Mire az utolsó papírt is készen tettem a fiókomba már javában másnap volt. Komótosan indultam a frissen főtt kávémért, amit már számolni se tudok hanyadik ma. Gyorsan lehúztam majd fogva a prezentáció iratait taxiba ültem és haza siettem. Gyorsan lezuhanyoztam majd felöltöztem. A bőröndöm már ki volt készítve de ragaszkodtam hozzá, hogy magamnak csomagoljak. Semmi felesleges dolgot nem akarok magammal vinni csak a legfontosabbakat.
Megadtam a házvezetőnőnek, hogy hova küldje majd magamra kaptam kistáskám. Órámra pillantva gyorsan cipőmbe léptem majd sietve indultam az úti célom felé. Mei tegnapi üzenete alapján már nem sok időm maradt míg az épület tulajdonosa megérkezik, így sietnem kellett. Mindenképp beszélnem kell vele mielőtt Lisa aláírja a papírokat.
***
Lihegve estem be az üres kávézó ajtaján mire a bent lévők felém kapták fejük.
- Jól vagy? Mit keresel itt?- simít hátamra Lisa mire kifújva a levegőm felegyenesedek.
- Beszélnem kellett veled.
- Mondtam, hogy döntöttem és már amúgy is késő. Aláírtam a papírokat. Már csak az új tulajra várunk aki megvette az épületet.
- Már itt kéne lennie, hogy átvegye a kulcsokat.- néz órájára türelmetlenül a Lisa mögött álló nadrágkosztümös illető. Ránézésre a harmincas éveiben lehetett és úgy tűnt nem a türelméről híres.- De már fizetett szóval nem is fontos. El sem hiszem hogy valaki képes volt ennyi pénzt kidobni erre a romhalmazra.
- Szerintem megérte. Sajnálom, hogy megvárakoztattam.- léptem hozzá kezemet nyújtva, mire ő elsápadva de viszonozta a gesztust.
- Nézze el nekem. Az épület hibátlan és ellenőrizve is van és-
- Ne fáradjon.- emeltem fel kezem mire ő papírokat tolt elém a tollal.
- Már csak alá kell írnia a tulajdoni lapot.- mondja én pedig bólintva teszem amit mondd. Meghajolva veszi el az aláírt irat másolatát, majd kezembe nyomva a kulcsokat sietősen távozik.
- M-Mi folyik itt?- hallom hátam mögül mire mosolyogva lengetem meg a kulcsokat.
- Sikerült.
- Én ezt nem értem... Hogy? És mikor?
- Ne kérdezősködj annyit, főnök.- nyúlok táskámba majd egy újabb papírt veszek elő belőle és nyújtom felé.
- Ez meg mi?
- Egy új tulajdoni lap amivel a te nevedre iratjuk az épületet.
- Én nem is tudom mit mondjak erre... ez túl sok, nem fogadhatom el.- törnek utat könnyei mire elmosolyodva lépek hozzá.
- Szinte gyerekkorom óta mellettem vagy. Munkát adtál egy magamfajtának akit mindenhonnan elküldtek. Segítettél hogy talpon maradjak és hogy Minjit életben tarthassam. Akkor esélyt adtál nekem, és most én akarok adni egyet neked.- törlöm le finoman könnyes arcát mire nyakamba ugrik.
- Köszönöm, én nem is tudom mit mondjak ez a hely az életem.
- Nem kell semmit se mondanod mert még lenne valami.
- Innentől nem kell a pénz miatt aggódnod ugyanis a mi fogunk szponzorálni.
- Ezt nem mondhatod komolyan. Naeun ez már tényleg túl sok nem kérhetek tőled ennyit.
- Akkor tegyél meg nekem valamit cserébe.
- Mondd mit szeretnél bármit megteszek neked.
- Vegyél részt a kampányban hogy népszerűsítsük a helyet. Hidd el se perc alatt visszaszerzed a vendégeid.- mosolyogok rá mire ő ismét elpityeredik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar[ PERFECTLY WRONG FOLYTATÁSA] Naeun több mint egy év után visszatér Koreába de korántsem ugyanakként aki korábban volt. Apja tökéletes vezetővé formálta őt ez idő alatt és sikerült teljesen kiölnie magából érzelmeit. Jungkook a sokkoló viszontlátás...