27.

2K 103 0
                                    

Claudia stătea calare pe spatele lui Damian și îi făcea masaj. O dureau mâinile, dar daca se oprea, idiotul i-ar fi tras una in coaste și nu mai suporta. Deja o dureau mușchii.
- Și ce program ziceai că avem pentru diseară?
- Ți-am mai zis de 10 ori, dar te iert că ești blonda. Mergem la meciul lui Cobra cu cel mai tare tip din capitală. Sunt bani multi in joc și am și eu șansa să câștig bine.
- Aha. Vine și Andreea? Ți-a zis Cobra ceva?
- N-a zis nimic. E cam morocănos. Cred că n-a reușit să i-o tragă și de aia, zise Damian cu un râs grotesc.
- Poate vrea sa o cucerească, ce știu eu...
- Pe naiba! Nu știu ce vede și asta la parașuta aia. Nu e nici frumoasa, nici fata vreunui șmecher ca să se aleagă și el cu ceva.
Telefonul lui Damian începu să sune.
- Iar mă freacă Cobra, baga-mi-as! Alo! Da, Șefu', da. Vin acum!
Damian se ridică deodată fara să o avertizeze pe Claudia și aceasta dădu cu capul de podea, dar nu zice nimic pentru că știa că puțin îi pasă lui.
- Ce faci, pleci?
- Da, mă duc la sala. Cobra se mai antrenează înainte de meci. Nu uita, diseară la 9 vin să te iau. Îți pui rochia aia cu spatele gol și scurtă și tocuri inalte. Vreau ca toți din sala sa se oftice că am gagica așa de faina.
Damian se îmbrăcă și plecă, nu înainte de a-i trage o palmă puternica peste fund. Claudia se prefăcu incantata de gest, desi o durea fundul îngrozitor.
Nici nu pleca Damian bine, că se și auzi o bătaie în ușă. Claudia crezu că e Damian care a uitat ceva. Când colo, Andreea intra ca o furtună în apartamentul ei.
- Buna! Vreau să-mi răspunzi la niște întrebări cat de sincer poți, ii spuse Andreea.
- Buna, eu... Ok. Nu te așteptam.
- Nu contează! Vreau să-mi spui de ce m-ai dat pe mâna lui Sebastian. Știu de ce  a insistat Adrian, dar tu... Tu ești prietena mea, știi prin ce trec. De ce mi-ai făcut una ca asta?
- Andreea, eu nu știam...
- Oi fi naiva, dar nu sunt fraiera. Știu ce ai făcut.
- Calmeaza-te! Cobra e o partida foarte buna, daca vrei să știi. Ți-am făcut o favoare. Ai idee cine e el?
- Nu pot sa cred ce aud! Tu știi cine sunt eu? Ce-mi doresc de la viață? Ai știut dinainte și nu ai zis nimic. De ce? Asta vreau sa știu.
- Știi ceva, lasă aerele astea! Crezi că ești mai presus de noi restul ? Nu, draga mea, toate înotăm în aceeași mocirla. Toate fetele din cartier au un protector. Asta e mersul lucrurilor.
- Nu mi-ai zis niciodată că ai probleme cu banii.
- Probleme? Mă faci să rad. A trebuit să aleg intre a face trotuarul sub controlul unui pește și a fi amanta nenorocitului ăstuia. Decât să mi-o tragă toți nespălații, l-am preferat pe asta. Deși incep să mă îndoiesc de decizia luată.
- Îmi pare rău, Claudia, nu am știut. Tu ești minora. De ce nu s-a sesizat nimeni de situația ta?
- Dar de situația ta cu un frate drogat cine s-a sesizat? Asta e lumea în care trăim, înțelege și acceptă. Pe tine te-a ales cel mai tare din zona. Are bani și e respectat. O s-o duci bine cu el.
- Nu vreau, nu așa. E adevărat că simt niste chestii când sunt cu el, dar nu pot să renunț la demnitatea mea, la tot pentru a fi iubita lui ca mai apoi să mă lase pentru alta. Nu, in niciun caz. Am putea pleca amândouă undeva...
- Ai auzit ce ți-am zis până acum? O sa te vâneze până o sa te prindă. Și știi ce o să facă ? O sa te tortureze ca să te dea de exemplu altora care cred că pot scăpa. Așa merge treaba. Lui Damian îi e frica de el și Damian e un animal nemilos. Ce-ți spune chestia asta despre el?
- Nu mă interesează, eu o sa lupt pana-n panzele albe.
- E sinucidere pura, ce nu pricepi? Andreea, o sa te omoare daca nu asculți.
- Nu, el nu e așa cu mine. O sa se convingă că nu are rost să mă mai urmărească.
- Nu e așa? Vrei să-l vezi cum e? Vino diseară la mine și o să ți-l arăt așa cum e. Sa fii aici la 8:30 daca vrei să-l vezi pe Cobra.
Andreea nu mai spuse nimic, ci ieși ca o furtună pe ușă. Imediat după aceea, Claudia ii dădu mesaj lui Damian și îi spuse că se va întâlni cu el direct in sala unde avea loc lupta. Asta era... O enervase prea tare Andreea. Trebuia să o trezească din lumea ei de basm și vise de adolescenta tembela.

Un Trandafir In IntunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum