Negyvenharmadik Rész

721 53 27
                                    

Jungkook POV.

Az irodát feszültséggel töltött légkör és az átirányított hívást jelző sípoló hang töltötte be. Velem szemben álló barátom szinte remegett az idegtől mielőtt azonban bármit is mondhattam volna kiviharzott a helységből.

Sóhajtva indultam utána intve út közben a titkáromnak, hogy a mai terveimet sztornózza. Jól ismerem már és semmi jót nem jelent mikor a hevessége átveszi az irányítást józan esze felett. Mire kiértem az épületből Yoongi már a kocsi ajtaját nyitotta de sietve még éppen elértem a járművet és beszáltam mellé.

- Hát te?- néz rám értetlenül.

- Mindketten tudjuk, hogy jobb ha veled megyek mielőtt indulatodban valami visszafordíthatatlan baromságot csinálsz.

- Felőlem.- ad gyújtást közönyösen majd kikanyarodik a főútra.

- Gondolom felesleges is elmondanom, hogy mekkora őrültséget készülsz elkövetni arról nem is beszélve Jennie milyen mérges lesz rád ha elrángatod onnan.

- Jól gondoltad, felesleges győzködni mert nem érdekel. Felőlem utálhat, gyűlölhet is amíg az ő érdeke ezt szolgálja elviszem a rosszfiú szerepet, hogy biztonságban legyen.

- Abban se lehetünk biztosak, hogy arra gondolt amire most mi. Ezért mindenféle terv nélkül ShinHyenek ugrani nem okos lépés.

- Mégis mi mást jelenthetne? Megszökött otthonról így kizárt, hogy vissza menne amíg megoldást nem talál az ottani problémákra.

- Mégha ezt is mondod-

- Jungkook. Mióta is ismerjük egymást 14 éve? Pontosan tudod, milyen vagyok és azt is, hogy mi a fontos számomra.

Igaza volt.

***

Az úton ezután csend telepedett köztünk egyedül a számtalan kísérlet hangja töltötte be a teret hogy elérjük Jenniet végül mindannyiszor sikertelenül.

Minden átirányított hívás egyre inkább fokozta a volán mögött ülő barátom idegességét így a jármű is egyre gyorsabban haladt több közlekedési szabályt is megszegve. Nem is csoda, hogy fele annyi idő alatt a Lee rezidencia kapujához értünk.

Mikor behúzta a kéziféket Yoongi idegesen nyúlt a kilincsre de én elkaptam karját.

- Mit akarsz sietek.

- Mielőtt bemész tisztáznunk kéne pár dolgot. Naeun távoltartási végzése miatt nem tudom jó ötlet-e bemennem veled de-

- Menj a francba nincs nekem időm erre.- rántja ki karját majd kiszállva a kocsiból a vaskapunak feszülve ököllel ütni kezdi azt amíg ki nem nyílik, majd fellökve az útjába kerülő házvezetőnőt beindul.

- A francba.- indulok idegesen utána majd felsegítve a földön elterülő hölgyet a házba sietek.

- Jennie! Jennie gyere le tudom, hogy itt vagy!- üvölti teli torokból.

- Nocsak, vendégünk érkezett és lám Jungkook is megtisztelt minket.- lép elénk az előszobából ShinHye nyájas mosollyal arcán mire barátom felé indulna de elé emelem kezem.

- Kim Jennie miatt jöttünk. Úgy sejtjük itt van magunkkal vinnénk őt.- mondtam diplomatikusan a nő szemeibe nézve de ő csak megingatta fejét.

- Sajnos nem segíthetek. Nincs itt.

- Ne hazudjon.- lök félre Yoongi majd elkapva ShinHye gallérját magához rántja.

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora