Idegesen csaptam be magam után szobám ajtaját a kellemetlen reggeli után. Egyszerűen nem tudtam hova tenni ShinHye viselkedését. Tévedtem volna vele kapcsolatban és olyan lenne mint a lánya? Nem tudom de már nem is érdekel fáradt vagyok és ideges ami közül egyik se tesz jót az állapotomnak.
A szobámban is csak fel alá járkáltam így gondolva egyet a bejárati ajtó felé indultam. Szükségem volt egy kis csöndre és friss levegőre. Idegesít a tény hogy kidolgozom a belem is apám pedig rá se bagózik mert a kis nőcskéjével cseveg. Nem az én érdekem a munka ez az ő cége.
Céltalanul mentem amerre a lábaim vittek de mire észbe kaptam már a parknál voltam. Tökéletes. A tudatalattim pontosan tudja mire van szükségem. A szokásos padomhoz indultam de megtorpantam egy pillanatra mikor megláttam egy férfi alakját aki elfoglalja. Csak nem...?
Gyorsítva lépéseimen, majd megálltam az illetővel szemben aki érkezésemre felkapta a fejét.
- Naeun?- ugrott nyakamba mire meghökkenek. Nem rá számítottam.
- Jackson?!
- Pont rád gondoltam.- nyomott puszit fejem búbjára majd leülve maga mellé biccentett jelezve hogy üljek le.
- Igazán?
- Igen, már vagy ezer éve nem láttalak.
- Ne mondd ezt New Yorkban is összefutottunk.
- Igen de az konferencia volt és szinte a közeledbe se jutottam. Úgy tűnik csak ez a hely a titka.
- Mármint?
- Ha ide jövök és rád gondolok mindig itt leszel mellettem.- mosolyodott el mire elnevettem magam.
- Nem vagy túl öreg már a tündérmesékhez?
- Tudod ki az öreg.- karolta át vállaim majd megpöckölte homlokom.
- Hé ez fájt.- tettetek felháborodást mire nevetve válaszol.
- Így jársz ha leöregezel.Mikor jöttél vissza?
- Pár hete.
- És nem is szoltál?
- Azt hittem Yuna mondta neked.
- Hogy az a kis, nem nem mondta különben eléd megyek. Na majd elkapom.- mondja mire elmosolyodom.- Ráérsz most?
- Ami azt illeti nincs semmi dolgom.- válaszolom elgondolkozva mire rögtön felpattan és kézen fogva húz maga után.- Várj, hova megyünk?
- Ma velem töltöd a napot és nincs vita.
Egy ideig csak sétáltunk majd mikor mindketten kellően megéheztünk Jackson azt mondta ismer egy helyet ahová elmehetnénk ebédelni. Mikor odaértünk meglepve láttam hova is hozott. Én már voltam itt Jungkookkal. Itt volt az első ,,nem randink,,. Emlékszem akkor még fogalmam se volt mi ez az érzés amivel vonzott magához. Akkoriban szerettük egymást agyát húzni emlékszem szándékosan flörtölt a felszolgálóval hogy felidegesítsen. Furcsa most mással itt állni.
- Valami baj van?- zökkent ki Jackson mire gyorsan megrázom a fejem.
- Nincs semmi, menjünk be inkább.- erőltettem mosolyt magamra mire kézen fogott és maga után húzott a várakozó tömegen át. Ahogy Jungkooknak neki is külön asztalt tartottak fent így nem kellett most sem kivárni másokat.
- Tudod már mit kérsz? Ha nem ajánlhatok én is valamit.- mondja mosolyogva miközben az étlapot lapozzuk.
- Ezt kérem ez finom.- böktem rá az egyetlen fogásra amit korábban kóstoltam. Jungkook kedvencére.... Miért mindent az ő nevéhez kötök? Ezt kérem mert az az én kedvencem és nem miatta. Nem miatta.
STAI LEGGENDO
Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETT
Fanfiction[ PERFECTLY WRONG FOLYTATÁSA] Naeun több mint egy év után visszatér Koreába de korántsem ugyanakként aki korábban volt. Apja tökéletes vezetővé formálta őt ez idő alatt és sikerült teljesen kiölnie magából érzelmeit. Jungkook a sokkoló viszontlátás...