25.

2.1K 102 0
                                    

Băiețelul plăpând se trezi brusc în zgomot de gemete. Se dădu ușor jos din pat și crapa ușa care dădea spre sufragerie. Vedea spatele gol a lui maică-sa călare pe un bărbat, gol și el. Zgomotele încetară și femeia se dădu jos de pe el și se acoperi cu un halat murdar, apoi aprinse o țigară și trase cu nesaț din ea. Bărbatul scoase doua bancnote din portofel și i le aruncă. Era un tip slăbănog, cu început de chelie. Avea o figură antipatică și băiețelul nu-l suporta deloc. Nu înțelegea de ce maica-sa se ploconea in fata ăstuia mai mult decât în data celorlalți.
După ce analiza bancnotele, femeia striga:
- E mai puțin decât data trecută!
Bărbatul se sculă și îi dădu doua palme peste fata.
- O tarfa ca tine nu-mi vorbește mie așa! Atâta meriti. Nu vezi că arăți ca o epava? Cu greu mi se scoală când mă uit la tine, panarama.
- Sa știi că nu te mai primesc. Clienții mei plătesc dublu de obicei.
- Tu-ti mama ma-tii, plătesc dublu zici? Și bărbatul începu să-i care pumni.
Băiețelul lua pistolul pe care-l ținea ascuns unde-l învățase maică-sa și apropie de bărbat.
- Ia-ți labele de pe maică-mea sau îți zbor creierii, ii spuse,repetând frazele pe care tot maică-sa îl învățase să le spună în caz de pericol.
Bărbatul ridica mâinile și îi spuse:
- Hei, băiețaș, aia nu e de jucărie. Stai cuminte.
- Ia-ți boarfele și intinde-o, ii spuse băiețelul fara să se intimideze. Și scoate toți banii pe care-i ai in portofel. Repede!
- Doar nu vorbești serios.
Băiețelul trase un glonț în podea și bărbatul tresări.
- Am zis mai repede! Tipa băiețelul.
Bărbatul scoase tot ce avea in portofel și își trase repede pantalonii și bluza, apoi geaca și pantofii.
- Asta n-o să rămână așa, vagabond mic! Te aranjez eu.
- Mars de-aici până nu te aranjez eu pe tine cu pistolul asta.
După ce plecă bărbatul, maică-sa începu să râdă isteric.
- Te-ai descurcat de minune Sebi. Daca te-ar fi văzut taica-tu, ar fi fost mândru de tine. Se vede că ești fiul lui. Noi doi am putea face multi bani.
Sebastian își baga pistolul la spate și lua o parte din bani. Era lihnit de foame și știa că n-o să mai vadă bani in casa prea curând. Toți mergeau la droguri. Se uită la maică-sa care arata groaznic la cei 27 de ani ai ei. Drogurile și viața destrăbălată o distruseseră pe ea, care fusese o frumusețe.
- Mai bine te-ai duce sa te speli. Eu mă duc să aduc ceva de mâncare, ii spuse Sebastian care părea foarte matur pentru cei 10 ani ai lui.
Maică-sa se rușina și își trase mai bine halatul.
- Am putea sa încercăm să-i mai cerem ajutorul lui taica-tu. Daca te-ar vedea, sigur ar fi de acord sa ne ajute.
- Eu nu mai merg la cerșit la el la poarta, să-ți fie clar. Într-o zi o sa le arat tuturor cine sunt eu, ai sa vezi. O să mă răzbun pe toți cei care ne-au făcut rău, iar el e primul care o sa sufere.
Maică-sa tresări auzindu-i vorbind așa pe un copil de doar 10 ani.
- Am plecat, spuse Sebastian și ieși, cu pistolul în băgat la spate.

Sebastian se trezi brusc din somn și se uita la ceas. Ora 4:00. Naiba s-o ia de treabă! Iar avea coșmaruri cu maică-sa. Probabil pentru că se apropia aniversarea morții ei. Nu pricepea de ce îl afecta atât și acum. O iubise la un moment dat până să-și dea seama ca ei nu ii pasa decât de pulberea aia alba sau de sticlele alea nenorocite. Daca s-ar fi lăsat în baza ei, ar fi murit demult. Singurul lucru bun din toată treaba fusese că devenise mai dur de mic și știuse sa se descurce in cartierul ăla mizer. Pe la 7 ani învățase să se furișeze la sala de forță din cartier și începuse să facă și el exerciții. Bineînțeles că l-au prins doi tipi de acolo,dar l-au lăsat în pace pentru că le-a plăcut perseverenta cu care se străduia un puști ca el să țină pasul cu niște uriași ca ei. Așa a prins drag de sala, a văzut și meciuri acolo și și-a jurat că o să fie și el la un moment dat un campion.
Își luă o țigară și o aprinse,apoi se uită iar la pozele cu Andreea. De-abia aștepta să o vadă iar. O sa facă orice ca s-o aibă. Orice. Era o zi noua și de azi își propuse sa nu se mai enerveze și să fie mai deschis cu ea. Și mai ales n-o să mai facă prostia sa o lase nesupravegheată. Trebuia să știe non-stop ce e cu dânsa. Altfel iar umbla aiurea și lucru asta nu-i convenea deloc. De-abia aștepta să se crape de ziua ca să meargă la ea. Vroia sa compenseze pentru ziua de ieri. Se uită din nou la zâmbetul ei din poza de pe telefon și mai că-i veni și lui să zâmbească.

Un Trandafir In IntunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum