Harmadik Rész

1.9K 110 39
                                    

- Meg van már mit veszel fel?- hajolt arcomba vigyorogva Yuna mikor az utolsó előadásomról is kicsengettek. Eljött annak a bizonyos bulinak a napja és egész nap be volt pörögve. Ha nem róla lenne szó idegesítene de ebben az esetben csak vissza idézi bennem a régi időket.

- Nem tudom még de ha akarsz segíthetsz választani.- rántottam vállat mire felcsillantak a szemei.

- Akkor menjünk hozzátok.

- Biztos vagy benne?

- Igen induljunk most.- húzott kocsim felé vidáman míg én magatehetetlenül követtem.

Hamar le is parkoltunk a garázsban majd kinyitottam az ajtót és intettem a személyzetnek hogy menjenek a dolgukra.

- Üdv nálunk.- fordultam hozzá de ő még mindig a küszöbön állt eltátott szájjal.- Ha nem csukod be bele repül a légy.

- Ez óriási... Még a mi házunknál is nagyobb...

- Igen igen de be is jössz vagy időzöl még egy kicsit a küszöbön?- vonom fel szemöldököm mire úgy tűnik leesik neki a szituáció és nevetve mellém siet.

- Nem hiszem el. Most már a szöszi is?- hallatszik hátunk mögül mire szemet forgatva Hyewon felé fordulunk.

- Ugyanannyi jogom van idehozni bárkit mint neked. Gyere.- intettem Yunának majd mielőtt bármit is reagálhatott volna faképnél hagytuk.

- Wow. Még a szobád is tökéletes. Mostantól itt tartjuk a pizsipartikat.

- Nem gondolod hogy kinőttünk már belőle?

- Soha nem fogunk kinőni belőle.- mondta tettetett komolysággal.

- Ha te mondod.

- De ez a ház tényleg hihetetlen.

- A lakói már kevésbé.

- Ki gondolta volna hogy pont Hyewon lesz a mostoha testvéred. Érdekes fordulatokat hoz az élet nem igaz?- dől ágyamba.

- Igen de van ami változatlan, mint például te és Taehyung. Hihetetlen hogy még mindig együtt vagytok.

- Ugye? Képzeld az első évfordulónkon vissza vitt Hawaiira és szerenádot adott nekem.

- Igazán?- mosolyodtam el mire felült.

- Igen képzelheted hogy meglepődtem mikor fogta magát vacsora közben és egy virágcsokorral a kezében énekelni kezdett. Persze rögtön elsírtam magam.- mosolyodott el felidézve az emléket majd gyorsan megrázta a fejét.- De most nem ezért vagyunk itt. Mutasd a szekrényed.- komolyodott el mire én a gardrób felé mutattam.

- Ha tetszik valami viheted. Amúgy se kell nekem ennyi cucc. Apa hajlamos túlzásokba esni.

- Wow. Sokat változott a stílusod az biztos. - tátotta el száját mire én mellé léptem.

- Erre gondoltam.- húztam ki egy rövid bőrszoknyát egy combcsizmával.

- Imádom és ezzel a felsővel a fiúk tuti kifekszenek ha meglátnak.- vigyorgott mire elmosolyodtam.

- Neked tetszik valami?- kérdezem mire pár percre elcsendesedik majd kiemel egy halvány rózsaszín vászon ruhát.

- Ez.

- Akkor vidd a tiéd.- mondom mire a nyakamba ugrik.

- Köszönöm Nana.

- Ugyan meg se tudnám számolni mennyi ruhát kaptam már tőled ez igazán semmiség.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora