52.

3.7K 160 34
                                    

Cristi dormea bustean in bratele Andreei. Ii murdarise putin rochia de mireasa, dar nu o deranja. Era deja tarziu si lumea incepea sa plece. Andreea se uita emotionata la Sebastian care vorbea cu unul dintre partenerii lui de afaceri care-si lua ramas bun. Claudia dansa din nou cu unul din oamenii de incredere a lui Sebastian. De cand incepuse petrecerea o tot abordase, desi Claudia il tratase la inceput cu raceala. Poate chiar exista viata dupa Adrian.

Andreea avea emotii de parca nu mai fusese singura cu Sebastian. Doar ca acum se simtea diferit. Era sotia lui. Toata ziua simtise privirea lui peste tot pe unde se ducea si se uitase si ea in ochii lui, apoi rosise ca o scolarita. Stia deja ce insemnau privirile lui. Alis il lua pe Cristi din brațele ei:

- Unde il duceți? Se îngrijora Andreea.

- O sa doarmă cu mine, Andreea. 

- Dar dacă se scoala si plânge dupa mine?

Alis începu sa rada cu pofta.

- Doamne, scumpo, stai liniștita! O am si pe Claudia sa ma ajute. Du-te si fii soție in noaptea asta. Ai fost mama singura aproape 3 ani.

Sebastian apăru si el si il săruta pe creștet pe băiat, apoi o lua de mâna pe Andreea. Petrecerea se ținuse la restaurantul unui hotel. Sebastian ajunse in pragul ușii apartamentului matrimonial si o lua in brațe ca sa o treacă pragul. Dupa ce închise usa, o așeza încet pe pat, privind-o mereu in ochi.

- Ți-am mai spus cât ești de frumoasa?

- De vreo 10 ori doar azi, zâmbi timid Andreea.

- Obișnuiește-te. O sa-ți spun zilnic asta. Nu-mi pasa ce a fost. De azi ești a mea pentru totdeauna. N-o sa mai fugi niciodată de lângă mine. Vreau sa-mi spui mereu ce probleme sau îndoieli ai. Si nu vreau sa te mai ascunzi de mine sau sa-ți fie rușine. Ești a mea si o sa te iubesc mereu!

Lacrimi de bucurie începură sa-i curgă Andreei pe obraji si Sebastian începu sa o sărute ca sa i le șteargă. Andreea il împinse ușor si il mângâie pe obraz, uitându-se in ochii lui.

- Niciodată nu am fost a altcuiva decât a ta, trupește si sufletește. Am fost cu Albert doar de ochii lumii si...

- Stiu ca era gay, Amdreea. Am aflat ulterior. Am tot așteptat sa-mi spui adevarul, dar tot fugeai de mine. 

- Mie mi-a fost frica de tine din prima clipa. Mereu mi-am făcut planuri cu viața mea, dar fără tine nu sunt nimic. Ma resemnasem sa trăiesc fără dragoste.

- Te iubesc ca un nebun, obsesiv. Dar numai așa stiu si îți promit ca o sa am grija de tine si de copiii noștri toată viața. 

- Mai vrei sa avem copii?

- Cu siguranța! Ce-ar fi sa începem chiar acum?

Sebastian începu sa o sărute pasional si sa o dezbrace. Dimineața ii prinse tot in pat, înlănțuiți intr-o îmbrățișare pătimașă.

SFARSIT🌹



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 24, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un Trandafir In IntunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum