Tizennyolcadik Rész

1.2K 83 23
                                    

Mire észbe kaptunk már arra eszméltünk hogy az utolsó napunkat töltjük New Yorkban. Sajnáltam mivel én személy szerint elég hamar vissza szoktam ebbe a nagyvárosba. Attól féltem az út elején hogy azzal hogy pár hónapja visszamentem Seoulba elfogja veszteni azt a varázsát ami menedéket adott nekem egy évig de tévedtem. Hiányzott és még most is ugyanolyan jól érzem magam itt ahogy pár hónapja. Ez a beismerés csak mégjobban megerősít abban hogy ha elvégeztem ezt az utolsó évet az egyetemen visszajöjjek és végleg itt maradjak. Ide tartozom és amúgy sincs semmi ami Seoulhoz kötne engem.

- Hahó figyelsz rám?- jelenik meg Hyunjin keze előttem mire feleszmélek. Ábrázatomra a férfi csak egy halk nevetést hallatt, majd asztalomnak támaszkodva összekulcsolja kezeit.- Tudom hogy ez az utolsó napod de ez még nem jelenti azt, hogy van időd itt ábrándozni.

- Nem ábrándoztam, csak elgondolkodtam valamin de végül döntöttem.

- Miben?

- Az nem fontos. Mit szerettél volna?

- Igaz is tekintettel rá, hogy a mai az utolsó itt töltött estéd arra gondoltunk a többiekkel, hogy összefuthatnánk még így utoljára a régi bandával. Elvégre kitudja mikor leszel itt megint. Mit gondo-

- Benne vagyok.- vágtam szavába rögtön mire elnevette magát.

- Rendben akkor gyere nyolcra a szokásos helyre, ha gondolod hozhatod a többieket is. Ja és ne késs vagy lemaradsz a meglepiről.- intett majd tovább állt.

Vajon milyen meglepetésre gondolhatott? Őszintén nem sok kedvem van semmi ilyesmihez jobban szeretem ha mindenről tudok és úgy tervezhetek előre. De minden esetre most kíváncsivá tett ez az egész. A régi banda... Hónapok óta nem láttam senkit, mióta pedig itt vagyunk inkább a munkára koncentráltam. De talán jobb is így, mivel ha úgy megyek vissza, hogy nem látom őket biztos vagyok benne, hogy üzenetekkel fognak bombázni amitől csak bűntudatom lesz a végén.

Azt mondta vihetem a többieket is de inkább nem szólok róla nekik. Nincs velük semmi bajom azzal se, hogy megismerjék az itteni barátaim se csupán ha ők is ott lennének nem úgy viselkednék mint az a New Yorki akit megismertek...Majd csendben lelépek nem fog feltűnni senkinek.

- Szóval?- lép hozzám Jungkook.

- Szóval, mi?

- Miről beszéltetek?

- Nem mintha bármi közöd lenne hozzá de munkáról.- hazudtam.

- Nem hiszem ez annál jóval bensőségesebb csevelynek tűnt.- támaszkodik meg asztalomnak velem szemben.

- Lebuktunk. Igazából látja hogy Hyewon veszett ügy ezért elhívott vacsizni.- mondom mire mintha kicsit megfeszülne.

- Hazudsz.

- Lehet de ki tudja?- öltöm ki rá nyelvem mire közelebb hajol.

- Azt ajánlom húzd vissza vagy itt mindenki előtt lecsókolom rólad ezt az elégedett vigyort.

- Úgy se mered.- dőlök hátra székembe mire felszalad szemöldöke.

- Megkockáztatnád?

- J-Jungkook.- hallatszik háta mögül mire győztes mosoly kúszik ajkaimra. Pontosan tudtam kitől származik ez a hang. Ambertől. Amber Hyunjinnak dolgozik de mióta itt vagyunk teljesen rá van állva Jungkookra aki persze a fallra mászik már a lánytól.- Jungkook.- mondja újra de a férfi meg se rezzen.

- Azt hiszem téged keresnek.

- Nem akarok megfordulni.- tátogta mire felálltam székemből.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora