Kilencedik Rész

1.4K 87 20
                                    

Lassan kinyitom szemem de gyorsan vissza is csukom ahogy a hirtelen beszűrődő fény mindent elhomályosít körülöttem. Fáradtan dörzsöltem a szemeim hátha hozzászoknak a fényhez. A fejem szörnyen hasogatott amit nem tudtam hova tenni, de elviselhetetlenül fájt.

Íriszeim lassan hozzászoktak a hirtelen jött  fényhez így már kitudtam venni az előttem lévő sötét pacát. Már meg se lepett, hogy Jungkook mellett ébredek habár arra nem emlékeztem, hogy a buli után ide jöttem.

Próbálok vissza emlékezni a tegnap estére de úgy hasogat a fejem hogy inkább feladom a próbálkozást.

- Na mi van csak nem visszaütött az alkohol?- hallom Jungkook álmos hangját mire a kábán vigyorgó férfi felé fordulok.

- Nem vagy vicces. Van valami gyógyszered?

- Jobb ötletem van.- mászik ki elnyújtózva az ágyból majd perceken belül egy pohárral a kezében tér vissza- Tessék.

- Ez az amire gondolok?- nézek rá mire bólintva válaszol.

- Igen ez a másnaposság elleni italod.

- Tényleg büdös.- húztam a szám mire elnevette magát.

- "De ha egyszer működik,,- utánzott engem mire egy kevésbé őszinte mosolyt kapott válaszul.- Na ne húzd az időt idd meg.

- Jó.- forgattam meg szemeim majd az orromra csípve lehúztam a büdös löttyöt. Arcom elfintorodik a savanyú ízre mire kattanást hallva a nevető férfire nézek.

- Ez a fej minden pénzt megér.- nevet mire idegesen az éjjeliszekrényre teszem a poharat.

- Te lefotóztál?!

- Lehet.

- Azonnal töröld ki!

- Soha.

- Azt mondtam töröld ki.- indultam felé próbálva megszerezi a telefont de ő feje fölé emelte hogy véletlen se érjem el.- Jungkook add ide.

- Azt lesheted.

- Tudod mit nem érdekel, csinálj vele amit akarsz.- fogtam táskámra és puffogva indultam a földszintre. Gyorsan beleléptem cipőmbe majd a kilincsre fogtam azonban arra még egy kéz nyúlt.

- Ne puffogj hanem gyere reggelizni.- hallom hátam mögül. Mire megfordulok ő már el is indult a konyhába és mire észbe kapok már követem.- Séf Jungkook áll szolgálatára. Mit kérsz rántotta vagy rántotta?

- Hmm nem is tudom. Legyen rántotta.- nevetek mire biccentve a hűtőhöz indul.

- Amíg a séf dolgozik elmegyek a fürdőbe.- mondom mire bólint én pedig az említett helységbe megyek és becsukom magam mögött az ajtót. Gyorsan lezuhanyzom majd magamra kapom a melegítőt amit úgy tűnik Jungkook már korábban előkészített nekem. Táskámat a kád szélére teszem majd kutatva benne keresem a gyógyszeres dobozom, amikor megakad valamin a szemem.

- Ez...

- Naeun, minden rendben? Kész a reggelid.- kopog Jungkook az ajtón.- Naeun!

- Igen, megyek.- tömöm vissza a táskámba majd gyorsan bevéve egy pirulát az ajtóhoz indulok miközben próbálom szabályozni légzésem.

- Állj hátrébb!- üvölti de én gyorsan kinyitom az ajtót.

- Itt vagyok.- csukom be magam mögött de mikor vissza fordulok rögtön nyakamba borul.- Mi történt?- simítok határa miközben hallgatom halk zihálását.

- Én csak... Én csak azt hittem.

- Hé... Nyugodj meg, nem történt semmi.- beszéltem lágyan miközben éreztem ahogy tartása erősödik rajtam. Remegett.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora