Huszonegyedik Rész

1.1K 72 45
                                    

"Szeretlek,,

Miért kellett kimondanod? Tisztában vagy vele, hogy most lépted át a kettőnk közti határt ahonnan nincs visszaút? Így már sose lehetünk olyanok mint régen...

Mit kéne tennem vagy mondanom? Gondolnom vagy éreznem ? Fáj a mellkasom...

Mintha minden levegőm elvágták volna. Jack és én mint pusztán férfi és nő... Még a gondolata is idegen.  Hiába közeledik felém úgy érzem egyre távolabb és távolabb kerül tőlem míg végül teljesen el fogom veszíteni. Mit tegyek ha én mégsem tudok rá így nézni? Megfogom bántani az embert aki egész életemben mellettem volt, szenvedni fog...

" Innentől nem érdekel mit csinálsz befejeztem,,

" Nem lehetek a bátyád többé ez már nem elég,,

Mindenki csak szenved a közelemben miattam és azokat az embereket bántom meg a legjobban akik egykor a legfontosabbak voltak nekem...
Miért törik szét bármi amihez csak hozzáérek?...

El akarok tűnni...

- Hölgyem jól érzi magát?? Van itt esetleg egy orvos?- hallom tompán a légiutaskísérő szavait de már nem tudom kivenni arcát. Mintha nem mozdulna a mellkasom a levegő ólom nehéz. Mit kéne tennem?...

***

Ég a testem...

Ahogy kezd kitisztulni látásom a gép mogyoróbarna kárpit bevonata rajzolódik ki előttem. Fejem még mindig pulzál de már hozzászoktam nem ez az első alkalom végül is.

- Jól érzi magát?- hallok egy mély orgánumot mire egy aprót bólintok.- Jeleznie kellett volna felszállás előtt ha pánik beteg. Szerencséje hogy pont Seoulba repülök egy disszertációra. Az ilyen rohamok veszélyesek is lehetnek.

- Már Koreában vagyunk?- ülök fel kótyagosan mire bólint.

- Pont most fog landolni a gép.

- Köszönöm a segítségét, innentől rendben leszek.- túrtam bele kistáskámba élővéve fehér gyógyszeres dobozom.

- Bocsánat de megnézhetném?- kérdezi mire kezébe adom de meglátva a rajta szereplő cédulát feltűnően meghökken.- Melyik orvos írt fel magának ilyen erős tablettákat?

- Más már nem használ.- veszem vissza majd gyorsan beveszek egyet és visszadobom táskámba.

- Ezt a pár hetet itt töltöm, a központi kórházban megtalál. Kérem jöjjön el egy kivizsgálásra szeretnék meggyőződni róla nincs e más opció. - nyújta át névjegykártyáját amit megköszönve zsebembe gyűrök ő pedig meghajolva távozik.

Ha Dr.Kanghoz nem megyek el hozzá se fogok. Mindegyik csak ugyanazt mondja, hogy forduljak szakemberhez de én nem megyek agyturkászhoz. Minek hiszen úgy se tud változtatni senki a tényen, hogy a holtak nem térhetnek vissza a halálból. Nehezen találtam olyan orvost aki írt fel nekem ezekből a tablettákból, amíg ezek valamelyest segítenek az nekem elég.

Azt a fájdalmat amit én érzek úgy se gyógyítja gyógyszer...

***

A gép perceken belül landolt én pedig a légiutaskísérők aggodalmai ellenére is leszálltam. Kicsit még gyenge voltam de minden roham után ez van. Beletelik pár percbe mire enyhül a hatása...

Túl sok volt ez a pár nap nekem...csak idő kérdése volt mikor fogják előidézni. Úgy tűnik Jack volt az utolsó lökés, hogy a mélybe zuhanjak.- gondoltam miközben a szallagon mozgó bőröndök sokaságát figyelem. Kiszúrva sajátom nyúlnék érte de egy kéz megelőz és leemeli.
Egy ideig nem mertem megfordulni...

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang