înțelegând deodată ce greșeală făcuse, bătrânul incerca sa iasă cat mai demn din situație.
- Damian, mergi cu Claudia la bar. Sigur vrea ceva de băut, zise Sebastian, fara să-și ochii de la Andreea. Fiecare simt al lui era întins la maxim când se uita la ea. Ar fi vrut să o ia într-una din camerele hotelului și să-i arate a cui e. Ce o apucase să se expună in fața perverșilor astora?
- Intra in piscina!
- Eu...
- Am zis sa intri in piscina!
Andreea îl ascultă și el o urmă în apă. O prinse de talie și o trase spre partea mai adâncă a piscinei ca să o forțeze sa se tina de el și să-l lase să o atingă in voie. O lipi de el si ii spuse:

- Intoarce-te cu fata la mine si ia-ma de gat. Tine-te bine de mine. Apa are 2 metri aici.

Andreea nu avu de ales si facu ce ii spuse el. Ea se uita la nasul si la gura lui pentru ca nu era in stare sa ridice privirea. Era peste puterile ei.
- De ce-ai venit în seara asta aici, mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată? Ce ai vrut să demonstrezi?
- Claudia m-a invitat,a zis că ar fi cazul sa ne distram și noi puțin. Eu... nu știam că o să vii și tu și că sunt alti bărbați pe aici.
- Vin in fiecare seara aici, Andreea. Îmi place să mă relaxez.
- Te înțeleg, e plin de fotomodele.
Sebastian izbucni într-un râs puternic și se opri cu greu.
- Doamne, scumpo, astea-s prostituate de lux, nu fotomodele. Vin aici seara de seara, agata clienți, merg in camera și sunt plătite. Și nu sunt amator de așa ceva. Îmi place să înot și aici e și un loc bine păzit pentru mine. Uită-te la mine când îți vorbesc!
Andreea reuși să ridice ochii spre privirea lui întunecată.
- Cum să mă uit la o parașuta din asta daca te am pe tine? Ești de o mie de ori mai drăguță și mai autentica decât astea.
Mai rămaseră câteva minute in apa, timp in care Andreea se tot gândea cum să facă să plece mai repede. O invadaseră niste sentimente ciudate care o speriau și primul instinct era să fugă cat mai departe de el. Nu știa ce joc juca el și nici nu vroia sa afle. Șansa ei apăru odată cu un tip care-l chema pe Sebastian la bar ca să discute ceva.
- Eu o să mă duc la baie cat discuți tu cu el, ok?
Sebastian se uită bănuitor la ea, dar Andreea reuși să-i susțină privirea.
- Bine, sa vii repede.
Andreea incerca sa meargă cat mai încet posibil ca să nu dea de bănuit, dar de cum ieși din raza lui vizuala, o lua la fuga spre camera unde avea lucrurile. Ușa se deschidea cu ajutorul unui sistem de recunoaștere facială. Mâinile îi tremurau, dar reuși să ajungă la baie și să-si scoată costumul, apoi sa se șteargă bine cu un prosop. Își trase blugii pe ea cat de repede putu și tocmai vroia să-și pună sutienul când auzi o voce in spatele ei:
- Vezi, Andreea, asta nu-mi place mie la tine. Mereu încerci să fugi, doar că eu sunt un vânător prea experimentat. Cum sa te fac să înțelegi că locul tau e langa mine?

Un Trandafir In IntunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum