Negyvenegyedik Rész

788 57 15
                                    

- Semmi kétség ez anyám hangja.- hajol közelebb Hyewon a hangszóróhoz melynek másik végén a két nő épp helyetfoglalt egymással szemben.

- Jó ideje látni akart bizonyára nem egy egyszerű ajánlattal csalt ide.- kezdi Jennie kinek hangja szinte teljesen közömbös volt. Semmi határozatlanságot vagy félelmet nem lehetett kihallani sorai között, egyenes volt és hideg. Nem is vártam tőle mást, magabiztos és büszke.

- Remek, ha átlátod a helyzetet az legalább időt spórol a részemről. Ez esetben a tárgyra is térek.

- Tegye kérem.- válaszolja a fiatalabb mire muszáj nyelnem egyet. Jungkook megérezve idegességem simít kezemre majd megszorítva azt egy biztató mosolyt küld felém mely ha egy kicsit is de mintha megnyugtatna.

- Eddig még nem volt szerencsénk egymáshoz de egy dolog nagyon is összeköt minket.- folytatja ShinHye.

- Mi lenne az?

- Lee Naeun.- ejti ki ajkain nevem sziszegve mire testemen mintha a hideg is végig futna.- Az a lány mindkettőnk életébe csak bajt hozott ezzel ön is tisztában van. Talán önnek még több oka is van a lány utálatára mint nekem. 

- Miből gondolja?

- Ugyan, egy elvesztett házassági ajánlat egy elveszett üzletet is jelent a mi körünkben. Az a lány az oka, hogy az eddig szilárd lábakon álló Kim család hanyatlásnak indult.  De ezzel maga is tisztában van hiszen azért van most Koreában hogy ezt helyre hozza.

- Ezt mégis honnan tudja?- szökik fel Yoongi szemöldöke a nő szavai hallatán.

- Nem azt mondta, hogy a lényegre tér?

- Azt akarom, hogy segítsen a lány eltüntetésében. Semmi keresnivalója az üzleti világban de méginkább a magán életünkben.

- Miért érné meg nekem ez? Kockázatos a Lee csoport ellen fellépni főleg a Jeon családdal az oldalukon nem gondolja?

- Higyje el nem fog nemet mondani az ajánlatomra.

- Mitől ilyen biztos benne?

- Onnan, hogy a családjára épül.

- Hogy mondja?- bukik ki Jennieből a kérdés de hangja mintha teljesen máshogy csengene mint eddig. Egy pillanatra félelem tükröződött vissza a hangjában.

- Az a szemét.- üt Yoongi az asztalra idegesen mire Hyewon sóhajtva fonja keresztbe karját.

- Én megmondtam. Soha nem érkezik felkészületlenül.

- Mi köze ehhez a családomnak azt mondta ez csak a mi kettőnk dolga.- mondta Jennie valamennyivel higadtabban mint néhány másodperce. Valószínűleg ő is realizálta mekkora hibát készült elkövetni az előbb azzal hogy támadási felületet enged a nőnek.

- Ha segít nekem eltüntetni őt a színről kezeskedem a családja kárának helyreállításáról.

- Azt gondolja képes erre? Maga se mindenható.

- Egymagamban talán nem de a férjemen keresztül több hatalmam van mint azt gondolná.

- Ki lenne a férje?

- Lee Jeongin.

- Naeun a mostoha lánya?- lepődik meg Jennie mire ShinHye elneveti magát.

- Egyenlőre. Mit válaszol megéri a családja, hogy egy kicsit bemocskolja a kezeit?- ekkor a vonal végén csend telepedett mire egymásra néztünk.

- Mi történt?- kérdezi idegesen Jungkook a kütyüt ellenőrző Yoongit de az értetlenül néz vissza rá.

- A mikrofon tökéletesen működik. Jennie az aki elhallgatott...

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora