Harmincnegyedik Rész

1.1K 80 9
                                    

Hyewon POV.

A férfi bársonyos érintése térít magamhoz azonban bódító illatát belélegzve az újra és újra elandalít.

Érintését követve megrebbennek elnehezült pilláim, majd lassan az arcom pásztázó szőkeségre vetem fáradt tekintetem ki csak egy halvány mosollyal arcán tűri kósza tincsem fülem mögé. Csupasz mellkasa melyen fejem pihen egyenletesen jár fel le, miközben ütemes szívverése nyugalommal árasztja el testem.

- Ne haragudj, nem akartalak felébreszteni.- húzza finoman fejjebb a takarót testünkön, mire én engedve nehéz pilláimnak szótlanul lehunyom szemeim.- Jól aludtál?- kérdezi nekem azonban nincs energiám választ adni kérdésére. Az a biztonságérzet ami körbe vett teljesen ellazított.

- Nem, fogsz szóba állni velem?- kuncog finom érintését sötét tincseimre vezetve.- Ugye tudod, hogy nem aludhatsz egésznap? Lassan dél lesz...- gondolkozik el, mire szemeim kipattannak. Testem szinte azonnal reagál, majd sietve kezdtem magamhoz venni a szoba különböző pontjainak padlóján fekvő ruháim és rohanni az ajtó felé.

- Mi a baj?- kérdezi Jimin.

- El fogok késni.

- Csak vicceltem gyere vissza.- nevet mire mérgesen fordulok felé de észre véve elkalandozó pillantását azonnal magam elé kapom kezeim.

- Ne nézz ide.

- De hát már mindent láttam. Naa gyere vissza.- tárja szét karját de én elkapom tekintetem róla.

- Nem érdekel feltétlen muszáj volt ezt most felhoznod?- kérdezem takarva a lassan paradicsom színét megirigylő arcom, ahogy újra és újra megjelennek előttem az előző éjszaka képei.

- Tudtam, hogy túl korai... Megbántad?...- suttogta halkan maga elé mire felkapom a fejem.- Sajnálom, ha úgy érezted bármit is erőltetek és-

- Fejezd be. Ne is folytasd ezt a hülyeséget tovább.- simítok arcára magamfelé vezetve tekintetét.- Semmit nem bántam meg, és arról végképp szó sincs, hogy kényszerítettél. Én is ugyanúgy akartam...- mondtam halkabban érezvén, hogy lángoló arcom a korábbinál is vörösebb lesz.

- Cuki vagy amikor zavarba jössz.- mosolyodik el mire elkapnám arcáról kezeim de ő rájuk fog. Idegesít, hogy az elnevezés amit amúgy utálok az ő szájából mégis édesen hangzik.

- Hagyj békén, inkább húzódj arrébb.- morogom zavartan, mire ő félre húzva a takarót óvatosan megütögeti a matracot maga mellett.

- Amúgy hova siettél ennyire?- kérdezi miközben átkarolva közelebb húz magához.

- Sok elintézni valóm van, kezdve a fodrásszal. Tudod az, hogy egy papírvágó ollóval vágtam le a hajam szinte vakon nem éppen a legokosabb döntés volt a részemről, még ha nem is lett annyira vészes jobb ha megigazítják.

- Mi a másik dolog?

- Csak egy kis papírmunka.

- Jól sejtem, hogy a végrendelet miatt fogalmazol ilyen ködösen?- suttogja fülembe mire egy aprót bólintok.

Ő az egyetlen akit beavattam, a számomra így is elég kényes témába de azokról a részekről amik őt is érintik jobbnak láttam ha hallgatok. Azokat már úgy is elrendeztem többé nem lesznek zavaró tényezők és amíg a fürdőben volt az anyám embere álltal elrejtett kamerát is megkerestem és millió apró darabra törtem.

- Nem szeretném ha egyedül mennél oda, elkísérlek.

- Jimin...

- Most nem fogadok el nemet.- morogta mire halványan elmosolyodtam.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant