20.

2.3K 99 0
                                    

Pe Claudia o durea tot corpul, fiecare mușchi fusese supus la grele încercări noaptea trecută. Pe langa faptul că stătuse la club până la 4 dimineața, Damian avusese chef de un tratament "special", cum numea el perversiunile sado-maso. Spre norocul ei, nu era mare fan de așa ceva, dar îl mai apuca plictiseala uneori și ea trebuia sa îi facă pe plac. Nu știa dacă mai rezista mult. Ar fi vrut să-l omoare sau sa se sinucidă. Dar acum că Andreea trăsese lozul cel mare, poate ar fi ajutat-o și pe ea cu ceva bani ca să plece din rahatul ăsta de oraș. Îi părea rău de Andreea, dar mai tare ii părea de dansa.
Damian plecase pe la 9, cu treburi importante, așa că scăpase de el. Bineînțeles că se prefăcuse supărată și insistase să rămână, dar el o repezise, spunând ca îi dăduse Cobra un mesaj urgent. De la 9 zăcuse in pat, fara sa mai poată adormi și gandindu-se cu ce creme sa se mai dea ca să-i treacă durerile. Soneria târâi insistent de câteva ori și Claudia se scula din pat blestemând. Deschise fara să se uite pe vizor și aproape că leșină cand văzu cine e vizitatorul.
- Buna! Pot intra? spuse Adrian.
- Chiar nu e momentul, Adrian.
Fără să o bage in seamă, Adrian intra și trânti ușa, apoi spuse:
- Știu că a plecat de dimineață bestia aia. Nu cred că se întoarce curând.
- Ce vrei? Am treabă.
- Vad. Trebuie sa acoperi vânătăile lăsate de animalul ăla.
- M-am obișnuit, replica trust Claudia. Nu are rost, înțelege! M-am resemnat, e viața mea, am acceptat-o și gata. Nu veni să răscolești lucruri pe care nu le înțelegi.
- Mă gândesc întruna la seara trecută, la ce am fi putut avea...
- Opreste-te, la naiba! Noaptea trecută am zis lucruri ca orice om care bea mai mult, adică niște tâmpenii.
- Nu-i adevărat! Nu bausei decât o jumătate de pahar de cocktail. Nu incerca sa negi ce s-a întâmplat, ce am simțit amândoi. Plus că asta nu e de ieri, de azi.
- Se vede că nu ți-ai luat doza de droguri sau de alcool, pe cuvânt. Nu mă mai înnebuni de cap. Pentru mine nu a avut nicio importanță ce s-a întâmplat.
- O sa vorbesc cu Andreea și o să ne ajute. Șeful cel mare o place mult. Îmi dau seama după faptul că nu i-a făcut nimic aseară, încearcă să se apropie câte puțin de ea, sa o cucerească. Cu siguranță o să ne ajute și pe noi.
- Chiar nu ai înțeles că de-aia i se zice Cobra? Știe să te ia prin învăluire ca să faci cum spune el,apoi ataca. Toți sunt o apa si-un pământ, niste nenorociți pe care-i interesează doar banii.
- Andreea e fata buna.
- Andreea o sa fie târfa lui, după care o s-o paseze mai departe. Doamne, cat de naiv poți fi?
- Vreau s-avem o șansă, Claudia. Măcar gândește-te la asta. Știu că ai suferit mult, dar vreau sa luptăm. Lasă-mă măcar sa incerc. Adrian se apropie de ea și o luă în brațe. Claudia nu incerca sa se desprindă din îmbrățișarea lui, dar își tot repeta in sinea ei că e o nebunie. Era prea distrusă sufletește și trupește ca să mai poată repara ceva. Și avea doar 17 ani...
- O sa murim încercând să renunțăm la viața asta. Damian o sa ne omoare in chinuri groaznice. Nu pentru că i-ar păsa de mine, ci ca să le demonstreze celorlalți ce puternic e.
- O sa fim prudenți. O sa plănuim cu atenție totul. Lasă în seama mea.
- Nu pot, Adrian. Nu am ce să-ți ofer, nu mai valorez nimic. Uite in ce hal sunt!
Adrian o mângâie pe par.
- Ești frumoasa din toate punctele de vedere și îți jur că o să fac totul ca să ieșim din situația asta. Și eu sunt o epava, un dependent, dar o să mă tratez, o sa vezi.
Claudiei, care văzuse atâtea in scurta ei experiența de viață, i se păreau povesti. Atâția oameni își pierduseră viața din cauza morții albe, încât nu credea că cineva ar putea scăpa de dependenta. Dar incerca sa se piardă în liniștea momentului și să uite de tot.
- Trebuie sa colaboram ca Andreea și Cobra sa fie împreună. Daca relația lor merge, avem o șansă, ii mai spuse Adrian. Vreau sa-mi spui tot ce face Andreea ca să prevenim eventualele probleme.
- Dar daca o împingem pe Andreea in brațele lui Cobra, n-o sa refuze să ne ajute? Îl urăște pe Cobra.
- Acum îl urăște, dar daca o sa se comporte frumos cu ea, o sa învețe să țină la el
- Nu știu... Am anumite îndoieli, spuse Claudia.
- Lasă pe mine. Tu anunță-mă dacă afli ceva ce le-ar periclita relația. Știu că Andreea poate fi foarte încăpățânată uneori, desi pare fragila.
Claudia se gândi că e între ciocan și nicovala. Trebuia să o trădeze pe Andreea și să o lase pe mana celui mai crud tip din zona. Îl văzuse la lupte când o obligase Damian să meargă ca să-i arate ce șef grozav avea. O îngrozise lupta. Tipul luptase foarte calculat și păruse total indiferent la șiroaiele de sânge pe care le vărsase adversarul lui. Avea și o tehnica de a-l ataca pe celălalt fara milă și de a-i prelungi agonia. Nu vroia să-și imagineze ce ii va face Andreei când o să pună mâna pe ea.

Un Trandafir In IntunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum