Huszonnyolcadik Rész

1.2K 80 29
                                    

Jimin POV.

Lassan két hét telt el Hyewon távozása óta de én még mindig nem tudtam kiverni a fejemből szavait.

Azt mondta ezt egyedül kell végig csinálnia de vajon hogy értette ezt?

Minden olyan ködös ha róla van szó, és az a csók...

Komolyan gondolta? Számára is annyit jelentett mint nekem vagy csak pillanatnyi hibát ejtett?

Fogalmam sincs....

De minél több nap telik el nélküle annál szürkébbek a hétköznapjaim főleg az ünnepek rohamos közeledtével melyek már csak napokra vannak.

Hiányoznak az apró vitáink és az a mosoly amit csak előttem ölt fel. A legszebb karácsonyi ajándékot adná ha velem töltené a szentestét, vagy ha csak tudnám hogy minden rendben vele.

Mióta elváltunk nem érem el telefonon ami mégjobban aggaszt. Félek hogy olyan bajba keverte magát amiből nem tud egyedül kimászni.

Reméltem, hogy hazudik mikor azt mondta felszívódik egy időre, hogy csak egy kis térre van szüksége ezért inkább eltűnik de tévedtem. Beszéltem Yunával, hetek óta színét se látta az egyetemen.

Ezúttal igazat mondott, teljesen eltűnt...

Ha tehetném azonnal utána repülnék akár a világ másik végére is de még azt se árulta el hova kell mennie vagy hogy mennyi időre.

Félek, hogy ismét olyan magas falakkal veszi körbe magát amit ezúttal én se fogok tudni megmászni.

Hyewon POV.

- Remélem ettől elment a kedved a kis magánakcióktól. Még volt képed megkísérelni, hogy meglopd a saját anyádat...- törli le a gyűrűjére száradt vért.

- Ha apa látná hová süllyedtél szégyenkezne miattad...- köhögtem erőtlenül mire egy újabb pofon csattant arcomon.

- Ne merd őt a szádra venni...

- Igazis hiszen már új férjed van. Vajon ő mit szólna ha meglátná mivé váltál...

- Van vér a pucádba hogy engem fenyegetsz. De nem kell a házasságom felől aggódnod az az ember szeret engem és én is őt. Te pedig nem fogsz neki egy szót se említeni hiszen Amerikában vagy.

- Tessék?

- Amíg ő itt van és te meg nem tanulod a leckét itt maradsz.- csapta be maga után szobám ajtaját majd kulcsra zárva távozott.

Ekkor minden visszatartott levegőm egyszerre kiengedve terültem el a szőnyegen. A kis magánakcióm nem igazán úgy sült el ahogy terveztem. Beosontam az irodájába hátha megtalálom a nagyim iratait, adatait és apám végrendeletét, amiket már kiskorom óta rejteget előlem de szinte azonnal észre vett.

Már lassan két hete itt vagyok de az is lehet hogy három. Nem tudom követni az idő pontos múlását. Telefonomat kikapcsolva elrejtettem hogy véletlen se láthassa meg ha Jimin keresne illetve hogy maga Jimin se tudjon elérni. Azonnal rájönne de ezt nekem kell elintéznem.

Már nem kell sok és itt hagyhatom ezt a házat. Ha azokat a papírokat megtudnám szerezni minden rendben lenne.

De ha jól hallottam ma este étteremben vacsoráznak Jeon Ginnel... Itt az esélyem.

Jungkook POV.

A magunk mögött hagyott hetek voltak az elmúlt időszakom legboldogabb napjai.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant