- TE?- kiáltottunk egyszerre mire ShinHye mosolyogva összecsapta kezét.
- Nahát ismeritek egymást?
- Úgy is mondhatjuk.- kortyoltam boromba idegesen miközben a kis perszóna helyetfoglalt anyja mellett.
- Ha tudtam volna hogy barátok vagytok nem aggódok emiatt annyit.- nevetett apám mire Hyewon is elmosolyodott.
- De még milyen barátok, vagy hívjalak nővérkémnek?- vigyorgott álszentül amivel az idegeimre ment de ha ennyire játszani akar rajtam ne múljon. Játszunk.
- Igen talán a legjobb barátnőm, sajnáltam hogy neki itt kell maradnia míg én New Yorkban vezettem a céget. De persze a tanulás is fontos.
- Mesélj még róla.- kortyolt italából ShinHye.
- Naeun hihetetlen munkát végzett kint. Minden vezető imádta és sikerült új területeket szereznie nekünk a terjeszkedéshez. Még a Hwangokat is sikerült maga mellé állítania akikkel én évek óta próbálok tárgyalni sikertelenül.- mosolygott apám büszkén ami valahol jól esett, de a Hyewon arcára fagyott mosolyának a látványával nem vette fel a versenyt.
- Köszönöm de inkább ne beszéljünk a munkáról.- mondtam mire apám bólintott majd neki láttunk a vacsorának.
- Na és miújság a Jeon fiúval?- kérdezte apa mire a másik kettő elég látványosan felkapta a fejét.
- Igen Naeun mi van Jungkookkal?- néz rám kárörvendően mire elmosolyodom.
- Semmi különös.
- Ugyan ne szégyenlősködj.- mondta ShinHye is.
- Minden rendben jobb nem is lehetne. Most is tőle jöttem.- mondtam egyenesen Hyewonnak szegezve majd fülem mögé tűrtem tincsem így szándékos rálátást adva neki Jungkook nyomainak nyakamon. Idegesen harapott ajkaiba de látszott rajta hogy igyekezett fent tartani nyugodtságát.
- Ez nagyszerű hír.
- Szerintem is, de ne csak rólam beszéljünk mi van Park Jiminnel?- fontam keresztbe karom mire nyelt egyet.
- Kivel?- nézett meglepetten lányára ShinHye de mielőtt bármit is válaszolhattam volna megragadtam a szót.
- Hyewon barátja, Jimin. Bocsánat te nem is tudtál róla?- kapok szám elé de nem tudok nem mosolyogni.
- Csak barátok vagyunk semmi egyéb.- nézett rám mosolyogva de közben szemei villámokat szórtak. Csak nem kényes témára tapintottam?
- Az igazán kár tekintve mennyi időt töltesz vele együtt. Azért én szurkolok.- tettem keresztbe ujjaim, majd a szalvétámra fogtam, és lassan felálltam.- Köszönöm igazán fantasztikus volt az étel.
- Máris mész? De hát alig ettél.- néz rám elszontyolodva ShinHye mire bólintok.
- Sajnálom de egész éjszaka dolgoztam így elég fáradt vagyok. Örülök hogy megismerhettelek titeket.
- Menj csak a csomagjaid már fent vannak, a házvezető nő majd megmutatja melyik a te szobád.- mosolygott apám én pedig meghajolva követtem az említett személyt.
- Itt is lennénk ha bármire szüksége van csak szóljon.- hajolt meg majd magamra is hagyott.
Egész szép szobát kaptam. Kár hogy soha nem fogom otthon érezni itt magam. Ebben már az étkezésem előtt is biztos voltam de most? Hogy Hyewon itt? Most szórakoznak velem?
Már nem tudtam mi hiányzik.Mindegy valahogy kibírom ha pedig nem bír magával akkor gondoskodom róla hogy visszavegyen ahogy az előbb is.
Fáradtan sétáltam asztalomhoz ahol további iratok vártak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETT
Fanfic[ PERFECTLY WRONG FOLYTATÁSA] Naeun több mint egy év után visszatér Koreába de korántsem ugyanakként aki korábban volt. Apja tökéletes vezetővé formálta őt ez idő alatt és sikerült teljesen kiölnie magából érzelmeit. Jungkook a sokkoló viszontlátás...