Tizedik Rész

1.4K 89 30
                                    

Hyunjin annak a New York-i cégnek a vezetője akiket tavaly szerződtem le és amire az egész kampányt alapoztam, szóval gondolom nem kell részleteznem mennyi múlik most ezen.

- Szóval munkaügy. Milyen üzletről lenne szó?- kérdezi komolyabban mégis egy kis pajkosságot lehet kihallani hangjából.

- Egy kampányról lenne szó amit rátok építenénk. Ez lenne az év legnagyobb projektje amibe a Lee csoport belefektet.

- Egy kampány... Ez érdekesen hangzik.

- Akkor benne vagy?

- Nem tagadom hogy kecsegtető ajánlat, viszont lenne egy feltételem.

Jungkook POV.

Naeun távozása után szinte rekord idő alatt fejeztem be a papírmunka rám eső részét. A nap további részében pihenni terveztem azonban ez meghiúsult Jimin váratlan telefonhívásával. Végül megbeszéltük hogy bemegyek hozzá az irodába és elmondhatja amit akar.

***

Kiválasztottam a kocsit amelyikhez éppen kedvem volt majd leakasztottam a kulcsát és el is indultam. Minden féle fennakadás nélkül meg is érkeztem majd leparkoltam az üveg irodaház előtt. A recepciós rögtön megismert de én csak leintettem majd ismerve a járást barátom irodája felé vettem az irányt.

Mikor beléptem az irodájában épp telefonált így csak intett, hogy üljek le. Körbenézve feltűnt mennyit változott a helység. Amikor legutóbb itt jártam még minden tele volt Seulgi emlékével de most még csak egy képet se láttam az exéről. Örülök hogy tovább lépett de annak nem hogy kivel. Habár Hyewon jó ideje nem okozott problémát még se bízom benne. Nem hiszem hogy bármi is változott volna ezalatt az egy év alatt de tény hogy meglapult az utóbbi időben.

- Bocsánat csak feltartottak. Minden rendben?- hallom Jimin hangját ami rögtön kizökkent elmélkedésemből.

- Persze, de inkább mondd miért hívtál ide.

- Ami azt illeti munkaügyben hívtalak.- könyököl íróasztalára mire karbafonom kezem.

- Igen? Hallgatlak.

- Csatlakozni szeretnék a projekthez.

- Mármint a kampányhoz?

- Igen.

- Mint szponzor?

- Mint társ.- mondta mire felvont szemöldökkel méregettem.

- Megtudhatom az okát?

- Szimplán érdekesnek ígérkezik és szeretnék a része lenni. Vagy talán nem akarod hogy csatlakozzak?

- Nem erről van szó, itt nem csak én döntök. Majd beszélek erről Naeunnal is de részemről nincs akadálya.

- Rendben. - mosolyodott el.

***

Unottan lépek a gázba a Jiminnel való beszélgetésünk után és indulok haza. Nem tudom mihez fogok kezdeni magammal a nap hátra lévő részében.

- Sose lesz vége a napnak.- sóhajtottam lassítva a piros lámpánál mikor megakad a szemem egy ismerős valakin. Elmosolyodva dudálok az éppen a zebrán átkelő illetőnek aki megugrik de legalább észre vesz. Gyorsan félre állok majd intek neki hogy jöjjön. Mindig  a leg megfelelőbb pillanatban jelenik meg.

- Normális vagy? Az infarktust hoztad rám.- mondja idegesen a lehúzott ablakon át.

- Hova tartasz?

Perfectly You ( Jungkook FF.) BEFEJEZETTحيث تعيش القصص. اكتشف الآن